petak, 30. svibnja 2014.

FAVORITI MJESECA: svibanj 2014.

Kako mi se polako bliže prvi predrokovi ispita i trudim se što više položiti sada kako bi mi za rujan ostalo što manje, trudim se više fokusirati na fakultetske obaveze nego na blog. Ne znam jeste li primjetili no zaista bih htjela čim prije diplomirati da mogu tražiti staž i početi zarađivati svoj novac, stoga vas molim da mi oprostite ako neću objavljivati često kao prije.

Prvu skupinu favorita čini jedan trojac koji je po meni neizostavan dio moje svakodnevice. Schwarzkopf GLISS KUR Liquid Silk Anti-Frizz Serum za obnavljanje kose je jedina stvar koja mojim već sada sušim vrhovima daje nekakvu njegu. Do sada sam ju koristila tu i tamo no otkako sam primjetila da su mi vrhovi postali podosta suhi, počela sam sa intenzivnijim korištenjem do skorijeg posjeta frizerki. Pakiranje sadrži 50ml seruma, što je po meni malo ali ako se stavlja samo na vrhove kose, a ne na cijelu, mislim da je dovoljno. Kapi su dosta guste i imaju blagi miris. Cijena seruma je 40ak kuna u DM prodavaonicama. AVON Femme EdP je moj je izbor za proljetni parfem. Ukoliko volite cvijetno voćne mirise onda vas elegantan miris slatke kruške, cvjetni tonovi magnolije i toplog jantara neće ostaviti ravnodušnima u svojih 50ml ovog božanstva. Njegovu recenziju možete pročitati ovdje. I zadnji favorit ovog trojca je NIVEA Powder Touch anti-perspirant* iliti dezodorans u spreju. Vjerujem kako većina hvali ovaj dezodorans jer on je zaista pravo malo čudo u bočici. Fascinra me činjenica kako čak i ako se oznojim on spriječava neugodne mirise te i dalje ostavlja svoj jedinstven miris na vašoj koži. Opširniju recenziju pročitajte ovdje.


Slobodno mogu reći kako sada nastupaju dekorativni favoriti. Jeej! Prva na redu je Maybelline Great Lash maskara koju volim koristit na dnevnoj bazi jer iako nije kao Colossal Volum' Express opet daje slične rezultate. Ova maskara je puno preciznija zbog svoje manje četkice i tako je moguće lijepo i uredno nanjeti maskaru na donje trepavice bez ikakvih korekcija. Njena cijena je nekih 35 kuna, ja mislim. Sljedeća je na redu CATRCE Kohl Kajal olovka za oči u nijansi '180 Too Cool For Pool' koja je vjerujem nova na našem tržištu. Čim sam ju primjetila odmah sam skužila da ju moram imati jer zaista lijepo otvara oči ukoliko ju nanosite umjesto običnog crnog tuša na nude nijasnu sjenila. Njena boja je kao što je i njena ambalaža, nema varke - predivna je. Redovna cijena ove olovke je nekih 17ak kuna ako se ne varam. Nakon olovke stiže najhvaljeniji proizvod od strane blogerica, CATRICE Camouflage Cream iliti kamuflažna krema za prekrivanje. Nijansa koju sam ja odabrala je '020 Light Beige' premda vjerujem kako bi mi zbog mog neutralnog podtona kože najbolje odgovorala kombinacije moje nijanse i najsvijetlije. Način na koji ja nanosim ovu kamuflažu je da ukoliko ne stavljam BB kremu da ju nanesem nakon što lice nahranim običnom dnevnom kremom, samo ju moram dobro zblendati da se ne vidi prelaz. Meni je ovaj proizvod idealan za prekriti neke sitne prištiće ili pak crvenilo koje se nakupilo oko pojedinih prištića. Cijena kamuflaže je nekih 25 kuna. Što se tiče ruževa, izdvojila bih dvije nijanse Wet n Wild Mega Last ruževa, a to su 'Rose-bud' i 'Mauve Outta Here'. Način na koji ih u posljednje vrijeme koristim je u kombinaciji Blistex balzama za usne; prvo nanesem balzam, a zatim ruž. Više o ruževima možete pročitati u recenziji koju sam nedavno objavila ovdje. Prije nego nanesem sjenila na oči, vrlo je bitno imati dobru bazu, a ta baza je Essence Colour Arts koja nažalost više nije na tržištu. Šmrc. Otkako su ju maknuli iz trgovina vrlo malo ju koristim na očima, kako bi rekla moja baka "Ne razbacujem se sa njom". Dovoljno je samo reći da je ona idealna ukoliko ne nanosite puder ili BB/CC kremu na dnevnoj bazi jer je prozirna za razliku I ♥ Stage baze iz istoimenog brenda. Za kraj favorita vam donosim moj trio fantastikus, a radi se o Inglot sjenilima u nijansama 363, 456 i 467 koja su savršena kada se ukomponiraju skupa. Mislim da nisam mogla odabrati bolje nijanse od ovih i ne žalim za niti jednom kunom niti lipom koje sam dala za njih. Mala napomena je ta da sam ih kupila kada su bili sniženi 70% jer vjerujem kako nebih mogla dati za jedan punu cijenu od 97 kuna. Više o sjenilima pročitajte ovdje, zajedno sa njihovim swatchevima.


Za kraj vam donosim moj najdraži rođendanski poklon, a to je torbica koju sam si sama odabrala na Borongajskom placu. Već duže vrijeme tražim neku tako malu jer nikada nisam voljela imati što imaju svi. Znate ono, kupite si torbu koja vam se sviđa da bi idući dan/tjedan shvatili kako ju ima cijeli grad jer je to sada IN. Znam da je sada politika -Čim veće to bolje- no nikada nisam voljela neke ''kofere'' za torbe tako da je ovo bio savršen izbor. Idealna je za bilo koji outfit, od starki pa sve do štikli.



I to je to, sveukupna slika favorita. Nadam se da mi ne zamjerate što sam se raspisala, ili se barem tako čini, no ne volim kada nešto ostane nedorečeno. 


Kako vam se sviđaju moji favoriti? Djelimo li štogod? Nalazi li se nešto od ovoga na vašoj wishlisti?
* PR uzorak

Broj komentara: 13 :

  1. Placem sto nisam uhvatila ovu essence bazu :( zasto su uopce nju i pigmente izbacili??

    OdgovoriIzbriši
  2. I meni se torba jakooo sviđa <3 Inače preferiram crne torbe jer idu uz sve, ali ne bih se bunila da dobijem ovakav model u nekoj kričavoj boji za ljeto:D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da je bilo, uzela bih i neku boju uz ovu, svakako. :D

      Izbriši
  3. I najsvjetlija nijansa kamuflaže je poprilično žuta nažalost pa ako si neutralna baš i nećeš moći pogoditi savršenu boju ako mene pitaš, ali sigurno ćeš dobiti nešto približno...šteta što su im sve tri nijanse tople koliko sam skužila...drago mi je da ti se sviđaju Inglot sjenila jer su moja velika ljubav :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako dobro zblendam meni je super. :) Daaa, ovaj trojac je moja najveća ljubav poslije RT kistova

      Izbriši
  4. lijepi favoriti :)
    sviđa mi se i sama volim Wet n Wild - rose bud,,, a i torbica je totalno po mom ukusu :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako lijepi favoriti, boje makeupa po mom ukusu; )

    OdgovoriIzbriši
  6. Ni ja nisam uhvatila Essence bazu :-( Kamuflaža je super, a znam kako ti je što se ispita tiče...meni je već danima muka...nikad krajaaaaa

    OdgovoriIzbriši