ponedjeljak, 2. lipnja 2014.

TUTORIJAL: 'Spring within' look

Kako već dosta dugo nisam objavila nikakav tutorijal, mislim da je uredu da ono što sam odavno poslikala sada napokon i podjelim sa vama. Ne želim duljiti previše i bespotrebno stoga se bacam na tutorijal.

Prvo što želite napraviti je oblikovati svoje obrve na način na koji to radite, ako radite. Sljedeća na redu je baza za sjenilo koja je po meni neizostavan dio makeup-a na očima. Ako ju nemate, nemojte se čuditi što vam većina sjenila završi u pregibu oka ili boje nisu tako pigmentirane - kupite bazu. Za sam početak ovog looka uzmite plosnati kist i nanesite preko cijelog kapka neko rozasto sjenilo, ja sam koristila eBay 120 paletu.


Sljedeći korak je taj da nanosimo kombinaciju dvije smeđe nijanse, ili jednu, u pregib oka. Ja sam ovaj put koristila eBay 28 paletu neutralnih sjenila i malo se igrala nijansama. Kist s kojim sam nanjela sjenilo bio je nešto čvršći od prethodnog, ne brinite ako vam se čini da imate višak sjenila jer će se to lagano izblendati kistom za blendanje.


Nakon što ste izblendali sjenilo koje ste nanjeli u pregib, na red dolazi vanjski kut oka. Naime preporučam da koristite nešto tamniju smeđu te kada ju lijepo nanesete i stopite sa prethodno nanesenom nijansom uzmite malo crne i postupno ju gradite u kutu oka po želji. Zapravo sada imate neki blaži smokey look i ako vam je to sasvim dovoljno, nanesite maskaru i gotovo.


U unutarnji kut oka nanesite blažu srebrnu nijansu, ja sam koristila ponovno onu prvu paletu (zapravo stalno sam ju koristila izuzev jednog puta), kako bi otvorili pogled. Meni je ovo zbilja super efekt ponekad.


Za kraj, tanjim kistom nanesite zelenkasto-plavu ili zelenu/plavu nijansu na donji kapak. Kako bi look bio potpun, tušem iscrtajte liniju i nanesite svoju omiljenu maskaru na gornje i donje trepavice. Kako mi se čini ja sam malo pojačala sjenila u pregibu oka, nekako pretjerala ali nema veze. Za finish vam još nedostaje samo sjenilo i ruž/sjajilo stoga hajde, trk po to i da smo gotovi.


Ono što sam ja koristila je CATRICE MultiColour rumenilo u nijansi 'Strawberry Frappucino' koje je kod mene neizostavno već duže vrijeme. Na usnama sam imala kombinaciju Essence ruža u nijansi '11 Nude Love' i E.L.F Hypershine sjajilo u nijansi 'Flirt' i to je to.


I to je to za danas, gotovi smo. Raspust. Nadam se da vam se svidio ovaj tutorijal, ako imate kakve prijedloge, izjasnite se jer su uvijek dobrodošli.

Broj komentara: 8 :

  1. Jako lijep look, predivno si ga složila i sve izblendala <3 Imala sam donedavno sličnu paletu s Ebaya, ali sam ju prodala jer ju nisam baš koristila, a i kvaliteta sjenila mi nije bila zadovoljavajuća. Kakva su tebi, odnosno truse li ti se?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti ♥ Pa ovisno kako koja, tipa ove mat nijanse su mi predivne i odlične, dok su shimmeraste poput te zeleno-plave malo teže nanjeti ali sve se to da. Ovo mi je bila prva paleta i zaista sadži širok izbor boja pa mi je šteta ne imati ju.

      Hvala ti na komentarčiću :*

      Izbriši
  2. odlično :) jako ti lijepo stoji, sviđa mi se eksperimentiranje u proljeće sa svih strana i mix tolikih boja...ah sretnice sa smeđim očima.... zelene su ograničene :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uvijek su mi govorili da su mi oči najbolje jer sve boje idu uz njih, uglavnom sve :) Hvala

      Izbriši
  3. Jako lijep look, sviđa mi se odabir boja ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš ti lijepo stoje ove boje na očima, super je look :)

    OdgovoriIzbriši