nedjelja, 15. lipnja 2014.

Kako se našminkati u 5 koraka?

Svima nama je poznato kako se nekada baš znamo ulijeniti ili smo jednostano odgodili buđenje na kojih 5-10 minuta ujutro i tu si uskratili vrijeme potrebno za kvalitetno i precizno šminkanje. Ne treba raditi paniku jer i za to postoji rješenje.


Vjerujem kako za ovo brzinsko šminkanje bude dosta nekih 10ak minuta koje svi možemo odvojiti i pritom izgledati svježe. Ukoliko ste jedna od onih koje se ipak odliče preskočiti par koraka i samo staviti ruž na usne, svakako ste sveli svoj brzinski makeup na jedan korak.


PODLOGA
Podloga je vrlo bitna za one koji njome odluče prekriti svoje nedostatke ili jednostavno licu dati svježi izgled. Ukoliko se radi o aknama, prištićima ili podočnjacima moja preporuka je da koristite puder no ako je prisutno samo lagano crvenilo onda se možete poslužiti najobičnojom BB kremom u svojoj nijansi.


ZAVODLJIV POGLED
Iz osobnog iskustva znam kako je najjednostavnije samo uzeti sjenilo i aplicirati ga nego se mučiti sa nekim lookom za kojeg uglavnom nemam vremena. Ono što je moja preporuka, ukoliko ste u žurbi, jest da učinite isto. Aplicirajte bazu za sjenilo ili prethodnu podlogu na kapke i potom nanesite željeno sjenilo preko kapka. Ako se dogodi da imate još dodano vremena, možete naglasiti oči tušem no nije nužno.


MASKARA
Kako bi stavili finish na svoje oči, dodajte svoju omiljenu maskaru ili čak dvije. Ono što ja konstantno spominjem u svojim videima jest da volim koristiti kombinaciju dviju maskara jer mi tako daju veći volumen i nekako ljepše izgledaju jer nemam preduge trepavice.



RUMENI OBRAZI
Rumenilo je meni neizbježan korak pri brzinskom šminkanju jer kao što se da primjetiti, nisam nešto tamnije puti prije ljeta. Na vama je želite li naglasiti svoje obraze nešto više ili tek toliko da izgleda prirodno. Moj savjet, ne pretjerujte jer ljepota je u malim stvarima, a ne u pretjerivanju.



ZAVODLJIVE USNE
Kako bi zaokružili svu tu priču oko brzinskog looka u pet koraka tu je i ruž. Na vama je želite li usne naglasiti ružem, sjajilom ili jednostavnim labelom. Ono što morate uzeti u obzir jest ako ste naglasili oči da manji fokus mora biti na usne i time koristite nešto manje upadnu nijansu, ali ako niste naglasili jako oči onda slobodno možete neku tamniju nijansu ruža nanjeti na svoje usne.



I to je to. Nadam se da sam vam barem malo olakšala jer šminkanje zapravo nije filozofija ali svakako to može biti ukoliko želite biti precizni. Sve se to svodi na jednostavnost ukoliko niste blogerica ali ako jeste, što sve mi znamo, onda i same znate da nama treba u prosjeku nekih pola sata kako bi sve izgledalo savršeno (barem meni).



Kako vam se svidio ovaj post? Znam da nije neka nauka ali eto. Jeste li našli štogod korisno?

Broj komentara: 5 :

  1. Ja uvijek imam vremena za tuš na brzaka :D Uvijek koristim dvije maskare, nekad preskočim rumenilo, stvarno mi ne treba haha nekad, i obrve su must :D
    Super post! Još takvih postova definitivno, barem look of the day sa brzinskim makeupom !!! :) Super <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ne :)) Ono što sam primjetila je da većina ne uređuje obrve, barem ja nisam do prije godinu i pol, a sada je to must uz maskaru i ruž.

      Izbriši
  2. Meni za ovo sve nije dosta ni 20 min. haha. Minimalno mi treba pola sata, a opet preskočim par koraka. Stvar je u tome što puno vremena potrošim za obrve jer sam isto postala opsjednuta njima u zadnje vrijeme :P I nikad točno ne procijenim koliko mi vremena stvarno treba za sve to pa redovito trčim na bus. Btw, dobra ti je podloga na kojoj si slikala proizvode. To je majica ili?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni treba 10ak minuta ako baš ono žurim, ali ovo je bila moja procjena. :) Podloga je zapravo platnena torba iz Londona, mislim da iz Primarka ali nisam sigurna.

      Izbriši
  3. Super savjeti. Jako sam htjela naučiti šminkati, jako to volim, pa bih se voljela i baviti time. Upisala sam tečaj šminkanja i super sam zadovoljna novim trikovima.

    OdgovoriIzbriši