srijeda, 18. lipnja 2014.

VIDEO TUTORIJAL: 'Deep dive' look by AVON

Ovaj tjedan sam si dala truda, ili bolje rečeno zadnja dva tjedna jer je trebalo dosta pripreme oko ovog posta tako da se nadam kako će vam se svidjeti.


Odmah na početku želim reći kako sam pripremila ne samo recenziju novog Avon sjenila, već i tutorijal u slikama te video tutorijal. Htjela sam maksimalno iskoristiti ovaj post kako bi vam u potpunosi prenjela svoje oduševljenje ovom malenom paleticom.


AMBALAŽA
Paleta dolazi u četvrtastoj kutijci koja na svojoj prednjoj strani ima otisnut AVON natpis dok se na poleđini nalazi kratki opis proizvoda, gramaža i rok trajanja. Dakle, paleta sadrži 5 grama sjenila i njen rok uporabe je unutar dvije godine što je uobičajeno za ovakav tip sjenila. Sama ambalaža je vrlo praktična za rukovanje.


Kada otvorite paletu, naći ćete maleno ogledalce koje je vrlo praktično jer vam omogućava da se našminkate ili popravite šminku ako niste u blizini nekog većeg odledala. Niže ispod ogledalca nalaze se četiri nijanse sjenila koje su naznačene brojevima koji su utisnuti u njih. Brojevi bi zapravo trebali dati neki redosljed nanošenja sjenila no ne morate ga nužno tako nanositi. Sa desne strane sjenila nalazi se aplikator za nanošenje kojeg ja ne koristim uz kistove tako da je meni on tu za ukras no ako nemate kistove vjerujem kako će dobro poslužiti svrsi.


O SJENILIMA
Paleta koja je mene dopala bila je u nijansi 'Glow teal' koja je naprosto savršen izbor boja i za dnevni ali i za večernji look. Jedina razlika u nanošenju je ta da bih možda za večernju verziju ubacila tuš i umjetne trepavice. U Avonu kažu kako True Color tehnologija omogućava postojanost boje, te da će boja koju vidimo u paleti biti i boja koju ćemo dobiti kada ju nanesemo na oči što zapravo tako i je. Naime, paleta je dosta pigmentirana, postojana i omogućuje jednostavno nanošenje sjenila bez nekakvog trušenja.


Sjenila sam do sada nanosila samo sa bazom tako da ne mogu ocjeniti njihovu pigmentiranost bez nje no ono što mogu reći da sam prijetila jest da su zaista postojana i vrlo lako se uklanjaju prilikom skidanja šminke. Mislim da to treba igrati veliku ulogu. Od četiri sjenila, prva dva u sebi imaju shimmer dok su druga dva matirana.


MOJI DOJMOVI
Paleta je sama po sebi, kao što sam već spomenula, vrlo praktična i sam položaj sjenila ju čini dodatno lijepom. Kod mene je sve u estetici zapravo. Boje su zaista nekako prirodne i nosive, dok je pigmentiranost vjerodostojna prikazanim nijansama. Da nisam dobila ovu paletu kao PR uzorak vjerojatno bih ju sama kupila jer su ove boje zaista nešto prekrasno i must have. Vjerujem kako je ovo jedna od meni omiljenih paleta koje su u mojem vlasništvu jer mogu ukomponirati sve nijanse u jedan look što dokazuje tutorijal u slikama niže.


Ono što je bio prvobitan plan jest da napravim najobičniji tutorijal, kao i inače no kako vas dugo nisam počastila video tutorijalom tako sam se odlučila na njega također. Dakle, ovo što možete vidjeti u slici iznad, isto tako možete pronaći u videu niže.




Cijena ove palete je inače 85kn no sada je trenutno na akciji i možete ju kupiti za 59kn. Nadam se da vam se ovaj post svidio i da ste uživali u ovoj zbrci sa recenzijom i tutorijalima. Htjela bih da mogu više snimati no jednostavno nisam u mogućnosti, a prijateljicu ne želim svako malo gnjaviti tako da se nadam kako vam dobro dođe nešto pogledati s vremena na vrijeme. Voljela bih kada bi također stavili -thumbs up- na videić i pretplatili se na moj kanal jer ipak, besplatno je.


Imate li možda neku od ovih paletica? Biste li ju htjeli? Kako vam se svidio ovaj post? Komentirajte, pišite, šarajte jer ja to volim čitati i odgovarati.
*PR uzorak

22 komentara :

  1. Predivne su boje u paleti, nemam ni jednu njihovu paletu :(
    a look je zbilja divan i lagan za izvesti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kupi sada jer se zbilja isplati kada je snižena.. znam da je puno ali ako ne možeš priuštiti neku sa eBaya ili ovako stranica, onda je i ovo okej.

      Izbriši
  2. predobre boje. kolko košta paleta?

    OdgovoriIzbriši
  3. Uuuuu, jako si lijepo izvela look! Lajkam! Idem pogledati video ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. super su ti slike :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tko bi rekao da su uslikane sa Samsung Galaxy S3. Hvala :)

      Izbriši
  5. Svaka čast, predivno je i lijepo se vide prijelazi :D Zgodna muzikica u videu, baš sam si nekako vesela zbog nje sad hehe :) Inače ne volim plavo na očima (osim u nekoj kombinaciji kad mora razbiti ostale boje), ali tebi super stoji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! :D Muzikica je od iMovie-a i baš je onak jolly pa sam ju odabrala.

      Izbriši
  6. Sviđa mi se rezultat na tvojim očima. Nešto mi je to puno za dati novaca, ali što ja znam, ipak sam muško pa se ne pita za moje mišljenje. :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je puno jer su samo četiri nijanse, no eto neki i za jednu daju više od 50kn tako da.. :) Hvala

      Izbriši
  7. Nemam baš iskustva s Avonom, ali primijetila sam kroz blogove da često stave neke akcije, što je super. Sama paletica je super iako nisam preveliki fan plavaca :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Imam jednu paletu i zadovoljna sam, jako lijepo ti stoje ove nijanse, posebno ova tirkizno zelena <3

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako si mi predivna! Jednostavno zračiš! Obožavam step by step tutoriale još ovakve kvalitete! POHVALE! <3

    OdgovoriIzbriši
  10. nemam nista od avona, ali boje su lijepe kao i look :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasan look. :) Ja ne pamtim kada sam zadnji puta nosila plavo sjenilo. :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Hej,
    jako mi se sviđa look koji si napravila i super su mi te boje u kontrastu s tvojim očima :) nastavi i dalje s videima, super su :)
    p.s.-koji kist koristiš za rumenilo? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :) Kist za rumenilo je od prijateljice, ne moje tako da ti ne znam reći

      Izbriši