ponedjeljak, 9. lipnja 2014.

Nekozmetički favoriti #1

Kako se na mojoj listi favorita ne nalazi samo preparativa i dekorativa, tako sam odlučila malo okrenuti ploču i podjeliti sa vama trenutne favorite koji ne pripadaju tu kategoriju. Također hvala blogokolegici sa bloga BeautifyMe na ideji.


HRANA I PIĆE
Svima nama draga kategorija, nadam se. Zapravo moram priznati kako sam ja djevojče koje voli sve piti i papati ali eto u zadnje vrijeme sam zbog zdravstvenih problema morala izbaciti neke namirnice iz svoje prehrane. Zaključila sam kako mi gazirana pića i kava više nikako ne odgovaraju, isto kao i previše slatkoga te prerađevina poput salame. Promjena prehrane je nakon nekog vremena rezultirala gubitkom kilograma s kojim sam isprva bila malo uplašena no shvatila sam kako je to normalno kada se izbaci većina štetnih stvari.

Ono što ovih dana pijem u ogromnim količinama je obična voda i naravno, smoothie. Ne znam jeste li čuli no Cookie Factory je nedavno otvorio smoothie bar Mixer, malo iznad svoje trenutne lokacije, i imaju sve od smoothieja do shakeova. Moram priznati da me već sram koliko sam često tamo ali opet s druge strane ponekad si znam sama složiti svoj domaći smoothie i odličan mi je.
Od fine papice za svakodnevni ručak preferiram menzu na Ekonomiji, najbliža mi je i najbolja, ali kada nema menze onda kuham. Recimo ovaj vikend sam sebi i dečku radila tortilje, a prošli za doručak palačinke. Tako da ne mogu izdvojiti neki favorit, osim jako puno voća.


ODJEĆA i OBUĆA
Što se odjeće i obuće tiče, nemam neki trenutni favorit izuzev starki koje nosim većinu vremena dok ne postane prevruće za njih. Još uvijek nisam obukla ništa kratko jer ne osjećam potrebu razgolititi se no vjerujem kako ću uskoro imati potrebu jer obožavam ovu casual kombinaciju od prošlog ljeta, sa starkama naravno.


FILM
Moram vam priznati da sam filmomanijak, moj dečko i ja obavezno moramo gledati neke filmove kada smo skupa tako da trenutno ni ne mogu pojmiti što sam sve gledala. Ono što mi je ostalo u sjećanju su tri filma, a to su:

♦ Walk of Shame
San jedne reporterke da postane glavna novinarka za vijesti postaje ugrožen nakon što jednu noć biva ostavljena u centru Los Aangelesa bez telefona, automobila, osobnih dokumenata i novca, i to samo 8 sati pred početak njenog najvažnijeg razgovora za posao
♦ Edge of Tomorrow
U svijetu budućnosti Tom Cruise je poručnik Wiliam Cage koji se bori u ratu protiv vanzemaljaca. Odjednom, on se nađe zarobljen u vremenu, u posljednjem danu bitke na koji i umire. Prolazeći svaki puta nanovo zadnji dan svog života, Cage nakon nekog vremena postaje sve vještiji i sve spremniji dočekati smrt.
♦ The Normal Heart
Nakon što je jedan od njegovih prijatelja preminuo od novog, nikada ranije dijagnosticiranog oblika raka, Ned Weeks odlučio je poduzeti sve potrebno za borbu protiv istog. Maničan, na momente verbalno agresivan, od strane svojih prijatelja Weeks nije shvaćen ozbiljno. U borbi protiv i dalje nepoznatog virusa, nakon što su izgubili svoje najmilije, pridružila mu se nekolicina njegovih najbližih prijatelja. 


SERIJE
Kako je većina mojih omiljenih serija na pauzi tako dolazi razdoblje kada ih se nakupi samo par koje preko ljeta imaju svoj termin, i da vam priznam, nedostaje mi ta gužva preko tjedna s novim epizodama no dobro. Ono što uglavnom gledam sam nabrojala ovdje. Zanimljiva činjenica vezana uz serije je da baš kada su ispiti otkrijem par novih koje me se jako dojme i pitam se kako sam uz 28 serija uspjela doći do kraja fakulteta.. mora da je ženski multitasking. Nego, da krenem sa top četiri.

♦ Penny Dreadful je serija koju sam nedavno otkrila i ostala zapanjena. Iako najave ove serije obećavaju stravu ili nešto slično tomu, nije tako stoga se ne ustručavajte gledati ju ako vas zaintrigira. Ono što je mene dojmilo je to što su se u istoj seriji našli likovi Mine Harker, Van Helsinga, Frankensteina i Doriana Greya, svaki nosi svoju priču koja ih na neki način veže.
♦ Witches of East End sam slučajno uhvatila na TVu kada sam bila kod kuće za Uskrs i jaaako mi se svidjela, dobro priznajem da me Daniel Di Tomasso privukao no ima potencijala jer sva ta mašta proizlazi iz knjiga Melisse de la Cruz. I samo da naglasim, spominju se Asgard i Loki. Jel vam to dovoljno?
♦ True Blood je serija za koju smo svi čuli, oni koji nisu, molim lijepo da se informirate jer serija ulazi u sedmu, posljednju, sezonu. Serija je isto tako prema knjigama poznate Charlaine Harris no ne drže ih se baš i to me pomalo ljuti.
♦ Teen Wolf, što reći osim ako date ovoj seriji šansu molim vas da pregurate nekako prvu sezonu jer nakon nje postaje sve bolje. Od specijalnih efekata do radnje. Ja sam nastavila seriju gledati zbog Tylera Hoechlina no sada ju baš volim zbog vrlo dobre radnje koju ekipa scenarista osmišlja. 23. lipnja počinje četvrta sezona.


GLAZBA
Tip sam osobe koja voli otkrivati nove stvari pa tako i izvođače za koje je rijetko tko čuo. Ono što je zapravo popularno mi vrlo brzo dosadi jer se svugdje sluša tako da se volim zavući u svoja četiri zida ili ugurati slušalice u uši i biti u svom svijetu. Ovih dana slušam nešto sa starije playliste (koja nikako da dosadi) i novije.

Reeve Carney osim što je pjevač je i glumac u seriji Penny Dreadful. Zadnjih par dana slušam njegove dvije pjesme, pjesmu sa službenog soundtracka zadnjeg dijela Sumraka i jednu random.
Reeve Carney - New For You
Carney - Love Me Chase Me

David Cook je moj vokalni Bog! Pobjednik Američkog idola, zasluženi ako se mene pita jer ono volim kod pjevača je kada ima divan glas, kada su lyricsi pjesme na mjestu i kada uživo zvuči kao i na albumu. Amen.
David Cook - Permanent (Live)
David Cook - Last Goodbye

Za kraj je tu jedan band kojeg mi je YouTube preporučio, hvala Jubito. Radi se o Britanskom bendu Lawson čije sve albume već imam, to je dovoljno reći jer su zaista dobri.
Lawson ft B.o.B - Brokenhearted
Lawson - Standing In The Dark


KNJIGE
I za kraj, knjigice. Moram priznati da nikada ne volim nešto započeti, a da to ne dovršim no ovaj put sam to učinila. Svaku od ove tri knjige sam počela čitati i nikako završiti, tako da vjerujem kako ću ih tek na moru završiti.

Gabriel's Redemption je treća knjiga Sylvain Reynarda. Intrigantna i strastvena priča o zabranjenoj ljubavi, prvi dio trilogije je nastao na blogu kao fanfikcija Sumrak sage, i to prije erotske trilogije Pedeset nijansi. Roman je munjevito osvojio i očarao publiku
Stefan's Diaries: Origins je prequel poznate serije Vampriski dnevnici koju pišu Julie Plec i Kevin Williamson. Dakle, ova knjiga je sve ono što u seriji nema, a temelji se na njoj. 
Vampire Academy: Frostbite druga je od šest knjiga o kvazi vampirima. Zapravo me nikada nije privlačila, i film je bio onako pomalo glupav no ta veza između Rose i Dimitrija mi je vrhunac i ja moram sad sve znat jer oni ne znaju jel će snimat drugi dio filma. 


Također valja spomenuti kako sam ovih dana totalno u konvencijskom duhu jer mi se prijateljica vratila sa jedne konvencije u Beču. (Ako ne znate što je to, vrlo rado bih pisala o tome ako koga zanima.) Moj plan je nakon 4 godine fangirlanja za Vampirskim dnevnicima napokon upoznati Iana Somerhaldera i ostatak ekipe. Eto, morala sam i to ubaciti. I to je to, čiča miča gotova je priča.


Kako vam se svidio ovakav post? Imamo li štogod zajedničkog? Jesam li vas čime zaintrigirala?

Broj komentara: 8 :

  1. Jela sam sve živo dok nisam otkrila netoleranciju na laktozu i pri tome sam odlučila da izbacim većinu nezdravih navika u jelu :D malo im fali da jedem sve što sam prije jela, ali eto :D također sam smršala, čak 4 kg u 15tak dana otkako sam prestala da trpam sve u sebe :D
    I ja sam slučajno "uhvatila" Witches of East End na tv-u i samo čekam da nađem malo više slobodnog vremena da bih mogla sjesti pred kompjuter i sve epizode pregledati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa to je super, ja sam mislila da ako prestanem pušiti da ću se udebljati ali nisam ^^ Pogledaj svee, ja žudim za novim epizodama.

      Izbriši
  2. Drago mi je da si našla inspiraciju :* Gazirana pića rijetko pijem, zacrtala sam si da su nezdrava (što i jesu) i zbog toga su me prestala privlačiti, tim bolje! Obožavam si raditi smoothije, frapee i slične mućkalice i čula sam za taj bar od CF-a, ali nisam još bila tamo. Nadam se samo da cijene nisu astronomske :P Tortilje O.O Nom nom, kako bi ih sad jela, joooj, baš mamiš s tim slikama xD Dečko i ja smo prije par mjeseci radili chimichange, kako je to fino! Baš si me zainteresirala za filmove, već neko vrijeme tražim što da pogledam, tako da ty :) Witches of East End , odlična! A za Penny Dreadful sam čula i čeka na gledanje :) Nadam se da ćeš što prije upoznati Iana, i molim te, počasti nas s puno slikica. Ian <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E pa mislim da bismo ga mogle posjetiti skupa onda, usput se i napokon upoznamo :D Što se tiče slikica, moram malo mamiti i biti zločesta.. a Ian, ah. Nadam se da ću imati prilike za to tako da napokon mogu reći: "Zagrlila sam čovjeka kojemu se divim."

      Izbriši
    2. Vidiš dobra ideja, mogle bi baš :D

      Izbriši
    3. Dodaj me na Facebook pa se dogovorimo ^^

      Izbriši
  3. svaki post ti pročitam, ali nikak da ostavim komentar! katastrofa sam! meni su ovi postovi odlični! mali odmak od kozmetičkih priča, a istovremeno vidiš što autor bloga voli i kakvi su mu ukusi...ja ću se fokusirati na conversice koje obožavam...odnosno čitav taj stil koji ti savršeno uklopiš s njima...dada, to se traži!

    OdgovoriIzbriši