nedjelja, 12. listopada 2014.

YVES ROCHER Volume Elixir maskara

Na današnjoj listi našla se Yves Rocher maskara zvana Volume Elixir Mascara. Svakodnevno ju koristim već više od mjesec dana i mogu reći da polako dostiže jednu od meni omiljenih HG maskara.


AMBALAŽA
Volume Elixir dolazi u zlatnoj ambalaži od 9ml što je poprilično puno ako ju usporedimo sa recimo L'orealovom Miss Manga maskarom koja ima 8,5ml. Bitno je istaknuti kako je maskara zaštićena sa prozirnom folijom koja vam daje 100% sigurnost da ju vi prvi koristite te da ju nitko prije vas nije otvarao niti dirao. Prednja strana maskare je poprilično jednostavnog dizajna na kojem se nalazi samo njen naziv dok stražnja strana na sebi ima ispisanu zemlju porijekla, količinu, rok trajanja i istaknutu činjenicu kako je maskara sa pepritidma hibiskusa koji ojačava i obnavlja trepavice. Ono što dizajn ove maskare čini zanimljivim jest to što na četkici ima ispisano ime brenda, a na njenom samom vrhu ima njegov izbočen simbol.


O MASKARI
Volume Elixir mi je isprva djelovala kao svaka normalna maskara no s vremenom kako sam ju koristila tako je postajala gušća što daje bolji efekt nego da je pretekuća. Iz Yves Rochera kažu:
Prvi puta u jednoj od svojih maskara Yves Rocher kombinira voluminoznu teksturu s peptidima hibiskusa koji ojačavaju i obnavljaju trepavice. 
Njena tekuća, kremasta formula bogata peptidima hibiskusa ojačava i intenzivno obnavlja keratinsko vlakno trepavica. Primjetno gušće trepavice bez otežavanja i zajamčena besprijekorna postojanost tijekom cijelog dana. Konusni oblik četkice s dvostrukim vlaknima omogućava vrlo precizno  nanošenje maskare. U samo jednom potezu obavija i savršeno razdvaja trepavice:
• Mekana vlakna nanose teksturu za trenutan volumen, bez grudica.
• Malo čvršća vlakna zahvaćaju trepavice od korijena do vrha za još bolje definiranje.
• Njen konusni oblik dozvoljava preciznu aplikaciju maskare od vanjskog do unutarnjeg kuta oka, kao i donjih trepavica.
 Maskara dolazi u tri boje, crnoj, smeđoj i plavoj.



IZGLED NA OČIMA
Volume Elixir maskara na očima izgleda dosta dobro, ne lijepi trepavice i lijepo ih razdvaja. Vjerovala sam da će nakon nekog vremena lijepiti ili stvarati grudice no kao što sam spomenula ranije, polako se bliži mojoj HG maskari.

L: 1 sloj maskare - D: 2 sloja maskare

MOJI DOJMOVI
Ono što je sasvim sigurno jest da ovu maskaru koristim na dnevnoj bazi otkako je moja Maybelline pri kraju i zaista radi dobar posao. Nema gumenu četkicu što je meni veliki plus i nekako me tako podsjeća na one starije verzije kada nitko nije eksperimentirao. Nakon par tjedna sam primjetila kako je sastav maskare postao lagano kremast i time mi se maskara više ne precrtava u nekim određenim trenutcima nanošenja. Ocjena ove maskare je 9/10.

Maskaru možete pronaći na Yves Rocher internetskoj stranici po cijeni od 115kn sa popustom od 30% umjesto 165kn.


Kako vam se čini ova maskara, biste li ju kupili? Koja je po vama idealna i koje karakteristike mora imati?
*PR uzorak

Broj komentara: 10 :

  1. Odlično izgleda, možda bi pomoglo ovim mojim jadnim trepavicama :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je super, probaj... ako imaš toliko za izdvojiti.

      Izbriši
  2. Meni je najvažnje da se ne trusi, jako dobro izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  3. Inače ne volim maskare koje nemaju gumenu/silikonsku četkicu, al ova izgleda baš dobro :)

    Moja idealna maskara je Maybelline The Rocket koju koristim već dugo i ima sve što tražim - nije suha (vlažna je al s vremenom se malo osuši), ne preslikava se i ne trusi, ne skida se teško (čitala sam u nekim recenzijama da se nekima teško skida al to može biti i do micelarne), produžuje (mada moje već jesu duge), daje volumen (moje ga nemaju nimalo) i a može i malo uviti (s tim da ja uvijek prije maskare uvije trepavice jer su totalno ravne), nema grozan miris (neke maskare mi jako smrde i čak čine da mi oči suze) i moje osjetljive oči od nje nisu imale nikakvu reakciju. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam inače fan Maybelline Colossal Volume Express i ono, nema mi bolje od nje no ova mi se nekako čini zbilja idealnom jer ja ne volim previše te sa gumenim četkicama, za mene ne rade ništa osim što mi posluže da razdvojim ako se što slijepilo.

      Izbriši
  4. Baš dobro da je četkica klasična, nemam dobra iskustva s gumenima. Efekt je super, podigla ti je trepke :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, podigla ih je baš fino. :) Gumene su precjenjene, po meni.

      Izbriši