subota, 1. ožujka 2014.

TUTORIJAL: 'Green delight' look

 Odmah na početku vam moram obznaniti kako sam primjetila da sam u veljači bila jaaako aktivna što se tiče postova, a i ne smijem zaboraviti spomenuti kako ste i vi također bili aktivni sa svojim pregledima i komentarima što mi jako puno znači. Za mene je pisanje bloga ispunjenje bez kojeg sam bila četiri godine nakon što sam prestala pisati svoj dugogodišnji blog i samim time što me čitate znači da je sadržaj koji objavljujem zanimljiv, barem se nadam da je no da ne dužim, za prvi dan ožujka sam vam pripremila još jedan 'proljetni' look.


'Green delight' look je nastao zapravo iz puke dosade, znate ono kada gledate u palete i dosadno vam je sve dok vam ne padne na pamet -Idem se šminkat malo- i krenete. Zapravo je prva verzija izgledala drugačije, nekako više rough nego soft stoga sam ovaj put odlučila to malo ublažiti.

Za početak bi bilo poželjno da uredite svoje obrve, ja sam ih za početak oblikovala CATRICE Eyebrow Setom te zatim sve to 'učvrstila' CATRICE Lash/Brow Designerom.


Sljedeće što trebate napraviti je nanjeti bazu za sjenilo na kapak, ona vam služi kako bi sjenila bila pigmentiranija i nebi se nakupljala u pregibu kapka - ja sam koristila Essence COLOUR ARTs bazu. Nakon toga prelazimo na pregib oka i malo iznad, uzimam e.l.f-ov kist za blendanje i koristim eBay 28 neutralu paletu kako bi naglasila gornji kapak (moj je spušteniji pa ja nanosim više).


Nakon što smo naglasili pregib gornjeg kapka prelazimo na sam kapak, na njega nanosim nijansu zelenog sjenila iz Ebay 120 palete lagano utapkavajući sjenilo kistom. U unutarnji kut oka možete staviti nijansu žuto-zelenog sjenila ali i nemorate.


Uzimajući kist za preciznije nanošenje i matiranu nijansu crnog sjenila iz palete 120 lagano ju nanosimo u vanjski kut oka, možete raditi 'V' ako nemate spušten gornji kapak kao ja ali ako imate jednostavno otvorite oko i nanosite ju dok ne postignete željeni efekt. Nakon što ste nanjeli crnu, lagano pređite u pregib i blendajte ju sa onom koju ste prvo nanjeli u pregib i iznad.


Posljednje sjenilo koje nanosimo je bijelo i to naravno matirano, ne shimerasto. Plosnatim kistom utapkajte u sjenilo i nanesite ga ispod obrva kako biste naglasili obrve.


Za finish dodajte svoju omiljenu maskaru, ja sam koristila Maybelline The COLOSSAL Volume Express. Isto tako, ako želite 'mačkastiji' izgled možete nanjeti tuš na godnji i donji kapak, što sam ja za ovaj look izbacila jer mi je nekako bilo too much.





                   Kako vam se sviđa ovaj look? Imate koju primjedbu? Želju? Da vas čujem. :*

Broj komentara: 28 :

  1. Sviđa mi se zelena boja na tvojim kapcima lijep editorijal.... kako si zadovoljna sa tim ebay paletama? Neko vrijeme ih gledam da uzmem....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, i meni se jaaako sviđa :)) Meni su ti te palete NAJBOLJE, mislim sigurno ima boljih i skupljih ali za tu cijenu - odlične su.

      Izbriši
  2. Ja nemam hrabrosti nositi boje na očima, ali tebi super stoje! :) Tereza

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U zadnje vrijeme sam se nešto počela igrati sa bojama, dosadila mi monotonija neutralnih boja (tko bi rekao) :D Hvala ti.

      Izbriši
  3. Prekrasno i jako lijepo ti stoji zeleno uz oči :)

    OdgovoriIzbriši
  4. lijep look :) ovu zelenu si učinila prekrasno nosivom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pošto sam toliko puta rekla hvala ovaj put ću šutijet :P Eto, nadam se da se budeš odvažila probati ga :D

      Izbriši
  5. Odgovori
    1. Moram priznati da ja baš i ne, ali ova nijansa mi je nekako prirasla srcu od ta dva puta što sam radila ovaj look (trial verzija i konačna). Hvala :D

      Izbriši
  6. Nice, not bad ;) Smeđe oči su ipak najmanje zahtjevne i na njima sve dobro stoji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina. Ali nebi ovo loše bilo ni na svijetlo plavima :) Hvala.

      Izbriši
  7. Ponosim se tobom...mala moja šminkerica..♥

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan look,ali za oko mi je još zapelo kako su ti dobro oblikovane obrve i imaš baš divan čist ten :) I ako možeš objavljuj što više ovakvih lookova jer su definitivno osvježenje u blogosferi ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme hvala ti puno, zapravo se ni ne trudim oko obrva samo slijedim njihov 'prirodni' look i malo ga pojačam.. što se tena tiče, imam ali nije uvijek bajan imam i ja svoje problematične zone.

      Naravno, planiram uslijed svakih par recenzija ubacit i lookove. :)

      Izbriši
  9. Sviđa mi se kako si išla korak po korak u objašnjavanju i završni look je divan! Nažalost FB mi sakrije pola tvojih postova tako da ako ne komentiram često, to je iz tog razloga :(((

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga :)) Zato ja idem od osobe do osobe i gledam što je novo, istina da troši dosta vremena ali eto, sve vidim :*

      Izbriši
  10. Odličan look :)) baš mi se sviđa!

    OdgovoriIzbriši
  11. Divna zelena!!! Sviđa mi se, i ti si tako lijepa! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da nijansa je baš zadivljujuće lijepa :) Hvala ti ♥

      Izbriši
  12. Wow, odlično! Boje su super uklopljene :D Zelena boja i smeđe oči - tu se stvarno ne može fulati :) Jako mi se sviđaju i obrve <3

    OdgovoriIzbriši