petak, 14. veljače 2014.

TUTORIJAL: 'Love to be loved by you' look


Ako me pratite na Facebook stranici onda ste već upoznati s činjenicom kako ja ovo Valentinovo ne provodim u naručju svoga dečka već doma no to je sasvim druga priča od one koju danas pričamo. Po meni je Valentinovo postalo suviše komercijalizirano i kako moja najbolja prijateljica kaže "Do prije par godina nikog' nije bilo ni briga za to," što je donekle i istina jer ako nekoga voliš, voliš ga svaki dan jednako i baš taj svaki dan bi trebao biti vaše Valentinovo jel?!


Nego da se bacimo na post, 'Love to be loved by you' je look kojim me inspirirala jedna jako draga make-up vizažistica koju sam sasvim slučajno upoznala i zavoljela preko Instagrama - Maya Mia, ta žena je stvarno divna i kreativna te joj neizmjerno zahvaljujem na savjetima koje mi je dala. Sam look je nekako blag i podsjeća me na proljeće koje ne mogu dočekati, nadam se da će vam se svidjeti isto toliko koliko se svidio i meni.

Za ovaj look ne morate biti neki ekspert u šminkanju no morate imati barem nekakve kistove kojima ćete precizno nanjeti sjenila, ono što je bitno prvo napraviti je urediti svoje obrve, ja sam svoje popunila sa CATRICE setom za obrve te sam nakon toga na oči nanjela Essence COLOUR ARTs bazu za sjenilo kako bi bilo bolje pigmentirano, duže trajalo i naravno uopće primilo.

Nakon baze ide prvo sjenilo, preko cijelog kapka nanesite sjenilo boje kože (možda mrvicu tamnije), ja sam upotrebljavala sjenilo iz Ebay 28 palete sa zemljanim tonovima.


Zatim prelazimo na srednji dio kapka na koji ćemo istim kistom, nakon što ga očistimo, nanjeti zeleno sjenilo i to na samo jedan dio. Ovoga puta sam koristila eBay 120 paletu, zapravo je najbitnije da ga ne nanesete do kraja kapka jer u suprotnom zadnje sjenilo neće dobro sjesti na kapak.


Na sami vanjski kut oka nanosimo ljubičasto sjenilo, bitno je naglasiti kako nanošenjem svakog sjenila ispod donjih trepavica nanosimo to isto. Također sam koristila istu paletu kao i kod sjenila iznad. Kada smo završili sa sjenilima, uvijamo trepavice i nanosimo maskaru kao finish. Ako želite naglasiti oči dodatno, možete iscrtati liniju sa tušem no meni je ovo bilo više nježnije i ljepše pa sam samo lagano stavila crnu olovku.


Sada kada smo završili sa očima, možemo prijeći na lice, ja sam nanjela CATRICE BB kremu u nijansi 010 'Light Beige' i sjenilo istog branda u nijansi 060 'Strawberry Frappucino'. Odabir ruža je na vama, ja sam koristila CATRICE ULTIMATE Colour u nijansi 190 'The Nuder The Better'. I to je to, gotovi smo.



To je to, kako Vam se svidio ovaj look? Želite li više ovakvih tutorijala? Želim Vas čuti

Broj komentara: 12 :

  1. Prelepo, zanimljivo i prolećno :D Baš bih isprobala nekad ovakav šareni look :) Navijam za još tutorijala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo tako, mislim da ću ovo redovno nositi kada zatopli :D Bez brige, imam jedan u pripremi, samo moram trial verziju isprobati prvo da vidim da li prolazi :)

      Hvala ti draga :*

      Izbriši
  2. Jako lijep look! Krasno ti pristaje ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Divno... više onako proljetni! :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. ali stvarno je proljetni look, nisi pogriješila. lajkam!

    OdgovoriIzbriši