ponedjeljak, 12. svibnja 2014.

UPOZNAJTE: Jelena's Wonderland




Kako su od nedavno krenule razne suradnje blogerica s drugim blogokolegicama i ostalima koji su bili zainteresirani za neku suradnju sa njima, tako sam i ja došla na jednu ideju. U želji da vas upoznam sa jednom meni jako dragom kreativkom odlučila sam ju pozvati da gostuje na mom blogu te joj dopustiti da vas pobliže upozna sa onime što radi i u čemu uživa u svoje slobodno vrijeme, baš kao što mi blogerice uživamo u vođenju naših blogova.

Ovim putem vam želim predstaviti Jelenu Šaban, mladu djevojku koja se krije iza obilja maštovitog nakita pod nazivom Jelenina Zemlja Čudesa.

Moj prvi susret sa Jelenom bio je kada sam si htjela priuštiti nešto jedinstveno, neki mali komad nakita koji će predstavljati mene i kojeg nitko neće imati te sam tako jednog dana slučajno nabasala na njenu stranicu i javila joj se. Jelena je ispunila moja očekivanja i napravila mi privjesak koji sam dugo priželjkivala i to za samo 30ak kuna.

Copyright 2012, Selma Hamidović
Nipošto nisam htjela da ova suradnja zvuči poput nekog novinskog članka/intervjua jer ovo nije neki portal, a ja nisam novinarka stoga sam zamolila Jelenu da mi ukratko napiše kada i kako je započela sa izradom nakita, što ju motivira, kakve su reakcije drugih na njene radove te gdje pronalazi svoju inspiraciju.

S ovim hobijem započela sam jako rano, u osnovnoj školi, kada sam otkrila fimo i što se sve s njime može stvoriti.Uvijek sam voljela likovni i sudjelovala u raznim kreativnim radionicama pa sam tu ljubav proširila i izvan školskih klupa. Osim za sebe, počela sam izrađivati i nakit za prijateljice i tako je sve krenulo.
Izrada nakita na neki je način i meditacija, mislim da svatko ima svoj način prepuštanja. Usmjerena sam na ono što radim i sretna kad vidim da je stvoreno onako kak osam i zamislila. Ipak, najljepši je osjećaj vidjeti zadovoljstvo drugih kojima je nakit i namjenjen. Ne prestaje me iznenađivati i ispunjavati koliko mu se ljudi zapravo vesele. 
Počevši od fima, pa sve preko oblikovanja žice, bojanja i korištenja recikliranih materijala i tkanina, veći dio vremena sam se usmjerila na rad s epoksidnom smolom, dok mi u zadnje vrijeme najviše odgovara izrada minijaturnih knjižica-privjesaka. U njima se mogu naći citati izvađeni iz orginalnih knjiga pretočeni u minijaturni uvez sa zaštićenim koricama. Među njima se mogu naći Mali Princ, Harry Potter, Hobit, Ponos i predrasude, Alisa u zemlji čudesa i mnoge druge. Takvi privjesci su mi jako dragi jer volim čitati i na taj način svoju najdražu knjigu uvijek imam pri ruci. Osim u knjigama, inspiraciju pronalazim u živom svijetu oko sebe, filmovima i ostalim umjetnostima. Volim njime prenositi pozitivne ideje i pomoću njega mnogi izražavaju svoju ljubav prema nečemu, bila to Jane Austen, njihov kućni ljubimac ili pak glazba.

Eto, ukoliko želite nešto, narudžbe primam na saban.jelena@gmail.com.

Ja se moram zahvaliti Jeleni što je pristala sa nama podjeliti svoje radove, otkriti kako je nastala njena ljubav prema nakitu i naravno, srdačno zahvaliti što je pristala na našu malu suradnju koja meni jako puno znači. Hvala! Ukoliko imate neke želje i želite nositi jedinstven komad nakita svakako preporučam Jelenu.

___________________________________________________________________________________________________________________
E sada ide zanimljiv dio, iako još uvijek traje giveaway povodom 10,000 pregleda bloga (imate još do ponoći), Jelena vam je pripremila jedan mali poklončić. Što vam je činiti?

  • Sudjelovati mogu samo čitatelji iz Hrvatske, nažalost troškove snosimo mi
  • Lajkate naše stranice: Jelenina Zemlja Čudesa i Ith's Corner
  • U komentarima navedite koji vam se Jelenin rad najviše dopao i zašto - najkreativniji odgovor će Jelena nagraditi malom knjižicom-privjeskom (slika niže)
  • Nagradna igra traje od danas do 20.svibnja u ponoć
  • SRETNO!


Nadam se da vam se svidio prvi suradnički post, ako imate kakve ideje za buduće, izjasnite se.
UPDATE: Darivanje završeno, pobjedinca prema odabiru Jelene je Andrea (Mala Trubica)

Broj komentara: 11 :

  1. Ovo su zaista unikati, a ova ideja s malim princom je wow. Nigdje nisam vidjela slične radove. Svaka čast curi!

    OdgovoriIzbriši
  2. Uf, evo ja ću se prijaviti za ovo darivanje jer naprosto obožavam Jelenu i njezine radove. Pratim gdje god netko nešto napiše u vezi nje, i žao mi je ko psu što nisam u mogućnosti ništa naručiti, a osobito ovu ogrlicu https://www.facebook.com/jelenina.zemlja.cudesa/photos/a.189463751088002.45262.109021882465523/389380154429693/?type=3&theater jer c'mooon Pink Floydi i njihov Dark Side Of The Moon, c'mooon prejako! <3 Stalno, ali stalno ju gledam! S tim da mi je dečko još veći fan tog albuma i svako malo si ga pustimo na gramofonu, i kad sam vidjela ogrlicu odmah je bilo "ajmeee vidi juuu!" Eto prilike da to i javno obzanim :D U svakom slučaju, uvjerena sam da ću jednog dana sigurno nešto naručiti od Jelene, naprosto moram imati barem jedan njezin komad nakita u kolekciji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jelena zapravo i nije skupa, samo privjesak je 30ak kuna i ja mogu reći da obožavam svoju vranicu :D

      Držim fige da te odabere ;)

      Izbriši
  3. Moram priznati da sam sad prvi put cula za ovu divnu Zemlju cudesu, i zbilja je bilo divno zaviriti u nju i malo zaboraviti na obaveze koje me ocekuju. A da uopce ne govorim koliko je tesko odabrati sto mi se najvise svida, zapravo, NEMOGUCE je odabrati samo jednu stvar pa krecem redom, i pokusat cu biti sto kraca
    1) http://goo.gl/YjjGcc - Jezeva kucica, bas sam se iskreno sjetila davnih dana kad je ta pricica bila hit u mojoj kuci, znala sam ju napamet i jos i dan danas se sjecam "Po sumi, sirom, bez staze i puta, jezurka jezic povazdan luta. Lovom se bavi, cesto ga vide, s trista kopalja na juris ide."
    2) http://goo.gl/NnmHne - P.s. I love you <3 Divan film pogledan nekoliko puta, ali i dalje nekoliko koraka iza knjige. To je bila ljubav na prvo citanje, i dan danas mi zakuca srce pri pomisli na tu knjigu i jednostavno daje nadu da negdje ipak postoji prava ljubav :)
    3) http://goo.gl/CLfOYC - cissto da ljudima ne moram puno objasnjvati, vidjeli bi privjescic i znali bi o cemu se radi. ko ne shvati, e ko mu kriv :D
    4) http://goo.gl/71AxY7 - evo zadnje, obecajem. :) Oni dani u mjesecu su, pa se bas osjecam da bi ovaj privjesak mogao lijepo visjet s mog vrata. Bolje on s mog vrata, nego neki ljudi negdje drugdje xD

    OdgovoriIzbriši
  4. keychain-night vision:)divno!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Preeedivno <3 Ja jako volim nakit i još k tome ručni rad! Naručujem nešto sigurno :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Žena stvarno radi krasote <3 Super ideja za suradnju ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ajmeeeee... sve mi je kod Jelene preslatko i prekrasno! Razbolila sam se sad kad sam vidjela...! Mislim da ću joj se javiti za lightsaber privjesak! Savršen poklon! ;) Thanks Ithara!

    OdgovoriIzbriši