utorak, 17. rujna 2013.

Dobrodošli u moj kutak




Zaista ne znam kako započeti prvi post, a da ne bude suviše monoton i dosadan. Za početak bih se voljela predstaviti i reći što možete očekivati s vremenom od mene i moga malenoga, virtualnog kutka.

Moje pravo ime je Silvija ali za sve online, Ithara. Da, pomalo zvuči čudno i sigurno se pitate otkuda takav 'nick' no to ćemo ostaviti za neki drugi put. Dvadeset dvije su mi godine i studentica sam Radne terapije na Zdravstvenom veleučilištu u Zagrebu. O sebi mogu reći kako sam strastvena ljubiteljica dekorativne kozmetike ali ne u onom opsesivnom smislu. Kako to inače biva u životu, također sam velika zaljubljenica u fotografiju i osjećaj kad imaš fotoaparat u rukama te cijeli svijet na raspolaganju. U slobodno vrijeme, kada mi to fakultetske obaveze dopuštaju, volim čitati, šminkati i tu i tamo se bavim modelingom. Može se reći da sam vrlo samouka i ako nešto želim ostvariti, namučit ću se da to i učinim.

Nedavno sam bila vizažistica na amaterskom sessionu tematike 'Rockabilly' i mogu reći kako sam vrlo zadovoljna produktom.



Što možete očekivati od mene? 
Načula sam kako nebi bilo uredu doći ovdje i ne objavljivati ništa, stoga je moja odluka da barem jednom u tjednu novi post bude na blogu (izuzev trenutaka kada neću biti u mogućnosti). S obzirom na činjenicu kako sam kao studentica financijski zakinuta i zbog toga si ne mogu priuštiti skupe stvari, temelj ovog bloga biti će kozmetika koja je dostupna studentima i/ili onima koji si ne mogu dopustiti trošiti mnogo - barem dok se ne zaposlim i počnem zarađivati svoj novac.

FOTOGRAFIJE: ©2013 Marin Španić i Zvonimir Popović

3 komentara :

  1. Dobrodosla! Cekam tvoj prvi kozmeticki post! I ja uglavnom pisem o jeftinim stvarima. Nisam voljna da dajem previse para na sminku i kozmetiku, bolje mi je da kupim vise dobrih jeftinih stvari. Tek ponesto malo skuplje imam ali i dalje nista bas skupo.

    OdgovoriIzbriši
  2. E i ako ti nije bitno toliko da ti nakon komentara stoji ova verifikacija da se ukucaju neka rec i broj, ukloni to. To je jako dosadno da se ukucava, pa nekad ljudi nece da komentarisu :D Ja to nemam i ne osecam da sam nesto uskracena za sigurnost :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rješeno, nisam ni znala da je to uključeno. Puno hvala :))

      Izbriši