petak, 3. siječnja 2014.

Fashion editorijal s Jelenom Holec


Ako me pamćenje dobro služi, obećala sam vam slike sa editorijala kada ih dobijem pa ću sada to obećanje i ispuniti. Naime, za neke koji ne znaju ili nisu pratili blog kada sam objavila povratnički post, pisala sam o tome kako sam sudjelovala na jednom editorijalu mlade Hrvatske dizajerice.

Njena zaista zanimljiva kolekcija išla je na prezentaciju u Nizoemsku pa smo tako jedna cura i ja uskočile i pomogle joj da oživi viziju svojih kreacija. Da ne duljim mnogo, post možete pročitati ovdje dok se nekolicina odabranih slika nalazi ispod.








Moram priznati da sam poprilično zadovoljna slikama iako mi ovo nisu prve profesionalne slike, ali  jedne su od najboljih. Nadam se da se nitko ne ljuti što sam se ovaj put izvukla sa slikama koje sam sa nestrpljenjem isčekivala.. do sljedećeg tipkanja.

©2014 Mladen Popović & Adriana Karas / Dizajn Jelena Holec

Nema komentara:

Objavi komentar