petak, 11. travnja 2014.

Tetovaže

Sam naziv posta odaje kontekst ovoga posta i moram vam priznati kako mi je bio drago čuti da biste željeli čitati o tetovažama, što općenito, a što o mojim iskustvima. Odluka nije bila teška jer je ova tema meni vrlo draga i volim raspravljati o tome stoga se nadam kako će ovaj post sada ili u budućnosti nekome biti od koristi. 

Razmišljajući i debatirajući sama sa sobom došla sam o zaključka kako nema potrebe pisati o nekoj povijesti tetoviranja jer svi mi imamo dobrog zajedničkog prijatelja zvanog Google. Htjela bi se ponajprije osvrnuti na sam odabir i odluku, proces tetoviranja, mišljenja drugih o tome i naravno ispričati svoju priču. Nadam se da će vam se svidjet.

"Your body is a temple, but how long can you live in the same house before you redecorate?" ~ Unknown
 
Ono što je vrlo bitno prije nego se itko odluči na tetoviranje, što je po meni jedna jako bitna odluka s kojom nipošto ne treba žuriti jer ju silno 'želite', je zapitati se "Zašto radim ovo? Što to točno znači za mene?" 
Tetovaža je jedna od onih stavki/stvari koju kada napravite nema povratka, mislim ima ako naravno imate brdo novaca i možete pretrpjeti nepotrebnu količinu boli kako biste ju uklonili. Ovakvu odluku ne treba shvaćati olako jer mjenjate jedan dio svoga tijela zauvijek što većina današnjih 'klinaca' ne shvaća jer rade to zato što je ili in ili neka popularna cura/dečko ima tetovažu pa bi bilo cool da ima i ona/on. Ne, treba misliti na budućnost i ono što vam donose vaše godine i životne okolnosti.
Ako ipak niste tip koji želi nešto trajno ili jednostavno niste sigurni, bolje napravite privremenu tetovažu i vidite kako vam se sviđa jer bezbolnije je i ponavljam, nije trajno.

"Think before you ink!" ~ Unknown
 
Osim same odluke želite li tetovažu ili ne, bitna je i odluka o tome kamo ju želite smjestiti. Mjesto na kojem će biti vaša tetovaža ovisi samo o vama no ono što je bitno uzeti u obzir je želite li da ona bude na svima vidljivom mjestu ili je želite zadržati privatnom. Možda se sada to čini banalnim no prilikom zapošljavanja mnogi poslodavci (ne svi no većina) će osim vašeg životopisa uzeti u obzir i kako izgledate u što svakako ulaze i tetovaže ako se nalaze na vidljivom mjestu. Iako je sada već uobičajena stvar, tetovirati se, za neke je to i dalje tabu tema. 

"[A] genuine tattoo... tells a story. I like stories and tattoos, no matter how well done, and if the don't tell a story that involves you emotionally, then they are just there for decoration, then they're not a valid tattoo. There has to be some emotional appeal or they're not, to my way of thinking, a real tattoo. It tells people what you are and what you believe in, so there's no mistakes." ~ Leo, Bodies of Inscription

Nakon što ste se odlučili na tetoviranje, vrlo je bitno uzeti si dovoljno vremena za promisliti što ili čim želite ukrasiti svoje tijelo. Dizajn tetovaže isto tako nije za uzimati zdravo za gotovo i reći "Evo ja ću tetovirati konja jer mi je omiljena životinja." ili "Dajte mi striček tetovirajte ime mog dečka." Opet ponavljam, ne. Većina ljudi koja stavlja nešto što im ne predstavlja ništa ili nešto što ne priča neku njihovu priču bi se vrlo brzo mogla zasiti onoga što će gledati do kraja svog života, dakle dosadit će im. Isto tako većina koja zna što želi ima na umu staviti nešto jedinstveno, njihovo i posebno stoga zaista treba pojmiti zašto za sve ovo treba vremena i naravno, novaca.
Bez novaca možete poljubiti vrata dobrog tattoo majstora jer nitko vam to neće napraviti za nula kuna, osim ako je početnik i želi vas kao pokusnog kunića, a vi jadni švorc sa velikim očekivanjima i naposlijetku, loše urađenom tetovažom za koju ćete dati masne novce kako bi ju ili uklonili ili prepravili. Ono što morate uzeti u obzir prije tetoviranja, a ima veze s cijenom koju ćete platiti za svoju tetovažu, je da je to zapravo medicinski postupak te da oprema koja se koristi mora biti održavana i korištena pod čistim uvjetima. 

Sljedeća stvar koju činite nakon odabira dizajna i tattoo majstora je mjesto koje ćete ukrasiti, ukoliko ste se prethodno odlučili onda nemate brige no postoje ljudi koji odmah po dolasku u studio počnu ispitivati "Gdje boli najmanje?" što je zapravo normalno jer želite biti pripremljeni na bol koju ćete trpiti ovisno o veličini vaše tetovaže i naravno, mjesta na koje ju stavljate. Što se tiče žena, za njih su najbolnija mjesta u području gležnja, kralježnice i prsnog koša dok su kod muškaraca u pitanju trbuh, kralježnica i grudi. Najbezbolnija mjesta u žena su donji dio trbuha, ramena i bedra, a u muškaraca ruka i leđa. Ono što želim istaknuti je da ukoliko je mjesto prekriveno tankom kožom, boljet će, jako. Ne bih sada htjela previše ulaziti u pojam boli i samog procesa tetoviranja, ono što trebate je biti pripremljeni na bol jer to je nešto što je prolazno, ono boli tokom tetoviranja ali ne i nakon (kao što je to u slučaju piercinga). 

Moj savjet je da ne dođete u studio gladni jer to nikako neće biti dobro, najedite se i popijte vode, isto tako nemojte nakon tetoviranja lumpovati već odite kući i odmorite jer iako ne izgleda umarajuće, zapravo je. Također preporuka, tetovirajte se u jesen ili zimu jer je preporučljivo da tetovažu ne izlažete suncu minimalno mjesec dana do dva nakon tetoviranja kako nebi izblijedila.
Posljednji savjet vezan uz brigu o sebi i tetovaži je taj da ne slušate druge već tattoo majstora koji vas je tetovirao - vodite pravilnu njegu. Zašto? Njega same tetovaže jako utječe na njenu kvalitetu jer ako se nećete pridžravati uputa, završit ćete sa lošim produktom i krivit ćete osobu koja vam ju je radila dok ste zapravo vi krivi. Nakon tetoviranja morate shvatiti kako je vaša koža izmučena i treba joj hidratacije, što znači da ćete kupiti Bepanthen kremu i svakodnevno ju previjati tako što ćete nanjeti podeblji sloj kreme na nju, prekriti ju prozirnom folijom i zaljepiti rubove leukoplastom. Sve to možete nabaviti u ljekarnama, osim folije koju možete naći u svojoj kuhinji. Bitno je kada se tuširate da tetovaža ne dođe u dodir sa šamponom već na nju nanesite debeli sloj vazelina i tako će sve skliznuti sa nje, a dok skidate sloj kreme/vazelina onda to činite sa gazom umočenom u vodu. I još nešto, ne paničarite ako vidite da ostaju crni komadići na gazi, to je sve normalan proces zacjeljivanja.

"The tattoo attracts and also repels precisely because it is different." ~ Margo DeMello

"And what is it, thought I, after all! It's only his outside; a man can be honest in any sort of skin." ~ Herman Melville, Moby-Dick

Ono s čim smo suočeni u današnje vrijeme je i dalje ta neka stigmatizacija, diskriminacija i tabu. Iako pomalo ridikulozno, čak i u današnje vrijeme postoje ljudi koji sude osobe prema načinu na koji oni izgledaju, a pri tome ne mislim na fizički izgled kao što je ljepota već ono čime je osoba 'ukrašena'. Puno puta ste vjerojatno vidjeli/naletjeli na slike kao što su ove, Slika 1 i Slika 2 te se nasmijali ljudskoj glupost tj. kamo ona zapravo seže. Iako napredujemo tehnološki opet na neki način zaostajemo, nazadujemo u nekim ponašanjima koja smo trebali nadići. 

"When the designs are chosen with care, tattoos have power and magic of their own. They decorate the body but they also enhance the soul." ~ Michelle Delio

E sada da se sa službenog prebacimo na mene, napokon. Moj prvi susret sa tetoviranjem dogodio se kada sam imala samo šesnaest godina, da neki će reći da sam bila premlada no znala sam što želim i kako želim da se to interpretira. Nakon što sam svoju ideju iznjela svojoj majci, ona me odvela u tattoo studio jer naravno, kako nisam bila punoljetna morala sam imati dozvolu roditelja isto kao i njihovu pratnju sa sobom. Moj prvi dizajn bio je leptir koji iako zvuči ovako isprva obično imao je svoje značenje, no da bih da u potpunosti prenjela nešto je nedostajalo. Kada se sve to posložilo, skica odradila rekla sam kako dizajn želim na svojoj desnoj lopatici što je bilo pomalo uobičajeno te sam na prijedlog tattoo majstora i moje drage mame ipak odlučila promjeniti mjesto. I tako sjela ja na stolicu, gospodin stavio stencil (tako se zove skica koja se preslikava na kožu) i namjestio mašinicu. Priznajem, srce mi je lupalo sto na sat ali htjela sam to i znala sam da moram pretrpjeti tih 40ak minuta koliko mi je rečeno da će trajati. Mjesto za koje sam se odlučila je bila sredina između lopatica niže od vrata, i da, boljelo je svih sat vremena. Kad god opisujem tu bol kažem kako je boljelo kao da netko uzme tupi nož i vrhom ide gore dolje po kralježnici, ali da se izdržati. Cijena tetovaže bila je nešto više od dvjestotinjak kuna. 

16. listopad 2006.
Leptir i yin-yang: Za mene je leptir interpretacija slobode jer iako živi jedan dan, ima pravo odabrati put kojim će ići sve dok ne dođu posljednje minute njegova kratkog vijeka dok yin-yang simbolizira neku dvojnost.
Zapravo ono što meni ova tetovaža predstavlja je pouku da svatko ima pravo biti štogod želi bez obzira na svoj spol, status i ono što se od njega očekuje. 

©2012 Selma Hamidović

Svoju drugu tetovažu sam napravila dan nakon svog osamnaestog rođendana, uhum dobro ste pročitali, odmah dan nakon sam pod ruku primila prijateljicu i otišla. Razlog mojoj drugoj tetovaži je taj što sam se u Osnovnoj školi odlučila igrati sa iglom i tušem i tako si napravila križić od točkica, ne pitajte me zašto, mladost ludost očito. Dizajn tetovaže sam planirala neko vrijeme, točnije odmah nakon što sam napravila prvu tetovažu sam počela razmišljati o drugoj. Kako sam povrh Grčke mitologije zaljubljenica u Egipat i njegovu povijest tako mi je na um pala ideja da bih mogla svoju ljubav prema tome nekako ovjekovječiti i k tome prekriti sram od točkica koje sam si napravila. I tako sam nekoliko dana prije svog termina posjetila poznatog Sašu Tkalčevića s čijim sinom sam si bila dobra, i reći mu svoje ideje oko dizajna koje je savršeno prenio jer mi je dao jedinstven dizajn. Sam proces tetoviranja je trajao duže od pola sata i iako je Saša htio raditi pauze između pikanja, ja mu to nisam dopuštala jer sam htjela biti prije gotova s tim. Neću lagati i reći da nije boljelo jer jer, kao i svaka tetovaža i to posebno na mjestu gdje je koža bila tanja. Mjesto koje krasi moja druga tetovaža je nešto više iznad desnog gležnja na nozi i cijena tetovaže je bila nešto više od dvijestotinjak kuna. 

26. travanj 2009.
Ankh i V: Osim što mi egipatski križić krasi vrat jednim prekrasnim privjeskom, tako sam željela imati nešto trajnije na sebi. Sam Ankh predstavlja vječni život iliti besmrtnost dok je slovo V početno slovo imena moje mame, Violetta. Ono što ova tetovaža meni predstavlja je to da će moja ljubav i moja povezanost s mojom majkom biti vječna, kroz čitav naš život pa čak i nakon. 


Moja treća, i za sada posljednja tetovaža je napravljena prije četiri godine. Ideju za tetovažu sam dobila od jednog glumca koji je vrlo vjerojatno svima već dobro poznat, Ian Somerhalder. Ne želim da sada mislite kako sam to napravila jer mu se divim jer da, divim se tom čovjeku od njegove glume pa sve do onog što čini za okoliš, životinje i fanove no ne, to nije pravi razlog. Kada sam prvi puta vidjela njegovu tetovažu odmah sam išla potražiti u riječnik što to znači i oduševila se. Prošla sam mnogo toga u životu, od toga da sam odrasla bez oca koji nikada nije izrazio želju da me vidi do zdravstvenih prepreka preko kojih dan-danas kročim iako me ponekad psihički koče, ova tetovaža mi je sam podsjetnik na ono što je zaista bitno. Proces tetoviranja je trajao nešto više od sat vremena, ne sjećam se točno no zapamtila sam kako se tattoo majstor čudio što sam se smijala i nije me boljelo toliko jer mi je svaki put govorio "Sada idem na mjesto gdje je jaako tanka koža i boljet će te, pogotovo sjenčanje," ali meni je sve to bilo oke. Ono na što smo pazili je to da je striček natezao kožu prilikom tetoviranja tako ako nabijem koju kilicu da se tetovaža ne rastegne ili pukne. Mjesto na kojem se nalazi moja treća tetovaža je lijevo, nešto iznad kuka tj. njegovog grebena. Vjerujem da je cijena ove tetovaže bila tristotinjak kuna. 

17. prosinac 2010.
Hic et nunc: Značenje ove latinske izreke/poslovice je ovdje i sada, i mnogi me zezaju za njeno značenje jer sam cura i jer je u donjem predjelu, jel. Ono što meni ova tetovaža znači je da nije bitno što je bilo niti što će biti, već ono što je sada. Živi u sadašnjosti.


Četvrta ljubimica došla je na red tek nakon pet godina od posljednje i iskreno toliko sam ju željela da sam samo čekala novac kako bi ju konačno stavila na sebe. Kroz tih pet godina ideja se promijenila samo jednom i tako ostala na tome. Od svih mjesta na koja sam ju mogla staviti rebra su bila nekako najlogičnije mjesto koje bi se vidjelo samo kada bih ja to željela. Tattoo majstor kojeg sam odabrala bio je upravo onaj isti koji mi je i radio prvu tetovažu, bilo je to kao da smo obilježavali 10u godišnjicu. Neću vam lagati, boljelo je.. ne znam je li to više bila bol ili bolno peckanje/žarenje ali uspjela sam izdržati tih 40 minuta i samoj sebi rekla kako je ovo najbolnija tetovaža do sada.

06. svibanj 2017.
Per aspera ad astra: Značenje ove latinske izreke/poslovice je -Preko trnja do zvijezda. Ono što meni ova tetovaža znači je da svi mi moramo u određeno vrijeme proći određene prepreke kako bi došli do onoga što želimo jer u životu ništa ne dolazi samo od sebe, ali kada dođemo do zvijezda.. znati ćemo da se isplatilo proći sav taj ''put''.



_____________________________
To je to što se tiče moje izložbe, sve moje tetovaže su uglavnom prekrite zimi, ljeti se vide jedino kada nosim kraće suknjice ili sam u badiću. Isto tako je bitno reći kako se mjesta na kojima se nalaze prva i druga tetovaža neće objesiti kada budem stara baka dok me za treću nije briga, napravila sam ju jer sam htjela i ne žalim ni za čim. Volim sve svoje tetovaže, pogotovo prvu jer ju rijetko vidim xD. 

"My body is a journal in a way. It's like what sailors used to do, where every tattoo meant something, a specific time in your life when you make a mark on yourself, whether you do it yourself with a knife or with a professional tattoo artist."

Zapamtite jednu stvar tj. dvije, uvijek budite sigurni da igla kojom vas tattoo majstor tetovira bude sterilna tako što će otvoriti njeno pakiranje pred vama - inzistirajte na tome, i druga stvar, oni koji vam kažu da ćete nakon prve tetovaže htjeti još su vjerojatno u većini slučajeva u pravu jer pogledajte mene, planiram četvrtu. 


Kako vam se svidio ovaj post? Imate li želju za još kakvim zanimljive tematike? Ako postoje kakva pitanja vezana uz ovaj post/temu, slobodno postavite u komentarima.

Broj komentara: 28 :

  1. Odličan post, sve si živo obuhvatila, stvarno se tu nema što više dodati :) Mislim da je naprosto smješno kako se kod nas još uvijek gleda na tetovaže kao na nešto što rade divljaci, a kad dođeš ljeti na plažu vidiš da je svaki drugi iscrtan :) I slažem se, rijetko ko ostane na jednoj, ne bih se zaklela da i kod mene neće pasti još koja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Slažem se, svaki drugi Hrvat/Hrvatica ima tetovažu ali bitno da svi 'pljuju' po drugima. Vjerujem kako je sve to iz neke ljubomore i zavisti.

      Izbriši
  2. Zanimljiv post super savjeti za me koja razmisljam o stavljanju tetovaze u buducnosti. Prekrasne su ti tetovaze. Htjela bi post o najboljim korektorima za prekrivanje tetovaze ukoliko odlucim napravit tetovazu na vidljivom mjestu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. E sada što se tiče korektora, ja ti to nebih znala jer ja svoje ne prekrivam osim kada imam neko snimanje na kojem ne smije ništa biti onda mi oni to maknu photoshopom. Rado bih ti pomogla ali vjerujem da ne mogu, progoogleaj malo :)

      Izbriši
  3. Super članak i super tetovaže!
    Imam i ja jednu na mjestu gdje ju ne vidim (donji dio leđa) pa mislim da mi neće dosaditi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :))
      Ma neće, ja svoju zbilja rijetko vidim, a kada ju vidim baš mi je ono lijepa. :)

      Izbriši
  4. Odlican post! Ja vec duze vrijeme zelim napraviti tetovazu i ove su informacije zaista korisne za znat :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, drago mi je da ih netko smatra korisnima :)

      Izbriši
  5. super post, sviđaju mi se tvoje tetovaže... ja zadnjih dvadeset godina pričam o njima ali izgleda da još nisam spremna, jer se nisam ukrasila nijednom ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Bravo! Ja imam tetovažu staru 20 godina i baš izgleda užas jer je rađena ručno i neprofesionalno. Baš razmišljam da ju malo sredim i dobro se prisjetiti ovakvih informacija :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako ju sredi, čim bude izgledala ljepše odmah ćeš se i osjećati bolje i hvaliti njom :)

      Izbriši
  7. Svaka čast za post, oduševila si me, i stvarno koristan post u svakom pogledu. Ja osobno volim vidjeti tetovaže na drugima, međutim ja sam više ljubitelj piercinga i to isto u nekoj pristojnoj mjeri. Imala sam želju za života ispirsati nos i tragus jer su mi ta dva pirsa najljepša, i to sam učinila, tu stajem. Sve ostalo bi mi bilo too much. Što se tiče tetovaže, ja imam neki interni dogovor s dečkom da ćemo mi za života oboje istetovirati nešto što će nas asocirati jedan na drugog. Nikakva imena i datumi, i slično, nego nešto unique što ćemo samo nas dvoje razumijeti. Nažalost, prestali smo već dugo razmišljati o tome što bi to točno trebalo biti, ali za života sam sigurna da će nam već neka ideja sinuti. Ima vremena. Bilo bi mi jako drago da se realizira s obzirom da smo u stvarnoj ozbiljnoj vezi i to ne bi bio neki naš prolazni ispad. Btw ja sam oduševljena s ovom tetovažom Hic et nunc i cijelom pričom oko nje, kad netko ima pozadinu iza svoje tetovaže još mi je više lijepša, a ne kad si netko istetovira dupine ili neke kineske znakove jer su baš kul i u trendu. Ljubiim te :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potrudila sam se, jel. Što se tiče ovoga s dečkom, super vam je ideja ali ja ne znam, nekako još nebi nešto takvo.. zapravo da i stavim datum njegova rođenja opet mi to može biti i mamin kada su isti dan rođeni. :) Imam četvrtu u planu još od 2010. ali ima vremena. :*

      Izbriši
  8. Odličan post draga, baš sam uživala čitajući :) Ovaj će post pomoći svima koji razmišljaju o tetoviranju jer je puno korisnih podataka. Sviđaju mi se tvoje tetovaže i mjesta na kojima su :) Ja nemam ni jednu tetovažu jer me to ne privlači na meni, ali lijepo mi je vidjeti na nekom drugome :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, drago mi je ako će ovo nekome pomoći pri odluci ili nešto slično jer sam se trudila da ima taj efekt :)

      Izbriši
  9. "Živi u sadašnjosti" - totalno se slažem :) Već dugo planiram napraviti neku, odnosno znam koja bi bila prva na listi. Kako jako volim Tolkien-a, LOTR i vilenjake te sam učila njihovo pismo, htjela bih par riječi na tom pismu koje će za mene imati posebno značenje. A što se tiče eventualno druge tetovaže, tu bih već dobro razmislila što bih stavila. Inače, tvoje su super i super si nam sve objasnila ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se da svaka treba biti nešto jedinstveno i nama posebno tako da je tvoja ideja sasvim super. Obožavam vilenjački, čak sam i ja nešto na njemu htjela jednom, ali me pustilo.

      Izbriši
  10. Ja hoću vidjeti slike tetovažica uživo, predivne su mi!
    Jako poučan tekst, definitivno si mi proširila horizonte i sad gledam na tetovaže drukčije. Mislim da sam sigurna što želim, iako je malena, ali znači mi puno!
    Jako lijep post, malo i tužan ( onaj dio o ocu) i nekako mi se ova tvoja sviđa jer ima V u sebi, koja te podsjeća na mamu :) Ako budem radila svoju tetovažu, imat će značenje i posvetu!
    Divim ti se svaki dan sve više S! :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Budeš ako i kada dođeš u Zagreb :))
      A daj, što me stalno hvališ to mi je teže što nisi bliže da se druškamo. Hvala ti :*

      Izbriši
  11. Sve si lijepo rekla. Ja imam dvije i planiram treću. Ne želim žuriti tako da kada sine neka dobra ideja, to će biti to. :)
    Mislim da je, u konačnici, najbitnije informirati se i biti siguran u ono što želiš.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako se slažem, ne žuriti :) Ja planiram četvrtu no kako još nisam sigurna 100% u dizajn, pričekat ću

      Izbriši
  12. I ja sam veliki fan tetovaza, zasad imam 1, ali planiram se jos sarati! :) Tvoje su mi super!

    OdgovoriIzbriši
  13. Zadnja tetovaža je stvarno posebna, citat je divan <3

    OdgovoriIzbriši
  14. Imam 3 tetovaze i piercing.
    Planiram jos barem jednu tetovazu, kroz 2-3 godine.
    Tetovirala sam se 2011 god(ja sam imala 20 godina). 2 tetovaze u razmaku 5-6 mjeseci.
    I 2012. God u 11 mj negdje..
    Piercing sam stavila par dana prije tetovaze.
    Radila sam sve u studiu, nista na "crno", niti bih ikad pristala na to..
    Tetovaze su mi na gleznjevima noge(svaka na jednom gleznju), i na zapescu lijeve ruke.
    Na lijevom gleznju imam kljucic(prva tetovaza), na desnom gleznju imam lokot(otkljucan) u obliku srca (druga tetovaza) i na zapescu lijeve ruke(treca tetovaza) srce,ali kao "EKG" srce (ne mogu bas objasniti). Nije me boljelo tetoviranje. Vise je bilo kao neko peckanje..
    Pridrzavala sam se svih uputa koje sam dobila od tattoo majstora.
    Sve je bilo u redu. Tetovaze su i sad ok.
    Ankh sam i ja htjela neko vrijeme.. davno prije.. ankh i anubis i ma'at..
    Ali tada nisam imala bas para za tetovazu te dimenzije (preko 2500kn bi bila), pa sam se odlucila za drugi motiv..
    Nisam nikad pozalila zbog tetovaza..
    A ovu sto sam htjela.. mozda je i stavim jednog dana..
    Zasad mi je zelja staviti imena svoje djece.. imam ih dvoje (zasad), ali bih htjela barem jos jedno.
    A ne bih dodavala ime(na) naknadno, pa cu pričekati jos malo dok ne vidim koliko cu djece imati..
    Zato kazem da cetvrtu tetovazu zelim kroz par godina, jer necu bas cekati 10 godina pa da rodim, to ce biti u roku 3 god, pa onda slijedi tetoviranje. :)
    Mjesto četvrte tetovaze jos nemam, ali imam par mogucih mjesta..
    Al imam vremena jos za sve.. :)
    Vidjet cemo sto ce mi vrijeme donijeti.

    OdgovoriIzbriši
  15. Super post i taman kao naručen. Muž i ja smo odlučili pokloniti si za godišnjicu tatto tako da oboje idemo. Raspitali smo se i dog termin za 3mj ....istina da je još daleko ali isplati se čekati jer je Ghost najbolji u Europi i jedva čekam da nas uzme u ruke i započne crtanje :). Slažem se sa svime sto si napisala u postu. Eto ja planiran već 10 godina i tek SAD znam sto cu....ipak tetovaža nas prati kroz čitav život i treba dobro razmisliti sto i kod koga.

    OdgovoriIzbriši