četvrtak, 18. rujna 2014.

TUTORIJAL: 'Regina Mills/Evil Queen' look

Dugo sam razmišljala što sljedeće rekreirati i tako sam počela listati po popisu serija koje gledam i volim, među njima je naravno i 'Once Upon A Time' stoga znate što slijedi.

Znate da uvijek postoje, bilo koju seriju da gledate, likovi koje volite mrziti. Oni su najčešće zlokovci no gotovo uvijek se otkrije razlog tomu zašto su to postali, zato ja ne volim suditi čak ni ubojicu iz Texaškog masakra motornom pilom jer eto, čovjek je imao svoje razloge. Moja omiljena zloćka serije Jednom davno uvijek će biti, pored Rumplestiltskina, Regina Mills iliti Zla kraljica. Kako ju ne voljeti?!


1. KORAK
Za početak nanesite bazu i uredite obrve (obrve čak možete ostaviti i za kraj no ja sam ih odmah na početku uredila). Plosnatim kistom nanesite mliječno bijelu nijansu na kapak, ukoliko želite možete i prstima prijeći kako bi boja jače izgledala no tako će umjetno izgledati.


2. KORAK
Nježno smeđom mat nijansom, tanjim kistom, povucite crtu iznad pregiba krečući od iznad unutrašnjeg kuta oka prema vanjskom. Lagano blendajte. Ovaj postupak je mnogo lakši osobama koji nemaju spušteniji kapak kao ja, jer se to kod mene slabije vidi i teže je izvedivo.


3. i 4. KORAK
Crnom olovkom iscrtajte rub uz gornje i donje trepavice te lagano izblendajte, ne previše kako se crta nebi vidjela. Manjim kistom uzmite mat crno sjenilo te ga dodajte na donji kapak te potom u vanjski V, lagano blendajte dok ne stopite sa baznim sjenilom kapka. 


5. KORAK
Crno sjenilo gradite kako vam odgovara, kada završite uzmite rozo sjenilo (malo jače pigmentirano) i nanesite ga na kraj one crte koju ste povukli ranije iznad pregiba. Belndajte prema unutra dok ne postignete željeni efekt. Mene blendanje nije išlo kako sam htjela no ispalo je zadovoljavajuće na kraju.


6. KORAK
Za kraj, svijetlijom nijansom naglasite područje ispod obrve i nanesite maskaru. To bi uglavnom bilo to. Ako želite možete staviti umjetne trepavice no ja nisam. Na usne preporučam da stavite neki tamniji ruž i napravite si malen madež kod usnice i gotovi ste.


Pogled na cjelokupni look, nadam se da vam se sviđa. Ako imate prijedloga slobodno komentirajte i uzet ću ih u obzir. 



Kako vam se svidio ovaj tutorijal? Biste li htjeli još koji na ovakvu temu?

Broj komentara: 29 :

  1. Ti i Ređi imate iste oči :D Fora, dopada mi se lookić.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sad sam skužila, zaista.. :) Sad ju još više volim ^^

      Izbriši
  2. Odlično! Obožavam OUAT :D. Glasam za još, i Rubi je interesantna za ,,skidanje".

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaaa. i Rubi bi bila supper za skinuti make up, baš je karakterističan. :D

      Izbriši
    2. Hvala na ideji, i više je nego dobrodošla i svakako ju uzimam u obzir. :) Hvala vam.

      Izbriši
  3. Odlično, jako ti dobro stoji crveni ruž! Kad je već spomenuta Ruby, moram priznati da joj dosta sličiš i baš bi bilo fora vidjeti kak bi i nju skinula :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam imala jako tamni kao ona, ali sam improvizirala. Hvala, od nedavno sam ga hrabro počela nositi :)

      Ruby it is.

      Izbriši
  4. super si ju skinula... i da lijepo ti stoji crveni ruž xD

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlična ideja i super si to napravila :D Kako sam gledala Once upon a time, Regina mi je uvijek bila predivno našminkana :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Uh, obožavam OUAT, momci su posebni :P Odlično si ju skinula! Također se slažem za Ruby i moram primjetiti da nevjerojatno sličite!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Momci su sasvim druga priča ;) Ajme hvala ti, kada toliko tražite Ruby, morat ću ju probati iskopirati. :D

      Izbriši
  7. Gledala sam pre seriju i baš sam pokušavala da "skinem" i Redžinin makeup i Rubi :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Divno stvarno :) A Reginu obožavam :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Slijedeći look - Kat Dennings. Posebno eyeliner

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da Kat ima zapravo ono što ja inače radim za dnevni look, no uzeto u obzir :D

      Izbriši
  10. Pratim dosta blogova ovog tipa i uvijek gledam hoce li netko objaviti neki tutorial ili look. Cini mi se da sve vise blogerica radi samo recenzije,favorite,potrosene proizvode i pretace iz supljeg u prazno. Nije to nuzno lose,ali cini mi se da je poplava nekreativnih postova. Zato ti svaka cast na lijepim tutorialima i kreativnosti,pretpostavljam da iziskuje vremena i truda.Bravo i samo tako dalje!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala, ovo mi jako puno znači jer se pokušavam više usmjeriti u ovom pravcu nego pisati o stvarima koje sam potrošila.. Volim ponekada ubaciti recenziju ili neke favorite no ništa više od toga stoga zaista hvala :)

      Izbriši
  11. Divan look i detaljan tutorial, a ti si prekrasna :) Što ćeš više? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaista hvala, više ne znam što ljudima odgovoriti :)

      Izbriši
  12. Super tutorijal :)! Volim ovakve postove :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja ih volim te se trudim ubaciti ih čim više :D

      Izbriši
  13. Jako lijepo! Baš sliči look, dakle dobro si ga skinula :D

    OdgovoriIzbriši