srijeda, 2. travnja 2014.

FAVORITI MJESECA: ožujak 2014.

Stigao je drugi po redu post namjenjen favoritima mjeseca, nadam se da će vam se svidjeti nešto od mojih favorita. Ukoliko imate bilo kakvih komentara, prijedloga ili kritika, molim vas, komentirajte.


Kako ne bih dužila previše, odmah se bacam na temu i krećem sa preparativom, prvi na red dolazi NIVEA DOUBLE EFFECT losion za uklanjanje šminke s kojim sam više nego zadovoljna, u svojih 125ml skromnosti zbilja sadrži ono što je potrebno da ukloni i maskaru i sjenilo i tuš sa mojih očiju bez bilo kakve iritacije, crvenila i slično. Drugi po redu je NIVEA Happy Time Roll-On koji ne samo da spriječava pojavu neugodnih mirisa tokom dana već i predivno miriše na naranče. Inače sam veliki fan Nivee, što se i iz priloženog vidi, i moram priznati da mi je čak novi dezodorans Powder Touch odličan, izuzev činjenice da me praktički uguši pri nanošenju no o njemu u jednom od drugih postova. Treća stvar na redu je NIVEA Pure & Natural dnevna krema za normalnu do mješovitu kožu koju sam već spomenula u prvom ovakvom postu stoga ne vidim smisao njenog ponovnog hvaljenja osim reći da mi divno hidratizira lice (više ćete moći pročitati u postu namjenjenom mojoj njezi lica). I zadnja stvar iz porodice preparative koju jako favoriziram je NIVEA Smooth Sensation krema za ruke koju sam nedavno kupila i obožavam ju, ne mogu vam opisati koliko me ova krema čini sretnom jer napokon nešto hidratizira moje ruke onako kako bi zaista trebalo. Topla preporuka za suhu kožu.


A sada je na redu onaj najbolji dio, dekorativa. Ovaj put nisam izdvajala ruževe, rumenila ili tako nešto jer sam pretežno koristila Blistex balzam za usne kako bi ih regenerirala i zalječila, da volim grickati usnice i sama se pobrinuti za 'odumrlu' kožu - koliko god i kako god to zvučalo. Prvi na red dolazi BeautyUK Posh Polish GRIT FX lak za nokte koji u sebi ima nešto poput zrnca pijeska i moram priznati da me zbilja razveselio, ne samo bojom i izgledom već i laganim skidanjem s noktiju. Nakon toga stiže paleta o kojoj su mišljenja blogerica podjeljena, CATRICE Absolute NUDE paleta. Moje mišljenje i iskustvo vezano uz ovu paletu je pozitivno, ne znam da li je to do načina na koji ju koristim ili što ali ne smeta mi što su baš sva sjenila u njoj shimerasta jer imam zamjene za njih u mat obliku. Ono što mene veseli u ovoj paleti su prve dvije nijanse, naprosto ne mogu bez njih, one u potpunosti upotpunjuju moj dnevni look i zaista su mi postojane. Treća stvarčica po redu je Essence superfine eyeliner pen iliti tuš za oči u olovci. Do prije jedno godinu dana sam se odviknula od She tuša koji se sastojao od dva djela, znate onaj gdje odvinete poklopac na čijem je kraju ta 'olovčica', eee taj, i prešla sam na Essence tuševe u olovci. Prvi tuš koji sam koristila i i dalje ga koristim ima nešto kraću 'olovčicu' no ovaj je puuuno precizniji zbog svoje duge 'olovčice' i mislim da ga više preferiram od bilo kojeg drugog. Za kraj, tu se našao i meni omiljeni kist, E.L.F Blending Brush kojeg imam već treću godinu i još je čitav, čak štoviše, što ga više perem to je mekši i bolji. Ukoliko niste u mogućnosti si priuštiti nešto bolje poput Real Techniques kistova onda je ovo super izbor za vas koji košta nešto manje od 18KN.


To je to, nadam se da vam se svidio ovaj post, vrlo vjerojatno će idući tjedan ići dva posta ako ne, onda očekujte još jedan do kraja ovoga tjedna. Hint, možete očekivati recenziju, ukoliko imate želja.. slušam vas.

Kako vam se sviđaju moji favoriti? Imamo li štogod zajedničkog? Recenziju kojeg proizvoda iz zadnjeg New In posta želite čitati?

21 komentar :

  1. Favoriti su odlični! Sve mi se dopada. Kako mi je krema za ruke na ''izdisaju'' super mi je ova preporuka :)
    Što se tiče budućih recenzija, glasam za Avon senke, Vichy okoloočnu i Nivein Powder Touch dezić. Zanima me kako se tebi čini. Ja sam oduševljena :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, meni je ova krema zaista super dok mi je za tijelo Ziaja apsolutni favorit. :) Baš ono što imam u pripremi za recenziranje :D

      Izbriši
  2. I ja imam ovu Catrice nude paleticu, sasvim je okej za tu cijenu! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, iako ja imam eBay paletu koja je iste cijene samo ima više boja i mrvu mi je bolja, ali ono, za ovom posežem češće jer je manja.

      Izbriši
  3. Upravo zbog tog sam preskočila Catrice paletu jer sam kupila Naked 2 koja je sva shimmerasta pa sam znala da ovu neću trebat. Mislim da moram sjenila u bojama kupovat, samo njudasta nosim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja isto, zato sutra opet idem u Inglot, već me sram xD

      Izbriši
  4. Dobra stara Nivea:)) Jako lijepi favoriti, ova njihova krema za ruke mi je odlična!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš tako, mislim da ona jako odgovara mojoj koži i tako ću nastaviti.. vjerujem da će ti se svidjeti ažurirani post o njezi lica :))

      Izbriši
  5. super favoriti, a meni je lakić najveći favorit - slaba sam na plavce :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Super su favoriti,nemamo zajednicke ali su svi divni:) Zanima me da li ovaj Nivein losion pece kod skidanja sminke sa ociju?Pozz,Kris

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne, nikako jer je isključivo namjenjen za područje oko očiju. :)

      Izbriši
  7. Svi se zakeljili za Catrice komentare pa ću i ja :P baš sam razmišljala da ju danas ugrabim, no kako kažeš da su sve boje shimmeraste, jest da mi je to lijepo-divno-krasno, ali htjela sam barem da jedna boja bude mat tek toliko ako mi dojade šljokice :P ali svejedno me mami -.- imam Niveu iste linije regenerator za kožu i odličan je! ni ne sumnjam da nisu iz iste linije ostali proizvodi isto tako :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja imam mat nijansi dosta u eBay paletama tako da ovo je zanemarivo :) Ma Nivea je meni najbolja za sve.

      Izbriši
  8. Ovaj lak mi se čini ogroman :D jel je, jel je? :D Boja je predobra, baš ću ga pogledat.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa nešto manji od Moment lakova i približno iste veličine kao Catrice :)

      Izbriši
  9. Lijepi favoriti :) Volim Nivea deziće i kreme za ruke :D Plavac je predivan :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Nikako da izmisle neku pristupačnu i dobru mat paletu, a da dođe do 50 kn :( Jako me zanima ovaj Elfov kist za blendanje, napiši nešto o njemu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, Essence je izbacio novu liniju predivnih boja ali sve su shimeraste -.-' Zapravo nemam što pisati o njemu u jednom postu..

      Izbriši
  11. Catrice Nude je super paleta, koristim ju od jutra do mraka.

    OdgovoriIzbriši