utorak, 15. travnja 2014.

AVON Ultracolor Absolute ruž | Fresh Fig

Od sve te gužve sa proizvodima koji se samo gomilaju za recenziranje napokon je na red stigao ruž kojeg sam dobila kao poklon na Beauty Blog Dayu, a radi se o Ultracolor Absolute ružu u nijansi 'Fresh fig'.

Prvo bih, kao i uvijek, htjela krenuti od njegova pakiranja. Kada kupite ruž on stigne umotan u crnu zaštitnu foliju ili što već je, a kada ju otvorite proviri prekrasna ambalaža samog ruža. Po meni ona izgleda jako elegantno i nadasve ženstveno za doziranje od 3,6g.


Ultracolor Absolute linija donosi 20 nijansi koje su raspoređene u kategorije - roze, koraljne, crvene, ljubičaste i neutralne. Fresh fig, nijansa koju sam ja dobila, pripada u kategoriju ljubičastih nijansi što se nebi baš složila jer mi ne djeluje nikako ljubičasto no nema veze.

Ono što sam primjetila pri korištenju ovoga ruža je da je dosta hidratantan i kremast što mi se sviđa jer ga je lako nanjeti i lijepo se ravnomjerno rasporedi po usnicama. Isto tako ruž je nešto trajniji, naravno ako jedete pojest ćete ga no u nekim drugim okolnostima se 'mali' dosta dobro drži. Htjela bih isto tako istaknuti kako ruž ima divan miris koji ne ostavlja nikakav slatkast okus na usnicama što je veeeeliki plus kod mene jer većina koja imaju miris imaju i okus i tako meni bude mučno od njih da ih na kraju ili dam nekome ili bacim.

Glavna karakteristika ruževa iz ove linije je jedinstvena kombinacija boje i balzama. Upravo ta kombinacija ima njegujuću forumulu koja popravlja izgled usana, definira, hidratizira, njeguje i štiti usne te pruža srednju prekrivenost. Iz Avona kažu kako njegujući kompleks vitamina E i C, hidratacija, kolagen i zaštitni faktor SPF 15 zaslužni su za dugotrajno zdravije usne.


Ruževe možete nabaviti u Avon katalozima po redovnoj cijeni od 49KN no bez brige, možete ih naći i na akciji u koju su često ubačeni, samo treba pomno paziti i čekati.


Jeste li isprobale ove ruževe? Ako jeste, koju nijansu posjedujete?

24 komentara :

  1. super su mi ovi ruževi, imam pink renewal, tender mauve i lovely cherry i ove zadnje dvije obožavam ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Lijepa recenzija i sličice. :) Ja nemam nijednu Avonov. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, tko bi rekao da su sličice slikane mobitelom.. :) Ma kako nemaš, što nisi dobila na BBDu?

      Izbriši
  3. Nemam nijedan nažalost. Boja je jako lijepa :)

    OdgovoriIzbriši
  4. boja je predivna i super ti stoji

    OdgovoriIzbriši
  5. Maća, predivne su ti fotkice!! I lijepo ti stoji ova nijansa! Ja sam dobila Rich Merlot i prezadovoljna sam! :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. joj nikad neću prežalit što se u mojoj vrećici nije našao ovaj ruž :( predivni su mi

    OdgovoriIzbriši
  7. Predobri su mi ovi ruževi, imam ih čak 4 komada i obožavam. Jako ti lijepo stoji :)

    OdgovoriIzbriši
  8. lijepo ti stoji ova nijansa, meni su skoro sve savršene i rado bi ih nabavila sve, ali trebam imati mjeru :)
    slike su prekrasne :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, baš je onako nježna i ženstvena. :) Meni će biti dovoljan ovaj jedan jer mi se nekako kolekcija ruževa gomila xD

      Izbriši
  9. Ja imam Mauve i jako je kremast, i lijepa je bojica!
    Lijepa si mi uvijek!

    OdgovoriIzbriši
  10. Super i za svaki dan, lijepo ti stoji :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Imam baš ovu nijansu i to mi je najdraži ruž :))

    OdgovoriIzbriši
  12. Ajme kako ruzna blogerica. Pratim vise blogova i ovako nesto nisam vidjela.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako je lijepo stajati iza Anonimnosti, zar ne? Hvala na komentaru :)

      Izbriši