utorak, 29. travnja 2014.

Razgovarajmo o.. činjenicama


Ako me pratite na Facebooku onda zasigurno znate kako sam vam za ovotjedni post dala izbor, izbor da odlučite o čemu želite čitati i tako ste se odlučili na post sa činjenicama o meni.


Moram priznati kako me pozitivno iznenadilo što ste baš odabrali ovaj post i što želite znati puno više o meni.. baš sam si sretna sad. Nadam se da ćete se zabaviti čitajući ovaj post i možda pronaći koju zajedničku stvar. Da ne dužim previše, želim se zahvaliti što vas je svakim danom sve više i više na Facebook stranici i što broj pregleda bloga svakodnevno raste - HVALA VAM!

  1. Malo ljudi zna da sam se zapravo trebala zvati Rebecca umjesto Silvija, hvala baka!
  2. Jedna sam od onih osoba što čim uđu u krevet, pod dekicu i pokrivač, odmah podignem noge tako da se slojevi s kojim sam se prethodno pokrila budu ispod ispod mojih nogu (The Tuck)
  3. Za nadimak Ithara zaslužan je moj prijatelj Antonio; jednom kada smo se okupili igrati RPG nisam se mogla sjetiti kako će se moj lik zvati tako da je on ukomponitao običnu Taru u Itharu i tako se to zadržalo
  4. Ako se ikome sa glumačke scene u Hollywoodu divim onda je to Ian Somerhalder jer ono što on čini sa svojom slavom je predivno, što za ljude što za životinje. Obožavam ga
  5. Od svog rođenja selila sam se svega sedam puta; prvi puta iz bakine kuće u prabakinu zatim iz prabakine u podstanare, nakon podstanara u naš prvi stan te potom iz stana kojeg sada iznajmljujemo k mom očuhu, potom sam se preselila iz Bjelovara u Zagreb, a u Zagrebu Trešnjevka, Novi Zagreb i sada Borongaj
  6. Jako sam bliska sa svojom obitelji, s majčine strane naravno
  7. Ako postoji reinkarnacija strah me novog života, strah me kako ću se osjećati kada napustim ovaj život i ljude koje previše volim
  8. Od svog rođenja pa sve do sada sa sobom nosim hemangiom, dobroćudni tumor koji ću nadam se ukloniti ove ili iduće godine
  9. Divim se svojoj majci što je sa 19 godina postala majka i sve do sada me odgajala samostalno
  10. Ne volim kada mi je niti prevruće niti prehladno, ergo ne volim zimu niti pakleno ljeto
  11. Primjećujem kako sam u zadnje vrijeme manje socijalno aktivna, ne mogu smisliti ljudsku glupost, pretvaranja i lažna prijateljstva tako da se distanciram u svoja četiri zida
  12. Jako sam temperamentna, volim kada je po mome ali ponekad popustim ako nisam u pravu
  13. (IZBRISANO)
  14. Prva sam u obitelji koja pohađa fakultet
  15. Kada sam bila srednjoškolka mogla sam podnjeti velike količine alkohola, a da ne osjećam nikakve posljedice dok sada imam smetnje dan nakon opijanja što je veliki razlog mog razvoda s alkoholom
  16. Kao mala sam se više voljela igrati sa Lego kockicama nego sa Barbikama iako sam ih imala preko petnaest
  17. Nemam jako puno bliskih prijatelja jer vjerujem da ne možeš biti sa svima najbolji, uvijek će postojati mala trunka zavisti/ljubomore s neke strane. Mogu reći da zapravo imam pet najboljih prijateljica kojima mogu apsolutno sve reći i to bez imalo srama.
  18. Presmješno mi je vidjeti dotjeranu djevojku/ženu kako hoda ulicom u štiklama i 'nabada', ne mogu si pomoći, a da se ne smijem
  19. Imam srama, samo to ću reći, iako se ponekad čini kako nemam
  20. Od 2010. godine sam u braku sa svojom najboljom prijateljicom (naša interna šala naravno), dopuštamo si povremene prevare i naši razgovori nalikuju na one iz Sex i grada - volem, Hubbs
  21. Zavidim ujaku na onome što radi jer je proputovao dobru većinu svijeta, nedavno se vratio iz Bankoka i zatim odletio u Istanbul
  22. Već s godinu i pol sam letjela avionom, prava mala svijetska putnica
  23. Vjerujem u Boga ali ne idem na misu, znam se ponekad otići pomoliti i zahvaliti Bogu na svemu što mi je podario
  24. Trenirala sam tae-kwon-do više od osam godina te prestala zbog nedostatka vremena i moram priznati da mi jako nedostaje
  25. Sa neke četiri godine, možda i pet, me pas ugrizao za lijevu potkoljenicu. Nisam plakala, samo sam bila u šoku i gledala si u kost i meso. Danas imam vodoravan ožiljak veličine Essence ruža (koja usporedba xD)
  26. Moja mama je rođena Njemica, a ja sam zapela ovdje
  27. Sa sedamnaest godina sam prvi puta upoznala svog oca s tim da sam se ja njemu javila, a ne on meni. Nikada nismo bili u dobrim odnosima, krivnja je s njegove strane
  28. Bojim se biti u dubokom gdje ne vidim dno, mora da su svi oni filmovi o morskim psima ulili strah u moje kosti
  29. Visoka sam 1,78m što me čini najvišom ženom u obitelji, hvala pradjedu na genima
  30. Priznajem da možda imam blagi OCD (ili po naški opsesivno kompulzivni poremećaj) jer volim da je sve u skladu. Moj ormar je na crtu, moja šminka uredno posložena ali kada nešto razbacam onda tako ostavim dok me ne pukne i sve opet posložim
  31. Vezano uz OCD, skužim ako mi netko kopa po mojim stvarima jer ne ostave točno na crtu kako sam postavila
  32. Prestala sam pušiti 12. prosinca 2012. i od tada me smeta dim cigareta
  33. Ako sam išta obožavala igrati na PlayStationu onda je to bio Tekken 4 i moram priznati da nikada nisam znala čemu služe kružić, trokut i ostali znakovi ali sam UVIJEK pobjeđivala dečke
  34. Može se reći da sam ljena, nije me sram priznat
  35. Ne bojim kosu otkako sam završila srednju školu iz razloga što mi je to preogromna gnjavaža i trošak novca (iako mi je mama bojila kosu). Moja prirodna boja je kestenjasto smeđa sa zlatnim odsjajem
  36. Imam dva polubrata s tatine strane koji su Francuzi i oboje žive u Valbonneu, samo se sa starijim družim
  37. Obožavam vampire i ne skrivam to, obožavateljica sam Anne Rice otkako sam prvi puta pogledala Queen of the Damned. Sve vezano uz vampire, a da nije banalno i presmješno, me fascinira i zanima
  38. Obožavala sam crtati kada sam bila mlađa no nekako s godinama je internet preuzeo moj život. Ponosim se na to što je jedan od mojih radova završio na 3. mjestu u državi - I did it!
  39. Mrzim kada mi netko kopa po stvarima bez pitanja ili uzima nešto
  40. Vjerujem kako mi je veza u kojoj sam sada prva prava ozbiljna i nadam se da će se pretvoriti u nešto puno više
  41. Ton zvona na mom mobitelu je već više od godinu dana uvodna pjesma serije Da Vinci's Demons koja me naprosto fascinira
  42. Grad koji me posebno fascinira i oduvijek sanjam o tome da ga posjetim je London
  43. U osnovnoj školi sam uspjela izgubiti nove cipele koje sam imala tek prvi tjedan i to nakon tjelesnog, mora da mi se nikako nisu sviđale
  44. Par puta mi se znalo dogoditi da prilikom iznošenja smeća, ako sam išla nekuda na neko piće ili nešto, odem ulicu dalje sa vrećicom u rukama i skužim kako ju nisam bacila
  45. Ne volim kavu. Ne pruža mi osjećaj budnosti niti zadovoljstva. Čaj uvijek i zauvijek!
  46. Kao mala sam znala pričati u snu i ritati se zbog čega su baka i djed ispaštali nekoliko godina, s vremenom je ritanje prestalo no razgovori u snu znaju se dogoditi tu i tamo pa me dečko pita ''Sa kim se svađaš?''
  47. Moja prva televizijska ljubav bila je Buffy, the Vampire Slayer
  48. Već sam odabrala kako će mi se zvati djeca ako ću ih imati, Gea za kćer i Gabriel za sina
  49. Obožavateljica sam romana Jane Austen, a nedavno sam dobila sve njene romane uklopljene u jednu knjigu (hvala Hubbs), posebice me iznova intrigira Ponos i Predrasude
  50. Moja glumačka ljubav od osnovnoškolskih dana bio je i biti će David Boreanaz
  51. Moja prva simpatija bio je dečko sa drugoga kata moje zgrade, nažalost preminuo je od karcinoma i dan danas ga se sjetim
  52. Ne znam lagati. Ne kužim kako i zašto ali ja jednostavno ne znam lagati, izdam se svaki put
  53. Luda sam za konvencijama, znate to je ono kada se okupe fanovi i pritom daju masu novaca kako bi slušali glumce svoje omiljene serije i slikali se sa njima, planiram otići na jednu već tri godine ali nikako odvojiti novaca za to, uvijek mi je nešto prijeko potrebnije tako da će upoznavanje Somerhaldera još pričekati. Pokušala sam također organizirati nešto takvo u RH no nitko nije bio spreman uložiti toliko novca, šta su ti sponzori, ha?!
  54. Malo ljudi zna no jedna sam od onih koji vode stranicu o Christianu Greyu, također imam stranicu posvećenu još jednom fikcijskom liku i naravno vlasnica sam prve hrvatske stranice o Vampirskim dnevnicima na Facebooku i njegovom websiteu

To je to, na početku sam mislila kako neću natući ni 30, a kamoli 50 i gle čuda - 54.


Imamo li štogod zajedničko? Što vas se dojmilo?

21 komentar :

  1. Prvo moram pohvaliti odluku i ustrajnost u prestanku pušenja! Bravo:D Ja sam trebala dobiti ime po tati, ali mama je rekla da me ona rodila i još od školskih dana je zacrtala da ću se zvati Sara i tako je i ostalo :D Vjerujem u Boga, ali ne i u crkvu (čitaj ljude). Također ne volim kavu, zavidim ti na romanima u jednoj knjizi ;) Od <3 ti želim da što prije posjetiš London, ali upozoravam te, nećeš se htjeti vratiti :D Potpuno te razumijem u vezi OCDa, ja poživčanim kad mi netko kopa po stvarima.
    p.s. 5 pravih prijatelja je i više nego dovoljno, s godinama se taj broj samo smanjuje

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Mislim da kad dođe onaj period kada se uplašiš za zdravlje da ti nekako to daje snage da nastaviš. Svakako se slažem za ovo vezano uz ljude koji barataju crkvom, to se tako promjenilo... Što se romana tiče, vjeruj knjižurina je OGROMNA :D

      London je odličan i nadam se zbilja otići, a sada kako i kada, tko zna.

      Izbriši
  2. Sve divne činjenice o tebi koje nisam znala do sada :) dobro neke jesam :) pohvale za post ! :*

    OdgovoriIzbriši
  3. Pohvale za hrabrost i iskrenost, to posebno cijenim kod ljudi!

    OdgovoriIzbriši
  4. Oooooo konvencije, ideš li na ove naše, Istrakon, Sferakon? Ja njih obožavam :) A dragi je bio na dvije SF konvencije vani, priče su mu genijalne :))
    I super post, jako si zanimljive činjenice odabrala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne zanima ti mene ovo, ja sam ti više za Insurgence u Birminghamu :D

      Izbriši
  5. Od kud da krenem... Mene pas ugrizao na lijevoj natkoljenici par dana nakon što sam napravila prve korake, malo ga uhvatila ljubomora.. :) Ali, to nije promijenilo moje mišljenje o njima, obožavam ih.. Kod mene isto sve mora biti po špagi i također primijetim ako mi je netko nešto dirao, ne znam lagati, volim knjige o vampirima.. Što se tiče crtanja, ja sam u 7. osnovne također dobila 3.nagradu na državnoj razini.. :D Također sam prva u obitelji koja ide na fakultet.. Mislim da ima još toga, al da ne scrollam sada opet.. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam hodala pored 'tački', ako znaš što su, i mislio valjda da je moja noga guma od njih i paf! Naravno da ih i dalje obožavam, ali nekako se bojim ako vidim nekoga samog bez vlasnika, a da je veliki... spomenut ću da me lesi ugrizao, a inače sam odrasla s jednim kod bake.

      Uuuuu, dosta toga volimo skup' :D

      Izbriši
    2. Ma kako ne bih znala, ja sam dijete sa sela. :D A mene je njemački ovčar... Vele svi da je bio predobar, divan, krasan, tako dugo dok se ja nisam rodila. Onda su svu pažnju na mene prebacili i eto... :D Sada imam dva mala jazavčara koji su nenormalno puni energije i obožavam ih... :)

      Izbriši
    3. Ja imam Bichon Havanezericu :D

      Izbriši
  6. E pa svaka ti čast, sad znamo puno višeo tebi i jako mi je drago da si podijelila s nama :))

    Ja obožavam kavu :P

    OdgovoriIzbriši
  7. Svaka čast da si prestala pušiti, malo koga znam da se odviknuo od te navike... najbolji su mi takvi kad kažu npr. wau imaš novu majicu, joj ja nikak da skupim novce i kupim si nekaj novo (ne a-a samo trošiš po 100kn na čike svaki tjedan) -.- no pa nisi zapela baš u lošem gradu, ćesto kažem dečku da ljudi ne znaju kak im je lijepo, kakav lagodan život je ovdje s obzirom na druge zemlje... nemaš stresa, stigneš ljenčarit :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super je meni kad dođem u Bjelovar, stress free zone, ali u Zagrebu kada sam.. užas

      Izbriši
  8. wow! Draga nesuđena Rebecca, nisam imala pojma za dosta činjenica o tebi. Baš mi je drago što si napisala ovaj post. Ja se ne mogu odviknut od cigare..aaaa...Pronalazim se u mnogo stvari, npr. u broju 3, a posebno u 6 i 9 hahaha ironično mi je zvučao onaj dio 's majčine strane, naravno'..i kod mene je tako. 44. hahahahhaha ista stvar!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, baš mi se nešto tako pisalo, a i ljudi izglasali pa reko ajde :D

      Izbriši
  9. Zanimljivi su mi postovi ovakvog tipa i baš sam uživala čitajući :D Obožavam Jane Austen, velika želja mi je otići u London te serije o vampirima i serije općenito, što već znaš :D I meni je smiješno vidjeti curu kako nabada u štiklama, ako već ne zna hodati, bolje da obuće balerinke :D Svaka ti čast što si prestala pušiti, nadam se da ću i ja u tome uspjeti jednoga dana :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jej jej jej, puno toga zajedničkog.. ja čim čujem London i vampiri, to je to. :D Držim fige za pušenje, samo treba biti odlučan

      Izbriši