ponedjeljak, 24. veljače 2014.

Iz tjedna u tjedan #1


Ovaj tjedan sam odlučila post posvetiti serijama bez kojih naprosto ne mogu tj. mogu, ali znate ono kad strepite nad dolaskom nove epizode jer je prethodna napeto završila - eh, onda me kužite. Ne bih željela puno dužiti već samo napomenuti da neću pisati o svih 24 serija koje pratim, da dobro ste pročitali, JAKO puno. Od svih tih silnih serija bilo je jako teško izdvojiti par s kojima želim dalje proširiti zarazu jer zaista, vrijedne su spomena.

2 BROKE GIRLS

Komedija o dvije mlade djevojke koje rade kao konobarice, iako su obje vrlo različite one pronalaze zajednički jezik i sanjaju o pokretanju vlastitog posla. Max je ta koja je sarkastična i na sve gleda crno te ima svoju politiku dok je Caroline bogatašica koja je ostala bez svog obiteljskog novca zahvaljujući prevari koju je izveo njen otac, da bi sve bilo još zanimljivije sa njima rade tri muškarca; ruski kuhar Oleg koji nikada ne propušta priliku da flerta sa curama, 75-ogodišnji blagajnik Earl koji je naprosto pravi šarmer i pretjerano optimističan šef, Han Lee.

Serija je po mom mišljenju prehumoristična, u njenih 20 minuta prikazivanja dobijete dovoljnu dozu smijeha za cijeli dan, i što je najbolje - možete navući i dečka da gleda sa vama, ako sam ja uspjela onda ćete svakako i vi. Serija je trenutno na svojoj sredini 3. sezone i tu neće stati jer je odnedavno obnovljena za još jednu sezonu.

SUPERNATURAL

Prije dvadeset i tri godine Sam i Dean Winchester su zbog tajanstvene i demonske natprirodne sile ostali bez majke. Otac ih je odtada odgojio kao vojnike, naučio ih je sve o paranormalnom zlu koje postoji u mračnim zakucima i na zabačenim cestama Amerike... i najvažnije, naučio ih je kako da ga ubiju.

Mislim da je ova serija svima poznata, vjerojatno ste barem jednom naletili na neku od epizoda koja se prikazivala na vašem TVu, ako ipak niste taj sretnik onda preporučam da se pripremite na dugotrajno sjedenje pred televizorom/laptopom/kompjuterom jer je ova serija trenutno u svojoj 9. sezoni i još nije gotova jer je dobila dozvolu za svoju 10. sezonu. Po mom mišljenju ovo je jedan od najboljih serija koju televiziska kuća CW za sada ima, broji mnoštvo fanova diljem svijeta koji obožavaju anegdote i akcije u kojima se braća Winchester nalaze.

REIGN

Serija prati život Škotste kraljice Mary koja na Francuskom dvoru čeka svoje vjenčanje za budućeg Francuskog kralja, Francesa II s kojim je zaručena od svoje šeste godine. Na dvoru se Mary mora boriti sa načinom na koji se politika i moć mjenjaju kao i sa rastućim osjećajima prema Francisu te romantičnom pažnjom koju joj pruža Francisov polubrat Bash koji je također i kraljevo kopile. Francisova majka, Catherine de' Medici potajno pokušava spriječiti brak slijedeći Nostradamusova povjerljiva proricanja kako će taj brak dovesti do Francisove smrti. Serija također prati živote i afere Marynih Škotskih sluškinja Kenne, Aylee, Lole i Greer koje samostalno traže svoje muževe.

Ne znam da li je to zbog godine u kojoj je smještena serija (1557.) ili je to zbog same radnje koja se odvija u seriji ali ja ju naprosto obožavam. Ako ste jedna od onih osoba koja traži čisto povijesnu seriju onda je ovdje nećete naći jer ovo nije dokumentarac koji vjerno slijedi Marynu povijest, ali kada bi ju slijedila onda bi vrlo brzo i završila. Ima nešto u ovoj seriji što vas vuče da gledate i dalje, a moram i priznati da do sada niti jedna epizoda nije bila monotona i dosadna, niti jedna. Serija je trenutno u svojoj prvoj sezoni i odnedavno je također dobila priliku za drugu sezonu što me čini vrlo sretnom osobom.

THE VAMPIRE DIARIES

Serija prati život Elene Gilbert, tinejdžerice koja se zaljubi u 163-ogodišnjef vampira, Stefana Salvatorea. Njihova veza postane znatno komplicirana kada se Stefanov zao i zlonamjeran stariji brat, Damon Salvatore vrati sa planom da se osveti i opustoši grad u inat bratu jer ga je pretvorio u vampira protiv njegove volje. Obojica braće počinju pokazivati naklonost prema Eleni, uglavnom zbog njene nevjerojatne sličnosti sa njihovom prošlom ljubavi, Katherine Pierce.

Moja zaluđenost s vampirima počela je dosta rano, negdje krajem osnovne škole kada sam se prvi puta dokopala knjiga Anne Rice i odgledala dvije ekranizacije istih, bila je to ljubav na prvi paragraf. Naravno, svi smo mi barem jednom gledali Buffy ubojicu vampira skupa sa njenim neodoljivim Angelom, dobro ja sam nedavno opet gledala, i tako se barem malo zaljubili u vampire. Na ovu seriju sam nabasala nekako preko YouTubea kada su počeli sa njenom najavom i još uvijek me drži, istina je da otkako su izmjenjali scenariste i par stvarčica ima ponekih epizoda koje su 'a bit boring' no volim ju, volim braću i uvijek će mi biti No.1 iako sada ima i svoj vlastiti spin-off The Originals no nećemo o njima danas. Ili hoćemo? Ma samo ću spomenuti da Elijah ima moje afekcije ♥. I da, serija je trenutno u svojoj petoj sezoni i također je obnovljena za šestu sezonu - tooo, još više Defana.

WHITE COLLAR

Ova serija govori o neobičnoj suradnji između vrhunskog prevaranta i agenta FBI-a, dvojcu koji se godinama nadmetao u igri mačke i miša. Priča se zapliće kada Neala Caffreyja, šarmantnog kriminalnog genija, najzad uhvati njegov zakleti neprijatelj, vrsni federalni agent Peter Burke. Neal bježi iz strogo čuvanog zatvora kako bi pronašao svoju davno izgubljenu ljubav, no Peter ga još jednom ulovi. Umjesto nove zatvorske kazne zbog odvažnog bijega Neal predlaže alternativu: u zamjenu za slobodu pomagat će federalnim agentima te svojom stručnošću doprinositi hvatanju drugih zloglasnih i neuhvatljivih kriminalaca. Isprva sumnjičav, Peter ubrzo shvaća da Neal pruža uvid i intuiciju koju nije moguće naći na pravoj strani zakona.

Bit ću iskrena i reći da ovu seriju nisam počela gledati zbog radnje, 'hands down' za sve je kriv Matt Bomer i njegova pojava koja hipnotizira, naravno svjesna sam kako je muškarac homoseksualac ali ga zbog toga ne volim manje već puno, puno više. Sama serija je jako zanimljiva i napeta, sam odnos između dva potpuno različita muškarca i stvaranje njihovog prijateljstva je neobično ali i neizbježno jer tko ne voli Neala, izuzev kriminalac koje strpa iza rešetaka!? Serija je nedavno završila sa petom sezonom i naravno, dobila je dopust za šestu.

REVENGE

Emily Thorne pridošlica je u Hamptonsu. Upoznala je neke od bogatih susjeda, stekla neke nove prijatelje i naizgled se uklopila u grad, ali nešto je čudno s mladom djevojkom koja sama živi u gradu bogatih. A istina je ta da Emily nije baš nova u susjedstvu. Zapravo, to je bilo njezino staro susjedstvo, sve dok se nije dogodilo nešto što joj je uništilo obitelj i ugled. Sad se Emily vratila i želi ispraviti neke od tih nepravda najbolje što zna – osvetom.

Kada bih se morala sjetiti kako sam nabasala na ovu seriju, nebih se mogla sjetiti jer je bilo zaista davno no bitno je da ju pratim. Serija se trenutno nalazi u trećoj sezoni i moram priznati da još uvijek ima aseve u rukavu kojima me iznova iznenađuje. Priča kojom su počeli se nije mnogo promjenila, osim samog plana osvete koji se događajima nekako adaptirao, ali sasvim sam sigurna da ova serija još nije dosegla svoj vrhunac. Preporučam.

DA VINCI'S DEMONS

Leonardo se zatječe usred oluje koja se spremala stoljećima, sukoba istine i laži, vjere i razuma, prošlosti i budućnosti. Njegove težnje protiv njega koriste onodobni protivnici - vabeći ga u igru zavođenja gdje ga najviše trebaju oni koji preziru njegov intelekt. Leonardo se bori protiv neprijatelja koji koriste povijest da bi potisnuli istinu. Heroj oboružan samo umom, Da Vinci se sam suprotstavlja tami u sebi, ali i tami oko sebe. Suočenog s nesigurnom budućnošću, njegova potraga za znanjem gotovo ga uništava dok istražuje granice svojeg razuma. Da Vinci se okreće svojem umu i pretvara u nezaustavljivu silu koja cijelu eru izvlači iz tame i gura prema svjetlu. Njegova priča postaje pogled u naš svijet i zove nas da se priključimo njegovoj borbi za slobodnu budućnost.

Ako ste pratili Spartaka koji je odradio svoje četiri sezone prije Da Vincija, onda znate u kakvom tonu će ova povijesna serija ići. Priča se da je ovo vjerojatno posljednja serija mreže Starz koja dosadnoj povijesti daje dodatni sjaj i glamur (i hrpetinu velikodušnih povijesnih scena seksa). Starz Da Vincija prikazuje kao mlađahnog crnokosog genijalca i ženskara, iako svi tootalno znaju da je bio gay, ali nema veze ne buni se nitko. Serija započinje sa svojom drugom sezonom u travnju i moram priznati da sam jako nestrpljiva, volim povijesne serije, a ovu svakako vrijedi pratiti.


Za one koje i dalje zanima ostalih 20 serija, evo popisa:
Hart of Dixie, Teen Wolf, New Girl, Pretty Little Liars, The Originals, Ravenswood, The Tomorrow People, Arrow, Saving Hope, Dracula, Grimm, Beauty and The Beast, Once Upon a Time, Game of Thrones, True Blood, Mistresses, Orange is The New Black, Witches of The East End, Penny Dreadful
Istina je da zaista ne znam kako uspjevam dati sve ispite u roku, biti brižna kćer i dobra cura svome dečku uza sve što gledam ali opet, nisu sve serije u isto vrijeme i naravno, uvijek se dogodi da otkažu par nakon sezone ili dvije. Plus, u svom stanu nemam TV pa mislim da se ovo sasvim opravdava, right?! Nadam se da vam se svidio još jedan 'This&That' post, već sljedeći tjedan napadamo sa novim beauty postom.


Imate li vi neku seriju za kojom ludite? Želim čuti što volite gledati.

Broj komentara: 18 :

  1. 2 broke girls sam pratila kad su tek počele izlazit epizode, slažem se da je smiješna - pogotovo me nasmijala jedna epizoda kad Caroline dovede svog konja u Maxino dvorište hehe :)
    Supernatural sam pratila prvih 6 sezona i onda stala, trebam to popravit
    Vampire Diaries isto volim, međutim zadnju sezonu nisam odgledala :/ :D Najzgodniji mi je Klaus
    sad čitam Vampirsku Akademiju, ako voliš vampire bilo bi ti zanimljivo- likovi i radnje su dobro smišljeni, knjiga se čita jako brzo :D uskoro bi film trebao izaći :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme, ne znaš što propuštaš s ovim novima, zaista su odlične! I ja mislim da trebaš popraviti, kako je moguće da si bez Deana i Sama?!

      Ja vodim i FB page i web-stranicu za Vampire Diaries pa moram biti u toku :))
      Čula sam za VA, ali me ne privlači, nakon 'Sumraka' me nekako sve ovo novo lagano odbija.

      Izbriši
    2. VA je po mom mišljenju puno bolje od Sumraka :)
      ne znam kakav će biti film, ali knjige su dobre :D

      Izbriši
  2. Jučer sam išla pogledati ovu pilot epizodu serije Star Crossed i ne mogu se oteti dojmu loše glume. Znači ajde još samu ideju radnje mogu progutati, ali gluma i razrada je toliko loša, da mislim da ju neću pratiti dalje jer je toliko bolno za gledati. Ovaj glumac koji glumi ovog glavnog aliena, jelte, je inače loš glumac i vidjela sam ga par puta u 90210 sa svojim katastrofalnim ispadima, a ova glumica koja bi kao trebala glumiti tinejdžericu ne da izgleda prestaro za tu ulogu nego mi prvih 15 min nije bilo jasno jel ona sad na faksu il što? Da sry, morala sam ju malo popljuvati, inače pratim sve te trash serije, od Hart Of Dixie u kojoj je također gluma katastrofalna, i Pretty Little Liars serija čija je radnja prepune rupa, ali svejedno se ne mogu odlijepiti od njih, ali ovo je naprosto strašno bilo. Hahah.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah, slažem se sa ovim za glumicu da izgleda dosta starije ali zapravo je ono 89' godište xD Što se Lantera tiče, reći ću što i moja prijateljica ''But his eyes are so blue.''

      Haha. Luđakinjo. :*

      Izbriši
  3. Supernatural, White collar, PLL - nisam propustila ni jednu epizodu.. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja PLL gledam jer eto, zanima me što se događa.. inače mi nije nimalo napeta. :/ SPN i White Collar naravno, ne propuštam.

      Izbriši
  4. Vecinu serija sam pogledala trenutacno sam zacopana u gabriela machta iz suits. I obozavam Jess iz New girl

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 'Suits' ne gledam jer mi se čini kao kopija 'White Collara'. :)) Ah Jess.

      Izbriši
  5. Odličan post draga! Znaš već da jako volim serije :) Regin nisam gledala, ali mi se po tvom opisu jako sviđa. Stra Crossed mi također djeluje zanimljivo jer si spomenula sličnosti s Roswellom koji mi je jako draga serija, ali pričekat ću da bude cijela sezona jer ne volim gledati seriju po seriju, nego uživam u maratonu :D Revenge sam odgledala prvu sezonu i to sam zadnjih nekoliko serija gledala na silu, ne znam zašto mi ta serija nije sjela, a čula sam puno pohvala za nju. I da, jesi li gledala seriju Alphas? Meni je to ok serija, ima dvije sezone i onda su prestali sa snimanjem, a taman je serija postala super zanimljiva.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A hvala tiii :)) Preporučam da počneš s Reignom, a što se te Alphas tiče, ne volim gledati nešto što su ukinuli.. to mi se dogodilo sa Emily Owens koju još nisam preboljela :(

      Izbriši
  6. Nisam ljubiteljica nadnaravnog i vampira :( Revenge pratim od prve epizode, a White Collar mi je sljedeca serija na listi, cini mi se da ce biti po mom gustu ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Vampirske dnevnike sam počela i nakon par sezona odustala.. postala mi je bzvz.
    Da Vinci.. pogledala sam prvih par epizoda, nije mi nešto.
    Supernatural.. teški sam ovisnik :D obožavam tu seriju :D
    Ostale nisam gledala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno, ova 5. sezona im je najlošija no gledam ju zbog braće.. ničeg drugoga. :) Supernatural gledam nekako zbog Deana u zadnje vrijeme, radnja mi je njah postala.

      Izbriši
  8. SPN <333 nisam znala da su je ikad prikazivali kod nas :O White Collar, Da Vinci, TW, Grimm, OUAT, GoT sam odgledala s tvog popisa, a neke već imam u planu gledat, samo dok dođu na red :) Seka Tina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i da, drago mi je da nisam jedina luđakinja koja gleda tolko seija, a odgledala sam ih do sad 44 haha

      Izbriši
    2. Jesu, čak mislim i nedavno da je bila 5. sezona.. no za mene je to presporo. Evo u mjesec dana sam odgledala Being Mary Jane, Orange is The New Black i sad planiram još nešto ali se suzdržavam. xD

      Nisi. Klafrat ćemo kad dođem doma :)

      Izbriši