četvrtak, 9. studenoga 2017.

mark. Liquid Lip Lacquer ruževi

Ako postoji nešto što ipak više volim isprobavati od kozmetike, onda su to zasigurno ruževi.

Da ne dužim previše, na moju adresu su prije nešto više od mjesec dana stigla četiri AVON tekuća ruža.. nažalost, do prije tjedan dana ih nisam stigla isprobati zbog obaveza koje se samo gomilaju no sada vam sa sigurnošću mogu napisati i svoje dojmove u moru drugih.


O RUŽEVIMA
Avon ističe kako njihovi tekući ruževi svojom intenzivnom pigmentacijom traju satima, ne razlijevaju se preko linije usana te ono najvažnije, ne isušuju usne. 

Ruževi dolaze u dvije linije; mat i shine, a jedina razlika u ambalaži je u poklopcu - mat verzija ima mat crne poklopce, a shine verzija sjajne crne poklopce. Što se tiče samog aplikatora moram priznati kako i jesam i nisam zadovoljna njime. Zašto? Njegov oblik je nalik dijamantu i to ga čini prilično preciznim u nanošenju no njegova drška je po meni dosta kratka i samim time je i proizvod malo teže nanositi.

Svaki ruž dolazi u količini od 7ml.


Svaka linija sadrži 10 nijansi, a njihova redovna cijena je 60HRK no sada ih možete kupiti za 34,90HRK. 


MAT LINIJA
Iz mat linije dobila sam nijanse Fabulosity koja je ovako na prvi pogled dosta nalik MAC Herioine ali kada se swatcha ipak se vidi razlikai Whipped Latte koja je po meni nekako breskvasta (nude) nijansa.


Krenut ćemo od teksture ruževa koja je po meni jako ugodna pri nanošenju, nije tekuća kao što inače to biva već je poput pjene, baršunasta. Vjerujem da je to jedan od glavinh razloga zašto se tako lako nanosi i gotovo klizi po usnama.

Pigmentacija je nešto o čemu ne moram dugo pisati jer je zaista fantastična. Ono što vidite preko prozirnog dijela ambalaže je upravo ono što i dobijete.

Što se tiče samog finisha, rekla bih da je mat ali ne u potpunosti. Naime nikako se ne osuši do kraja kako to inače biva sa tekućim ruževim već ostane lagano kremast, barem u mojem slučaju.

Whipped Latte
Fabulosity

SHINE LINIJA
Iz shine linije dobila sam nijanse Redhead koja je više nalik nekoj narančastoj nego crvenoj i It Girl koja me nijansom jako podsjeća na MAC tekući ruž u nijansi Personal Statement, izuzev činjenice što nije mat finisha.


Krenut ćemo od teksture ruževa koja je po meni jednaka onoj kao i kod najobičnijih sjajila za usne, a sjajila ne volim. Vjerujem kako će onima koji ih vole biti savršen baš zbog pigmentacije koja je jednako fantastična kao i ona na mat liniji.

Što se tiče finisha, već sam spomenula kako je nalik sjajilu i tako se u pravilu i ponaša na usnama.

Redhead

It Girl
MOJI DOJMOVI
Neću previše dužiti već ću preći odmah na svoje mišljenje.
Ambalaža je nešto što mi se jako sviđa, jedina zamjerka je što je nekako premalena, aplikator ponajviše jer imam dosta duge prste pa mi je malo teže precizno nanjeti proizvod.
Pigmentacija je veliki plus ovih ruževa jer izuzetno je vibrantna i smatram kako bi većina trebala biti takva. Sve ruževe sam nanosila u samo jednom sloju jer oni sa mat završetkom se počnu nakupljati uz unutarnji rub usana i nekako teže sjedaju svakim slojem dok su oni sa sjajnim završetkom ipak malo previše na usnama ako stavite više od jednog sloja.

Jedina zamjerka, na mojim usnama, jest što mi mat ruževi pomalo isušuju usne sada kada je vani nešto hladnije vrijeme. Morat ću vidjeti kada bude nešto toplije.

Konačna presuda? Tko je ljubitelj sjajila, ruževi sa sjajnim završetkom su idealni ukoliko želite jaču pigmentaciju dok su oni sa mat završetkom nekako više idealni za one koji ne vole da im se tekući ruževi u potpunosti osuše na usnama.
























Imate li koji od ovih ruževa? Kakvi su vaši dojmovi? Koje su vama nijanse zapele za oko? 
*PR uzorak

4 komentara :

  1. Htjela sam 8 od 10 mat ruzeva. I onda su polako poceli stizati swatchevi ruzeva..
    Sad mozda zelim svega 3,4 ruza..
    Al nisam jos niti jedan kupila.
    Budem. Stignem 😂
    A ovdje mi se najvise svida ljubicasti i rozi ruz!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moj savjet, bolje uloži u neki tipa TheBalm ili NYX.

      Izbriši
    2. Vidjela sam prije na Pink Pandi set od 6 mini ruzeva The Balm za 230 kn negdje.
      Isplati li se to uzeti?
      A Nyx.. ima Danijel cosmetics u Vt.
      Jel on ima Nyx u svojoj ponudi?

      Izbriši
    3. Mislim da da jer je jedan veliki kojih 130-150kn (nisam sigurna). Meni su oni daleko bolji od NYXa, definitivno. :)

      Izbriši