četvrtak, 7. prosinca 2017.

5 stvari koje morate imati u torbi za teretanu


Prošla je godina dana otkako sam imala prometnu nesreću i točno punih mjesec dana otkako sam se vratila u teretanu. Sama činjenica da sam se vratila nakon godinu dana funkcionalnih treninga me iznimno veseli.

Gledala sam razno-razne postove na ovu temu i iskreno ću vam reći da se puknem smijat kada vidim neke od stvari koje su pojedinci naveli. Ne kritiziram niti osuđujem ikoga ali osobno u teretanu idem nakon posla i po završetku treninga kući stoga ne vidim nikakve potrebe za nekim pretjeranim ''filozofijama''.


1. RUČNIK je jedna od osnovnih stvari bez kojih ne možete doći u teretanu. Vjerojatno ste sada pomislili kako je njegova svrha obrisati znoj sa čela, ali ne, ovog puta mislim na ručink kako biste ga mogli prostrijeti na površinu sprave prije nego ju počnete koristiti. Jako je ružno kada morate vi ili netko iza vas doći na spravu čija je površina prekrivena znojem, zar ne?!

2. DEZODORANS je nešto što ne bih trebala posebno objašnjavati jer svi znamo koliko je higijena pojedinca bitna pa čak i onda kada se idete znojiti. Ono što vrijedi istaknuti jest kako moj izbor dezodoransa već godinu dana pada na isti, a to je Old Spice 'Wolfthorn' - ukoliko niste probali, svakako to učinite.

3. BOČICA S VODOM će vam svakako trebati i mislim da se tu nema mnogo za reći.



4. RUKAVICE ZA VJEŽBANJE služe kako biste zaštitili svoje ruke od žuljeva jer vjerujte mi, jako je bolno kada dobijete one čvrste dubinske žuljeve, pogotovo ako radite mrtvo dizanje ili vježbe za ruke/ramena sa šipkama. Najgora stvar je što tim žuljevima treba poneki tjedan duže od običnih da nestanu.

5. TENISICE će možda nekome zvučati smiješno no nebi vjerovali koliko sam ljudi susrela ljeti koji jednostavno u teretanu i/ili dvoranu ulaze sa istim onim tenisicama u kojima su i došli. To nikako nije uredu pogotovo ukoliko idete na aerobic pa tamo hodate po onim prostirkama ili kako se već nazivaju one spužve.



I naravno ono što nisam nabrojala, a podrazumijeva se, jesu sportski grudnjak, tajice/trenirka i majica. 


Što vi nosite sa sobom kada idete na trening? Bez kojih stvari ne možete?

Nema komentara:

Objavi komentar