srijeda, 12. ožujka 2014.

AVON | FEMME kolekcija


Ovog puta se mama odlučila na Avonovu FEMME kolekciju koja je bila na akciji (parfem + losion za tijelo i dezodorans) i moram priznati da je odabrala savršenstvo. Tip sam osobe koja se najčešće drži jednog ili dva parfema koji su mi najbolji no mislim da sam otkrila i treći.


FEMME EdP je jedan od onih parfema u kojeg se zaljubite na prvi pogled/miris jer zaista ima sve ono što bi jedna žena mogla poželjeti u svom parfemu i naravno, njegovo ime svakako ističe ženstvenost svake žene koja ga nosi.

Kutija u kojoj dolazi crne je matirane boje dijelom prekrivena srebrnim dijamantima dok se naziv ističe lagano ružičastom bojom. Sam dizajn bočice podsjeća na dijamant u kojoj se nalazi parfem lagano ružičaste boje. Avonov opis na poleđini ambalaže/kutije kaže: "Svaka žena postaje zvijezda uz elegantni miris pun kontrastnih tonova, od sočnih svježih do bogatih cvjetnih tonova." Ukoliko volite cvijetno voćne mirise onda vas elegantan miris slatke kruške, cvjetni tonovi magnolije i toplog jantara neće ostaviti ravnodušnima u svojih 50ml ovog božanstva.


FEMME losion za tijelo svojom ambalažom od 150ml donosi uravnotežen miris parfema na vašu kožu dok svojom lagano-mirisnom teksturom njeguje i hidratizira kožu vašeg tijela.

Tubica u kojoj se nalazi losion, sličnog je dizajna kao i kutija parfema no jedinstvena na svoj način. Nijanse crne i srebrno sive stapaju se na jednom dijelu dok se sam naziv svojom izbočenošću ističe ružičastim slovima. Miris losiona je nješto nježniji od parfema no baš kao i on donosi cvijetno voćni miris na vašu kožu samo pri tome i hidratizira. Moram priznati da me dosta iznenadio jer sam očekivala da neće biti tako nježan i mirisan na koži.


FEMME sprej za tijelo ili kako ga ja zovem, dezodorans dolazi u tipičnoj ambalaži od 75ml. Svojim dizajnom je sličan losionu za tijelo dok je mirisom mrvicu drugačiji.

Prilikom nanošenja spreja/dezodoransa na tijelo primjetila sam kako je vlaži kožu ostavljajući ju takvom dok se ne upije. Njegov miris isprva podsjeća na lak za kosu dok je još vlažan no kada se upije/osuši onda poprima intenzivnije note parfema, možda nešto jače i mrvicu drugačije od samog parfema i losiona no očito takav mora i biti da bi se 'osjetio'.


Od svega što je došlo u ovoj kolekciji meni se najviše sviđaju parfem i losion za tijelo, sprej/dezodorans ostavljam za one koji vole nešto 'jače' no sve u svemu jako dobra kolekcija - kao i svaka koju donosi Avon.


Posjedujete li vi FEMME EdP? Želite li ga, što ste čuli o njemu do sada?

Broj komentara: 12 :

  1. Zvuci super, bas volim cvjetno vocne mirise :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lijepo da kćer pohvali mamin izbor...A mama će pohvaliti kćer-Post ti je čista 10 ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Još ljepše kad mama nagradi kćer tim istim parfemom :) ♥

      Izbriši
  3. vauu, ambalaža ovih proizvoda je predivna i profinjena :) sviđa mi se elegantna crna boja, to me odmah osvaja, jer ju rijetko koji proizvod ima na ambalaži :)
    obožavam krušku kao sastojak u parfemima :)

    OdgovoriIzbriši
  4. I ja sam ga nabavila ovaj tjedan i zaista je jedan od najboljih parfema koje sam probala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš čujem puno pozitivnih reakcija i jako mi je drago :))

      Izbriši
  5. joooj avon je uvijek imao divne parfeme. al baš uvijek. još kad sam ja bila balavica moja majka je naručivala njihove parfeme i skupljala njihove bočice. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja mami kradem Naomi parfem, redovito jer ga ona redovito ima :D

      Izbriši
  6. Imala sam prilike isprobati tester i zaljubila sam se u parfem :D Inače nisam baš za parfeme,imam par koje uvijek koristim i rotiram ali ovaj me baš oduševio,i sigurno ću ga kupiti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iste smo po tome pitanju, svakako ga preporučam.. nisam do sada čula ništa loše o parfemu. :D

      Izbriši