utorak, 26. srpnja 2016.

Upoznajte Mon Art


Prije nešto više od dva mjeseca imala sam prilike stupiti u kontakt sa Teom koja je ''krivac'' za predivnu liniju unikatnog nakita i torbica u koje sam se naprosto zaljubila. Tko je Tea i koje su to njene rukotvorine koje su me jednostavno osvojile?


Tea je učiteljica engleskog jezika kojoj je šivanje došlo kao hobi prije nekoliko godina. Ističe kako obožava modu i sve vezano uz nju pa se tako iz znatiželje odvažila, kupila materijale i bacila na šivanje. 

Mon Art je zapravo nastao prije pet godina no tek je nedavno dobio novo ime. Zajedno u suradnji sa sestrom i mužem Tea je pokrenula poduzeće, osmislila ime svom brendu i od tada kreira. Kada sam ju upitala koja je njena vizija i kakve planove ima za budućnost, odgovorila mi je kako su njeni planovi veliki te da je njena glava puna ideja no kako to obično biva, nedostatak vremena njena je jedina ''kočnica''. Nada se kako će uvijek ići uz korak trendovima i novitetima te na taj način razvijati svoje proizvode. 



Na pitanje koliko joj je potrebno za izradu jedne torbice, odgovorila je kako je ponekad potrebo i po nekoliko sati jer to uključuje krojenje, šivanje, postavljanje kopči. Ovisno o zahtjevnosti modela, ponekad to bude dva do tri sata no ponekad se oduži i na cijeli dan.

Materijali kojima se Tea koristi su eko koža, tkanina i metalni dijelovi koji su dostupni na našem tržištu. Kaže kako je danas na tržištu dostupno mnoštvo gotovih, industrijski proizvedenih torbi te da je ponuda ogromna no ljudi sve više cijene ručni rad, posebice vani pa se tako nada kako će i kod nas zaživiti taj trend te da će još više mladih ljudi i kreativaca doći do izražaja.


Sam proces izrade torbice koja krasi moje outfite išao je na način da sam svoju skicu i viziju prenijela Tei, najbolje što sam mogla putem Instagram poruka. Sve do trenutka kada sam otvorila paket, nisam znala što mogu očekivati. Naravno, znala sam koliko je Tea darovita no je li pogodila točno ono što sam željela, to nikako nisam mogla znati.

Od trenutka kada sam prvi put ugledala torbicu pa sve do sada, moje oduševljenje nikako da ''slegne'' jer Tea je zaista napravila ono što sam toliko dugo željela i tražila po trgovinama. Torbica koju smo zajedničkim snagama kreirale uistinu je jedinstvena i unikatna.


___________________________________________

Ono što po mome mišljenju daje jedan veliki plus cijeloj ovoj priči jest činjenica kako možete sa sigurnošću znati da ste vlasnica unikatne torbe koju ste kupili te da nećete naići u gradu na istu. Eto tu leži jedna ogromna prednost handmade torbica. A izuzev njih, Tea također izrađuje i nakit kojim me itekako obradovala u paketu koji je stigao na moju adresu.

Ukoliko želite postati vlasnica jedne od torbica koje Tea izrađuje, slobodno joj se javite putem sljedećih društvenih platformi ➟ Facebook ➟  Instagram.




Kako vam se čini torbica te što mislite o kupovini unikatnih torbica? Kako vam se sviđa moj dizajn torbice?

Nema komentara:

Objavi komentar