petak, 7. ožujka 2014.

CATRICE BB Allround Foundation | 010 Light Beige

Sa spoznajom da nekolicina vas željno očekuje recenziju Catrice BB kreme koju sam kupila prije nešto manje od mjesec dana ovaj put sam se odlučila recenzirati ju i tako vam dati mogućnost da čujete i moje mišljenje.


Ovu BB kremu sam kupila isključivo iz razloga jer mi je ponekad potrebno nešto na licu kako bi mi šminka izgledala potpuno, tipa da mi rumenilo bolje 'primi' na licu i tako duže ostane. Naravno, prije svake kupovine volim pročitati recenzije drugih blogerica kako bi bila barem 60% sigurna da neću dati veći dio svoga džeparca na nešto što ću požaliti, jel.

Za početak bi htjela krenuti sa onim što Catrice kaže o svom proizvodu:
Kombinira savršeno usklađenu njegu lica i make-up pogodnosti u samo jednom proizvodu. 6u1 Allround osigurava besprijekoran ten.
Učinak:
  • Balansiranje – vlaži kožu i smanjuje sjaj. 
  • Korekcija – minimizira vidljivost pora.  
  • Zaštita – sadržu UV filtere. 
  • Sjajnost – pruža sjaj i svilenkastu kožu.  
  • Prekrivanje – prekriva nedostatke kože. 
  • Hidratacija – bademovo ulje njeguje suhu i osjetljivu kožu. 
Sa zaštitnim faktorom 30 kao i srednjom prekrivenošću, BB Allround je pravi multi talenat ako želite gladak i svijež izgled bez puno utrošenog vremena. Dostupan u četiri različite nijanse.

Ono što sam primjetila jest da je krema dosta gusta no to nikako ne spriječava njeno lako nanošenje, znam da kažu da je poželjno nanositi kistom no vjerujem da bi mi tako ostalo više proizvoda na njemu nego na mom licu tako da ju ja preferiram nanositi prstima. Krema vrlo lako sjeda na lice i uopće nemate osjećaj da ju imate na licu tokom dana što je meni veliki plus jer nisam navikla imati pudere niti primere na licu. Što se tiče prekrivanja, moram priznati da ja na svome licu nisam uočila neku veću razliku jer zapravo nemam što ni prekriti, tu i tamo pokoji prištić koji dođe i ode tako da tu nažalost ne mogu prosuditi je li zapravo dobra ili ne, ali ono što jesam primjetila je da ublaži nepravilnosti i prekrije mitesere. I da, još jedan plus je taj da rumenila s lakoćom sjedaju na lice nakon njenog nanošenja.


Krema dolazi u tubici od 30ml koju plaćate samo 50KN što je za ovakav proizvod zaista isplativo. Isto tako postoje četiri nijanse - 010 Light Beige, 020 Rosy Beige, 030 Nude Beige i 040 Warm Beige što znači da ćete vjerojatno sa sigurnošću pronaći onu koja vam odgovara u potpunosti.


To je to, moje iskreno mišljenje. Iako se kod mene na slici iznad ne primjeti neka velika razlika između prije-i-poslije i dalje mislim da je ova krema zaista dobra te ju preporučam svakako.


Imate li vi ovu BB kremu? Želite li ju?

Broj komentara: 20 :

  1. Ja izbjegavam,kao.skupo mi je, ali mislim da cu si ipak priustiti ovu bb kremu. samo.mislim da cu tamniju nijansu :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja, ali ono kad imam 'viška' novaca me nagna da kupim jer ipak kako ne koristim puder onda mi je bolje imati ovo.

      Nekako mislim da sam i ja trebala tamniju, ali ako budem trebala lako kupim i tu :D

      Izbriši
  2. Imam treću tubicu te bb kreme i još uvijek me oduševljava :) Super mi je baš to da je ne osjetim na licu ali mi ujednači ten i prekrije neke sitne nepravilnosti. Na žalost,izbacili su zadnju nijansu jer je bila na sniženju kad sam je ulovila za 16,90 :) Ulov stoljeća hehe ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, nekako je taman ako želiš ujednačiti ten ili jednostavno neku podlogu koja neće biti poput pudera na licu. :) Bome, ulov i te kakav.

      Izbriši
  3. Ja ju imam i mogu reći da je jedna od boljih drogerijskih bb krema a s prikrivanjem sam iznimno zadovoljna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, zbilja je za te novce jako dobra.. iako nisam druge probala vjerujem da je kako ti kažeš :D

      Izbriši
  4. slušam i čitam samo pohvale na račun ove BB kreme :)

    OdgovoriIzbriši
  5. E a baš sam prekjučer razmišljala kupiti ju ili ne... i onda sam se tu zaustavila jer sam rekla da ću još mrvicu pričekati da potrošim Maybelline bb kremu... nemam puno kao i ti problema sa kožom, tu i tamo koji prištić, ali zato podočnjaci rasturaju pa mi je taj dio onako sivkast...sviđa mi se kod bb-ica što mi onda koža izgleda sviježe i životnije od njih... zato mi se sviđa i kako tebi izgleda na licu... ono što me odbija je -ulje koje si napisala da ga ima... teško podnosim pudere i bb-ice ako imaju bilo kakvo ulje u sebi :/ sad se dvoumim...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja pak nemam podočnjake već mi nedostaje malo svježine i boje licu, onako nisam blijeda skroz već nekako bijela xD A ne znam, uglavnom kužim te. Ma vjeruj mi to se ni ne osjeti samo je tu da ti ne isušuje lice dok ju imaš na sebi, ako me kužiš

      Izbriši
  6. Već dugo gledam ovu BB kremu i nikako da ju kupim, iako sam čula puno pohvala o njoj :)

    OdgovoriIzbriši
  7. a ništa, uzet ću je. svrbi me otkad sam prvi put čula za nju. najbolje da ju više kupim i rješim se dilema. :D

    OdgovoriIzbriši
  8. i prije sam čula pohvale za ovu kremu, možda ju uzmem kad zatopli :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Joj super je kad imas tako cisto lice pa se ne vidi razlika hehe :D ja cu probati iduci put sa azijskim bb kremama, bas me zanimaju, ali super si napisala ovaj post!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma imam ja one koji se ne vide toliko na slikama, čelo mi je kritično sva sreća pa se ne vidi tako na slici :D Hvala :)))

      Izbriši
  10. Moram isprobati ovu BB kremu ! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako ako želiš nešto što nije teško poput pudera.

      Izbriši