srijeda, 29. siječnja 2014.

Prilagođavanje makeup-a vašem tipu/obliku očiju


Ovaj tjedan sam odlučila odskočiti od recenziranja i krenuti u drugom pravcu, svi vi znate kako niti jedna žena nije ista i baš svaka ima mane koje ju nikako ne čine manje ljepšom nego što je, no da bi istaknuli tu pojedinačnu ljepotu bitno je znati kako. Naime, manjina onih koji se svakodnevno šminkaju znaju da niti jedna osoba nema isti tip/oblik očiju kao ona druga, naravno, ali ono što ne znaju je kako prilagoditi šminku koju nanose svome tipu/obliku pa krenimo.


MAKEUP ZA UVUČENE OČI
Preporuka za ovaj oblik je obavezno izbjegavanje tamnih sjenila, umjesto njih radije birajte svjetlija jer će ona otvoriti pogled i tako će vaše oči izgledati veće.

Sjenilo nanesite od unutrašnjeg kuta oka prema vanjskom i prema van, ako koristite dvije nijanse onda je preporučljivo svijetlu staviti na kapak do pregiba oka, a tamniju na pregib oka i malo iznad. Isto tako kistom za blendanje pređite između te dvije nijanse kako prelazak nebi bio uočljiv. Tuš možete staviti po želji, ali u tankoj liniji i naravno maskaru na gornje i donje trepavice.

MAKEUP ZA IZBULJENE OČI 
Tamnije sjenilo treba ići po cijelom kapku i u pregib oka, izbjegavajte svjetlucava sjenila, a ispod obrva nanesite svjetlije. Tuš ili olovka može ići i na gornji i donji kapak, kao što i maskaru možete nanjeti na gornje i donje trepavice te ih uviti uvijačem.



MAKEUP ZA ŠIROKO RAZMAKNUTE OČI

Ako je razmak između oba oka veći od širine jednog, onda imate razmaknute oči. Daljinu između oba oka možete smanjiti tako da koristite najmanje dvije nijanse sjenila, tamniju na unutarnji kut oka i sve do sredine kapka, a zatim od sredine prema vanjskom kutu nanesite svjetlije. Preporučljivo je pomješati nijanse kako prelazak nebi bio očit. Ako znate baratati sa tušem/olovkom onda možete i gornji i donji kapak obrubiti.

MAKEUP ZA BLIZU POSTAVLJENE OČI
Ako je razmak između oba oka manji od širine jednog, onda je ovo oblik vaših očiju. Prije nanošenja šminke nanesite bazu na kapak te zatim tušem ili olovkom iscrtajte liniju na gornjem kapku i to tako da je u unutarnjem kutu tanka i što više povlačite prema van, sve šira. Na rubu donjeg kapka nanesite olovku (ali samo vanjski kut oka). Svijetlo sjenilo treba ići na unutarnji kut oka do sredine kapka, a od sredine do vanjskog kuta tamnije i naravno, zblendajte nijanse kako prelazak nebi bio očit. Preporučljivo je da se maskara nanese više na vanjskom rubu.

MAKEUP ZA SPUŠTENE OČI
Ako je vaš vanjski rub oka okrenut prema dolje, za početak bi bilo dobro nanesti tuš na gornji kapak (crtu na vanjskom rubu oka produljite nakon završetka kapka i zavinite u 'rep'). Svijetlije sjenilo ponovno ide u unutarnji kut oka i na kapak dok tamnije samo u pregib vanjskog ruba oka. Cilj je otvoriti oči tako što ćete napraviti lagani 'smoke eyes' look. Maskaru stavljate na oba kapka.

MAKEUP ZA BADEMASTE OČI
Ako imate ovaj oblik očiju, onda ste sretnica jer vama baš svaki način šminkanja odgovara no ako želite dodatno naglasiti oči onda nanesite neutralno sjenilo od trepavica do obrva, srednje sjenilo po cijelom kapku do pregiba oka, a tamno samo na vanjski rub kapka. Ponovo treba sve to blendati kako se nebio prelazi uočili. Tuš možete koristiti na bezbroj načina (na gornjem kapku, do ruba kapka ili produžite liniju u 'rep'). Maskaru nanesite na gornje i donje trepavice.

MAKEUP ZA OČI SA SPUŠTENIM KAPCIMA
Eh, ovo bi bio moj problematični oblik zbog kojeg ne ispadne sve kako bi trebalo. Većina ljudi koja ima ovakav oblik misli da je zakinuta no nije u pravu, sve je moguće ako znate kako. Preporuka je da se svijetlije sjenilo nanese na unutarnji kut oka i cijeli gornji kapak, zatim tamnije na pregib oka i njegov nabor i to je to. Po želji možete staviti tuš na gornji kapak kako bi otvorili pogled no bez 'repa' i maskaru samo na gornje trepavice.

MAKEUP ZA MALE OČI
Svijetlo pastelno sjenilo nanesti na kapke, tamnije isto kao i kod oblika iznad, na pregib oka dok ispod obrva treba staviti highlighter ili svijetlo sjenilo. Ako želite možete gornji kapak obrubiti tušem ali ga potom razmažite ili ublažite sjenilom da ne bude previše uočljiv. Maskara na gornje i donje trepavice.



Sada kada smo skužili što i kako, htjela bi krenuti sa jednim tutorijalom koji je idealan za oči sa spuštenim gornjim kapcima (kao što su moje). Ovaj look isto tako može biti odličan za one koji nose naočale i žele istaknuti svoje oči, a nisu u mogućnosti nositi leće.

  1. Oblikujte svoje obrve nanačin kako to inače radite, ako radite (CATRICE eyebrow set)
  2. Prije nanošenja sjenila nanesite bazu (Essence COLOUR ARTs)
  3. Zatim sa običnim kistom za sjenila nanesite lagano brončano sjenilo, preko cijelog donjeg dijela kapka, pregib i malo iznad te rubove zblendajte kako rubovi nebi bili oštri (Bobbi Brown/Ebay 28 paleta)
  4. Istim tim kistom, nakon što sa njega skinete ostatke prethodnog sjenila, nanesite zlatno na donji dio pa sve do pregiba i malo iznad (CATRICE Absolute Eye Colour '080 Help! I Am Stranded')
  5. Sa manjom četkicom, ja sam koristila smudge brush, ispod oka nanesite tamnije sjenilo koje ste prethodno nanosili od vanjskog kuta prema sredini, a zatim svjetlije u unutarnji kut
  6. Preporuka je da smudge brushem na vanjski rub gornjeg kapka napravite 'V' kako bi ga lagano potamnili i pripremili za crno sjenilo (beautyUK paleta)
  7. Zatim crnim sjenilom u koso prema kraju obrve povucite crtu i kada dobijete željenu jačinu sjenila lagano zblendajte prema unutra
  8. Po želji povucite liniju sa tušem i nanesite maskaru

Nadam se da vam se svidio post, ubacila sam tutorijal jer bi bez njega post bio bezličan dok ovako ima svoju čar, a i idući tjedan ćete biti zakinuti za post zbog ispitnih rokova.


Čekam dojmove, i da, svim onima koji polažu ispite, SRETNO!

Broj komentara: 8 :

  1. Mogu ti reci kako mi se jako dopada kako koristis ovu paleticu - sa eBay-a je ako sam dobro upamtila? Uopste ne djeluje lose! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, to mi puno znači.. i da, s eBaya je i moram priznati da me poprilično iznenadila svojim intenzitetom s obzirom da nije neke marke.

      Izbriši
  2. odličan post, odličan blog, baš mi je drago da si se javila, jer bi potrajalo da te pronađem u moru blogova, a tvoj je divan *.*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme hvaaala, kao što sam Selmi rekla, to mi zbilja jako puno znači jer sam na 2 mjeseca bila odustala ali eto, vratih se. :)))

      Izbriši
  3. Moja paleta sa ebay-a ima 72 neutralne nijanse ali sad mi se dopada i ova tvoja iako mi i nije baš potrebna :) I dobra paleta, nije me razočarala. I da, lijepo ovo izgleda na kraju šmikanja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za broj sjenila koji se dobije uz tako jeftinu paletu, zaista nadmašuje sva moja očekivanja u potpunosti. Hvala ti. :)

      Izbriši
  4. I ja imam spuštene kapke i rijetko kad mi makeup na očima ispadne kak spada. Kapci mi pojedu sjenilo, i bez baze i s njom, tako da nakon nekog vremena kao da nisam niš stavila.

    OdgovoriIzbriši