petak, 12. siječnja 2018.

Proizvodi koji su me razočarali #1


Moguće je kako vam nikada do sada nisam pisala o proizvodima koji su me razočarali, istina je da sam snimila pokoji video na YouTube kanalu ali na blogu ništa. S obzirom da Nova godina donosi neke nove promjene, krenut ćemo u nju upravo s ovim postom.

U posljednje vrijeme nisam nešto vična isprobavanju noviteta što je vrlo vjerojatno do činjenice da zaista imam vrlo malo slobodnog vremena i upravo to vrijeme posvećujem onome za što znam da provjereno djeluje no omakne se tu i tamo pokoji -fejl.

Na mojoj ''tapeti'' danas našlo se pet proizvoda koji jednostavno nisu ispunili moja očekivanja i samim time sam ostala (pomalo) razočarana njima. Pa krenimo.


Prva na redu je PASTA ZA ZUBE iz radinosti Male od lavande, nažalost ovo je ujedino bio i njen prvi proizvod koji sam imala prilike isprobati.

Ova prirodna pasta za zube od neema, ugljena i gline dolazi u plastičnoj ambalaži od 100g. Ono što je po meni veliki plus jest oznaka kako je ovaj proizvod u potpunosti cruelity free i naljepnica na samom dnu koja opširnije objašnjava način upotrebe i sastojke, sve to po cijeni od 65,00kn.

Gdje je zapelo?! S obzirom da imam lagano osjetljive zube i inače nemam nekih problema s pastama za zube, izuzev Parodontaxa koji mi ne odgovara, ova pasta je izazvala blagu bol u nekolicini mojih zubića no to nije ono što me u potpunosti razočaralo. Okus koji pasta ostavlja nakon pranja zubi je užas živi, imala sam dojam kao da sam sapunom ispirala zube i ne mogu vam opisati koliko mi je to bilo odvratno. Doslovno sam natrpala odmah žvakaču gumu u usta da izgubim taj okus. Razočaranje u stranu, pasta je lagano izbijelila zube, barem mi se tako čini, no za to bi zaista trebala slikati zube pa pomno pratiti.


Sljedeći na redu je dvojac iz L'oreala, prvi je gel za umivanje iz PURE CLAY linije koji u sebi sadrži tri vrste gline i biljni ugljen te ne radi ama baš ništa osim što stravično isuši lice i ostavi onaj neugodan osjećaj zatezanja. Nažalost mojoj koži, koja je normalna do mješovita, nije odgovarao ali možda nekome sa masnom bude.

I drugi je HYDRA GENIUS dnevni serum namjenjen normalnoj do masnoj koži koji u sebi sadrži vodu Aloe vere te hijaluronsku kiselinu. Ovaj serum dolazi u predivnoj staklenoj ambalaži koja je jednostavno savršena ali nažalost proizvod koji se nalazi unutar nje i nije nešto. Zašto? Namjenjen je da hidratizira, 72h kako navode iz L'oreala, ali to nikako ne čini, a povrh toga u sebi sadrži i poveće količine alkohola koje baš i nisu pohvalne za ovakav tip proizvoda.


Idući proizvod i nije neko razočaranje već jednostavno propalo očekivanje koje sam imala, a radi se o ULTRA MATTE LIPCREAM ružu brenda Trend ItUP.

Od svih ponuđenih nijansi, nijansa pod brojem 036 (da, niti jedan ruž za usne ovog brenda nema neki maštoviti naziv već samo broj) bila je jedina koja mi se svidjela kada sam prvi put ugledala punu policu ovog novog brenda i naravno da sam ju kupila. Sama činjenica kako je ovo doslovno krema za usne me razočarala jer niti je mat ruž niti je sjajilo, između je. Da, prenosi se na sve živo, od čaše do usana vašeg dečka (jer ja svog nemam pa karikiram). Jedini plus je to što je koliko toliko ugodan na usnama i fino miriše, samo to.


Posljednji proizvod je nešto što svi hvale i razumijem zašto, meni je ovo maleno čudo olakšalo nanošenje tekuće podloge itekako ali me i razočaralo. Radi se o MIRACLE COMPLEXION SPUŽVICI iz Real Techniquesa.

Ova spužvica postala je dostojan ''dupe'' originalnom beauty blenderu ali reklo bih se pristupačnije cijene za nas smrtnike jer tko bi dao 140kn za običnu spužvicu?! Možda neki bi i jesu, ali meni je to ipak previše za to koliko ju koristim. Sve u svemu gdje je nastao problem kada ju toliko volim? E pa između drugog i trećeg (nježnog, da napomenem) pranja spužvica je pukla. Gledam i ne vjerujem jer nisam gruba i doslovno pazim na to čudo k'o oko u glavi i eto, tako mi vrati. Razočaranje ali kada skroz ode, definitivno kupujem novu.



Jesu li i vas neki od ovih proizvoda razočarali? Postoji li neki proizvod koji ste kupili u posljednje vrijeme i u potpunosti vas je razočarao, ako da, koji?

Broj komentara: 16 :

  1. Rt spuzvica je i meni pukla nakon treceg koristenja tj pranja. Onak.. zgrozena sam..
    Bolje su mi se pokazale Ebelin iz Bipe te Hello Beauty i Look by Bipa iz Bipe. 😄
    A recimo meni se Trnd It Up ruz sviđa. Nosim ga s olovkom ispod i zadovoljna sam.
    Probaj ostale ruzeve iz ponude. Zbilja ima dobrih. 😉

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, baš mi je bila ono 'tugica' neka. :( Iz BIPE mi nikako ne odgovara i bacila sam ju jer je pregruba i neda se oprati kako treba, čak ni s Jarom.

      Imam doma neki Ultra Matte pa nikako isprobati.

      Izbriši
  2. Držim se prirodnih proizvoda za lice iz Olival linije i zadovoljna sam.Pošto imam suho lice i ja sam mislila dodati još neki hidratantni serum,i baš me čudi za ovaj od Loreala.Mislim da se treba isključivo držati prirodnih i onih proizvoda iz ljekarne kao Avene,Eucerin,Vichy itd.Neznam jesam li u pravu ali i ja sam imala takvih situacija

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam trenutno našla savršenu postavu o kojoj ću vam pisati :) Ali svakako što prirodnije.
      Isprobaj si Skintegrine ili Hydru B ili Naro ili Spectrum.

      Vidiš, meni se Vichy nije pokazao nešto, Eucerin je ok ali za mene preslab, a Avene sam probala ali ono testere pa ne znam.

      Izbriši
  3. I meni je spužvica jako brzo pukla, ali mi toliko dobro stavi puder da joj ne mogu naći zamjenu :D uzmem na Pink Pandi dvije u paketu kad budu za 60 kn :) original bb ne bih ni ja kupila zbog cijene :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dammit! Slažem se, zamijenila mi je kist, osim kad mi se žuri.. onda ga uzmem.
      Pink Pandu nisam još čekirala jer nabiju poštarinu pa ne znam koliko se isplati.

      Izbriši
  4. nisam probala ovaj gel za umivanje ali ga imam, nisam načela još tako da nezz, ali maska mi savršeno odgovara :) ne mogu se sjetit sad proizvoda ali ugl. kupujem ono što mislim da je dobro i što mi odgovara, ne volim baš improvizacije :)

    OdgovoriIzbriši
  5. hydra genius imam isto za normalnu do masnu kozu i toliko me isusio da nisam mogla vjerovati. zali boze bacenih 70 kuna. totalni fail

    OdgovoriIzbriši
  6. RT je nesto mijenjao u sastavu suzvica jer zadnje koje sam kupila su izrazito tvrde i gumene, ni nalik onima prije.
    Jako sam razocarana sto sam bas naletila na ovu losu seriju blendera.
    A sto se pranja tice popucaju mi vrlo brzo kao i vama 😔

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam kakve su bile prije, ali meni su ugodne na licu. Ne sviđa mi se njihova promijena Blush kista.. pojačali su boje ali i malo ga izmijenili.

      Izbriši
  7. Nisam probala ni jedan od ovih proizvoda..mene su općenito Real techiques kistovi razočarali, dok su se mojoj sestri pokazali i spužvica i kistovi odlični.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su oni super za početnike, i dan-danas koristim kist za rumenilo i tekuću podlogu te bronzer. Oke su za cijenu, bolji od nekih kineskih.

      Izbriši
  8. RT spuzvica mi je pukla, također nakon treceg pranja... izgelda da su promijenili ''sastav'' iliti materijal spuzvice....degeni

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma neka, radije ću nju nego BB. Ona kad pukne nije tolika šteta kao za onih 140kn

      Izbriši