petak, 28. ožujka 2014.

INGLOT mono sjenila | 363, 456, 467

Već dosta dugo slušam/čitam o Inglot sjenilima koje blogerice jako hvale i kako sada imaju 70% sniženje na pojedinačne proizvode tako sam se odlučila isprobati par i sama se uvjeriti jesu li zaista tako dobri kao što se o njima priča.


Cijena ovih sjenila je inače 97KN dok su trenutno sniženi na 24, nažalost moram odmah spomenuti kako nije ostalo mnogo nijansi jer nisam uspjela naći dvije nijanse mono sjenila koje sam htjela isto kao i pigment koji mi je zapeo za oko.

Što se pakiranja tiče, ova mono sjenila dolaze u pojedinačnim kutijcama koje su matirane crne boje i svaka u sebi ima jedan maleni papirić sa napisanim sadržajem sjenila što je po meni vrlo praktično i svakako dobrodošlo. Sama okrugla kutijca u kojoj se nalazi sjenilo je jednostavna za rukovanje jer je njen poklopac proziran te tako omogućuje pregled nijanse i otvara se tako da ju odvrnete. Svako sjenilo sadrži skromna 2 grama savršene pigmentiranosti.


Kao što je vidljivo u naslovu i na slikama, ja sam se odlučila za tri nijanse od kojih su dvije shimmeraste i jedna matirana. Za ovu matiranu sam se odlučila jer obožavam naglašavati pregib oka i nedostajala mi je takva nijansa dok su ostale dvije najčešće nijanse kojima se okrećem kada nanosim dnevni makeup - čim više prirodnije, to bolje. Ono što sam primjetila je da se sjenila ne truse i to im je veliki plus.

đSjenila još uvijek nisam isprobala na očima no čim isprobam prvi ćete vidjeti look, ako ne ovdje onda vjerojatno kao neki #LOTD na Facebook stranici. Vjerujem kako mi ovo nisu prva i jedina Inglot sjenila jer ih zaista želim čim više i mislim da vrijede tih 97KN, jel. Moram priznati da sam se jedva izvukla iz trgovine jer da sam baratala sa više novčića pokupovala bih pola trgovine.


Kako vam se sviđaju sjenila? Imate li vi koje Inglotovo?

24 komentara :

  1. Koji ljepotani :) Lijepa sjenila si izabrala, volim kombinacije zamljanih tonova :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pokušala sam uzeti nešto 'divlje' ali nekako nisam mogla da ne uzmem ove ljepotane, kako ti kažeš :)

      Izbriši
  2. Da zivim u zg bila bi u velikom minusu. .Nice bit ce to prava kombinacija za tvoje oci. :) favorit mi je 363 :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nijansu 363 sam naganjala i pikirala u ARTDECOu ali ovo se više isplatilo :) Budem nešto iskemijala za neki look baš sa ta tri :D

      Izbriši
  3. Joj ja sam bila tek na početku sniženja,ali pola sjenila već tada nije bilo,neljubazna prodavačica i poprilično loše osvjetljenje u kojem nisam mogla baš dobro skužiti nijanse me iznerviralo :D
    Uzela sam jedno sjenilo jer ostalih 5 za koje sam pitala nije bilo,ali to jedno mi je divota :D
    Stvarno me oduševilo i da imam novaca, odmah bi si složila paleticu :) Super su nijanse koje si izabrala ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Što se tiče neljubaznosti, jedna od prodavačica je užas živi stoga sam danas išla u drugom terminu kako bih izbjegla dotičnu i ona druga je bila divna. Uzela sam si vremena, zapisala koje su mi nijanse dobre i onda provjeravala sa njom da li ima. Žao mi je jedino što nisam ugrabila rumenilo :(

      Mene je oduševilo jedno onako boja kože, ali malo tamnije matirano kad ono NEMA.
      Ja sam žrtvovala zadnje novce i do 7.4. ću gladovat ali nema veze. Ako budu tamo do 7. zasigurno se vraćam po rumenilo. Hvala :D

      Izbriši
    2. Nadam se da ne misliš doslovno da ćeš gladovati zbog sjenila za oči

      Izbriši
    3. Ma neću, to ja tako.. gusto je, ali neću :D

      Izbriši
  4. Lijepa su sjenila :) Ja sam uzela 2 mat i jedno kremasto rumenilo, ali ono što sam najviše htjela toga više nije bilo naravno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene samo zanima do kada su u centru, nadam se da će biti još prvi tjedan travnja da odem pitati koja rumenila imaju jer sam si htjela uzeti jedno.

      Hvala :))

      Izbriši
  5. ajme super si nijanse uzela, ne znam koju bi od ove tri prije! ja svaki put kad idem na faks prođem pored njih, ali jednostavno odbijam ući unutra jer znam da ću kupiti nešto što mi trenutno nikako nije nužno...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije ni meni nužno, ali kako sam orobila majku od nekih stvari vrlo je vjerojatno da ću joj neke pokloniti koje ja ne koristim, a kupila sam iz hira.

      Ove naravno nedam :D

      Izbriši
  6. Odlične nijanse si uzela, ova prva bi meni baš trebala. Nikad dosta tih svijetlih, pogotovo jer mi ih sestra krade :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam sličnu u dvije, ako ne i tri palete ali MORALA sam ju uzeti :))

      Izbriši
  7. Sva su divna, posebno ovo breskvasto rozo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, baš je divno.. danas sam čak ugrabila i rumenilo i to je to - gotov shopping.

      Izbriši
  8. Baš divne nijanse, i ja takve najviše volim. Imam jednu njihovu paleticu (freedom system) i jako sam zadovoljna sjenilima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo ja danas uzela i rumenilo da probam, a sad nadam se da će me duuuugo služiti. Hvala. :)

      Izbriši
  9. Patim na ovakve kutijice. A tek sadržaj. Štetaaaa što nisam stigla u Inglot. Al, online kupnja dobro dođe svako malo!

    OdgovoriIzbriši
  10. Kupila nedavno 16 sjenila od Inglota, booožanstvenooo!

    OdgovoriIzbriši