subota, 5. travnja 2014.

NIVEA Powder Touch

Kao što se može primjetiti po naslovu i slici, ovog puta vam pišem o NIVEA Powder Touch anti-perspirantu iliti dezodoransu u spreju. Naime ovaj primjerak sam dobila na Beauty Blog Dayu o kojem možete više pročitati ovdje i tek sam ga nedavno počela koristiti iz puke znatiželje.

Prije nego vam pokušam prenjeti svoje mišljenje i iskustvo, krenula bih s opisom proizvoda. Ovaj dezodorans u spreju dolazi u svojoj već uobičajenoj ambalaži od 150ml i meni se čini sa novim sigurnosnim patentom za korištenje. Na poleđini možete pronaći upute za korištenje, sadržaj sastojaka, upozorenja i sve ostalo što se nalazi na takvom tipu proizvoda. Ono što se meni sviđa na ambalaži je njena tekstura koja je matirana i na dodir jako nježna.



Nivea na svojoj stranici ukratko opisuje dezodorans kao jedan od onih koji se brzo suši i ostavlja kožu mekanom, te je bez alkohola i boja što bi trebalo značiti da ne ostavlja bijele tragove. Isto tako navode kako Powder Touch kombinira pouzdanu formulu protiv znojenja s dragocjenim kaolin prahom, prirodnim mineralom poznatim po svojim blagim i upijajućim svojstvima.

Što se tiče svega toga moram priznati kako ne lažu, dezodorans se zbilja brzo suši ako ga nanesete kako oni kažu, sa udaljenosti od 15cm, i ostavlja kožu mekom i suhom te zaista nema boja jer nisam pronašla nikakav trag na crnoj majici koju sam nosila no jedna primjedba, a to je da se praktički skoro ugušim tokom sprejanja. Da, dobro ste pročitali, iako ovaj dezodorans zaista divno miriše i čini vašu mekom i suhom, ukoliko se ne ugušite pri njegovom nanošenju - svaka čast.

O njegovoj djelotvornosti oko znojenja ne moram pisati Bibliju već samo reći da ga nanesem negdje oko 8 ujutro i do nekih 16,17 sati poslijepodne moja koža i dalje miriši po njemu isto kao i odjeća. Dakle, nema nikakvih neugodnih mirisa niti ičega, samo lagani miris Powder Toucha. I da, ne iritira kožu jer naravno, kao što sam spomenula gore u tekstu, ne sadrži alkohol.


Cijena ovog dezodoransa u spreju je nekih 21KN u svim DM, Muller i Kozmo prodavaonicama. Imate moje tople preporuke ukoliko se dvoumite, slobodno pitajte ako vas štogod zanima.


Kako vam se svidjela recenzija? Imate li već svoj primjerak ovoga dezodoransa?

4 komentara :

  1. Imam <3 :D Hvala što si uzela u obzir one želje za recenzijama :)
    Ja sam prezadovoljna jer se apsolutno mogu osloniti na osećaj suvoće i nepostojanje neugodnih mirisa do 10 sati. Toliko sam provela najduže između dva tuširanja od kad ga koristim.
    Dopada mi se što se ne ocrtava na odeću.
    Sjajan je!
    :)
    I drago mi je da si i ti zadovoljna :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno, meni je draže kada znam o čemu ljudi žele čitati nego da pišem nešto što ih ne zanima.

      Kako nebi bila, sve Niveino mi je savršeno :D

      Izbriši
  2. Dosad nisam pročitala da se nekome nije svidio. Meni je super kako miriši, ali je zbilja i efikasan. Samo, probem je sad što mi svi oko mene zaudaraju na znoj. :-(

    OdgovoriIzbriši