četvrtak, 20. ožujka 2014.

TUTORIJAL: 'Katherine Pierce' look

Ovaj tjedan sam se odlučila za tutorijal u spomen palom liku jedne od meni omiljenih serija. Kao što sam naziv posta kaže radi se o jednoj i jedinoj Katherine Pierce iz 'Vampirskih dnevnika', za koju ste vrlo vjerojatno čuli - ako niste, kasnije ću vas malo više informirati.


Naime, Katherine iliti Katerina je bila vrlo zanimljiv lik, od razrade njenog karaktera do njenog besprijekornog stylinga i naravno, tko ju nebi obožavao takvu. Misteriozna, sexy, puna samopouzdanja i naravno sebična, Katherine je bila ono što je seriju činilo zanimljivom od početka pa sve do samog kraja. Samo sebična psihotična kuja (kako se sama nazivala, a i drugi su) je znala doći i dići prašinu, a isto tako i otići sa stilom. Za ovaj put sam se odlučila pokušati što vjernije prenjeti njen look, naravno njen oblik očiju i moj nije isti stoga se nadam da će vam se svidjeti moja intrepretacija. Shall we?!

Prvo što trebate je urediti obrve, a nakon što to napravite onda nanesite bazu za sjenilo na kapke i ispod njih kako bi pigmentacija bila bolja i kako se sjenilo nebi nakupilo u pregibu oka/kapka. Nakon što ste to napravili odaberite svijeliju nijansu smeđe, nešto poput boje cappuccina - ja sam koristila eBay 28 neutralnu paletu, i lagano plosnatim kistom natapkajte sjenilo po cijelom kapku.


Sljedeće što trebate napraviti je uzeti kist za blendanje (meni je iskreno tako najlakše) i odabrati nešto tamniju mat smeđu za područje u pregibu oka i malo iznad, ponovno koristim istu paletu i nanosim sjenilo dok ne postignem željeni efekt i stopim jedno sjenilo s drugim.


Nakon što smo stavili 'podlogu' za tamnije sjenilo u pregib, uzimam nešto manji kist kako bi preciznije nanjela novo sjenilo - ovaj put koristim CATRICE Absolute NUDE paletu i fokusiram se na vanjski kut oka. Za one koji nemaju spušteni kapak oni mogu lagano napraviti 'V' sa sjenilom dok oni sa kapcima kao i ja, spuštenijima, mogu otvoriti oko i tako raditi 'V' jer će postići znatno bolji efekt nego da rade sa zatvorenim. Također lagano nanesite to isto sjenilo ispod donjih trepavica.


Kada se sva ta sjenila stope, naglasite područje ispod obrva bijelim sjenilom ili highlighterom te za kraj uzmite maskaru i nanesite ju. Ukoliko želite dramatičniji look možete povući tanku liniju tušem na gornjem kapku no ja sam odlučila ipak ostaviti ovako kako bi vjernije dočarala njen look.


Za lice preporučam BB kremu ili puder u vašoj nijansi, ja sam koistila CATRICE BB Allround Foundation u nijansi '010 Light Beige' i CATRICE Multicolour Blush u nijansi '060 Strawberry Frappucino'. Što se usana tiče preporučam nešto nude no opet primjetno, na mojim usnama se nalazi Essence Longlasting ruž u nijansi '06 barely there!'. 

Ako želite upotpuniti svoj 'Katherine Pierce' look onda su kovrče (i očnjaci u Photoshopu) must have!


Ne, nisam zaboravila.. za kraj vas ostavljam sa još jednom slikom i prekrasnim fan-made videom posvećenom Katherine.



                                         Kako vam se svidio tutorijal? Pratite li seriju?

Broj komentara: 20 :

  1. Kak jednostavno a tak lijepo :) baš super! :*

    OdgovoriIzbriši
  2. jednostavno i sexy :)
    obožava seriju i lik Katherine :) pogotovo njenu kosu :D
    glumica Nina Dobrev uvijek izgleda savršeno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaa, Katherine je bila kraljica, dok ju nisu koknuli, ali prije toga su joj upropastili lik :/
      Hvala ti :D

      Izbriši
  3. evo da ti se pohvalim da sam jučer prekopirala ovaj look kad sam ga vidjela, ali nisam ti stigla komentirati. divno si sve objasnila! ja sam počela pratit ovu seriju zbog tebe. baš da vidim o čemu se radi. tek sam na drugoj sezoni, a vidim da će se još puno toga izdešavati. navukla sam se iako nisam fan te vampirske šprehe, najiskrenije, al je serija stvarno dobro razrađena i napeta. :) i oću tvoje videe, divna si za vidjeti i super sve objasniš! :**

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeeeej, nova žrtva. Ajde baš mmi je drago jer ja ju sada gledam samo zbog braće, isključivo jer su 5. sezonu malo sjebali, ali pravi fan ostaje fan do kraja.

      Svi su nešto za videe zapeli, a ja loše kamere imam oko sebe ali ajde.. probat ćemo :*

      Izbriši
  4. I meni se sviđa, ja bih na sebi samo dodala black liner liniju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh, onda to nije Katherine :P Čekaj da vidiš naredne lookove koje spremam.

      Izbriši
  5. lijepo izgleda :)
    i da odgovorim na tvoje pitanje - ne pratim seriju :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Kosa ti je predivna <3 I make up mi se dopada. Pratim seriju od početka, mada poslednjih par epizoda i ne tako redovno :)
    Ako kojim slučajem imam pravo na jednu želju :) biram da uvećaš fotke. That face shouldn't be re-sized to smaller :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Ja seriju isključivo zbog braće pratim :D

      Ma ne volim ja krupni plan, ali imati ću to u vidu ;)

      Izbriši
  7. Seriju ne pratim, ali look je lijep :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jučer sam stavila na jedan look tuš kako si rekla, bio je oke :D

      Izbriši
  8. Super look! Volim VD, ali mi Katica u zadnje vrijeme ide na živce :P Gledaš Originalse?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Katica je svima išla na živce, haha. Gledam, gledam.. ali nisu mi više toliko 'napeti'.

      Izbriši
  9. SUPER look! Super radis tutorijale. :D
    (Mada ne volim VD vise, Originals bolji hehe)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Ipak sam skužila kako mi bolje idu ovi slikovni nego video, jednostavnije je.
      (TVD uvijek i zauvijek)

      Izbriši