utorak, 30. rujna 2014.

TUTORIJAL: 'A Kiss of Autumn' look

Moglo bi se reći da sam nekada davno bila ljubitelj jeseni, zašto nisam i sada?! Ovo nije jesen, ovo nije tipična prohladna jesen, kao što nije bilo ni pravog proljeća. Vrijeme se mijenja no ono što ostaje isto smo mi, stoga evo jedan look u spomen staroj dobroj jeseni.

Da ne duljim post nešto pretjerano, krenula bih odmah na proizvode koje sam koristila kako ih nebi morala spominjati kroz tutorijal.

Korišteni proizvodi:
♦ MUR Focus & Fix Eye Primer
♦ eBay paleta od 180 sjenila
♦ eBay paleta neutralnih sjenila
♦ Sleek i-Divine ~ Oh So Special!
♦ CATRICE Eyebrow Set
♦ Yves Rocher Volume Elixir Mascara
♦ Vichy Teint Ideal Fluid ~ 25 Sand Moyen
♦ IQ Cosmetics Intense Lipstick ~ Fuchsia
♦ INGLOT AMC Face Blush ~ 55


1. KORAK
Iako inače imam tendenciju krenuti sa uređivanjem obrva, ovog puta sam ostavila to za kraj no vi nemorate ukoliko to ne želite. Za početak nanesite bazu za sjenilo iliti eye primer, za vrijeme dok se on upija slobodno pustite neki dobri pjesmuljak pa se malo glupirajte (ja jesam). Kada se primer upio, nanesite nešto svijetliju nijansu smeđe, možete i tamniju ako želite, u pregib oka i na gornji dio kapka iznad pregiba. Blendajte i dodavajte nijasu dok ne dobijete željeli izgled.


2. KORAK
Nakon što smo nanjeli sjenilo u pregib oka i iznad, nanosimo shimmer zelenu (iako moja na slikama nekako vuče na plavkastu, nema veze) na sam kapak. Kako meni nije bila dovoljno tamna nijansa, ja sam ju malo potamnila sam crnim sjenilom. Što se tiče rubova, ne brinite, doći ćemo do toga.


3. KORAK
Sljedeće uzimamo crnu nijansu i nanosimo ju u vanjski kut oka, ili kako neki to zovu outer v. Cilj je crno sjenilo stopiti sa prethodno nanesenim smeđim. Zapamtite, ne želimo da smeđe u potpunosti nestane, samo želimo malo naglasiti i izblendati one rubove od zelenog sjenila.


4. KORAK
Nakon što dobijemo željeni izgled sa crnim sjenilom i rubovi više nisu oštri već izblendani, nanosimo ostatak crnog sjenila sa kista na donji kapak. Svijelu nijansu lagano sa čistim kistom nanesite u unutarnji kut kao i ispod obrva kako biste ih naglasili. Za kraj uvijte trepavice, dodajte željenu količinu maskare i gotovi ste, poljubila vas je jesen. :)


Nadam se da vam se svidio ovaj tutorijal, bez brige, nisam zaboravila na vaše želje što se tiče sljedećeg inspiriranog looka već čekam bolje osvjetljenje (vrijeme). Sada vas ostavljam sa par slika kompletnog looka.



Kako vam se sviđa ovaj look? Biste li ga mogli rekreirati?

Broj komentara: 7 :

  1. Odličan je ceo look, ruž je prekrasan, baš jesenji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, zapravo je kombinacija ruža sa crnom olovkom da bude tamnije ;)

      Izbriši
  2. Super look, odlično ti stoji :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako lijepo! I neka malo odmora od recenzija, čovjek ih se zasiti, a lookova nikad dosta!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo to, zamorne su ponekad, a lookovi su neiscrpni :D Hvala ti

      Izbriši
  4. Javlja se jos jedna nostalgicna za prohladnom i maglovitom jeseni ♡
    Look je odlican,posebno usne!

    OdgovoriIzbriši