utorak, 28. listopada 2014.

TUTORIJAL: 1920's look

 Prije pola godine napravila sam jedan 'inspired by' look vezan uz omiljenog lika serije Vampirski dnevnici, Katherine Pierce i na moju sreću bio je dosta dobro prihvaćen da sam odlučila tu i tamo ubaciti još pokoji takav post.

Većina tutorijala na YouTube-u se odnose na to kako se našminkati, složiti frizuru i obući da bismo izgledali kao da nas je vrijeme bacilo natrag u 1920. godinu. Ono na što sam se ja hjela osvrnuti jest kako izgledati kao što su djevojke tada izgledale no na moderan način, u današnje vrijeme. Moram priznati da nisam očekivala kako će mi se sve to naposlijetku jako lijepo uklopiti i sjesti.. no prosudite sami.


1. KORAK
Ono što prvo trebate napraviti je nanjeti bazu preko cijelog kapka, ja sam koristila Essence ColourArts bazu. Potom nanosimo crno mat sjenilo preko cijelog kapka i malo u pregib sa plosnatim kistom za nanošenje sjenilo. Ne brinite se što izgleda neuredno jer ćemo kasnije to sve lijepo zblendati.


2. i 3. KORAK
Tražila sam neku vrstu tamne smeđe no kako nisam imala tada Sleek i-Divine Oh So Special paletu, onda sam korsitila eBay neutralnu te nijansu koja je niti smeđa niti ljubičasta. E.L.F kistom za blendanje sam ju nanjela u pregib oka i potom blendala dvije nijanse. Kada izblendate pregib oka i iznad, nanesite kombinaciju crne i te smeđe-ljubičaste na donji kapak i blendajte.


4. i 5. KORAK
Kada postanete zadovoljni kombinacijom boja i kako su izblendane, bijelom olovkom pređite po donjem waterlineu. Ja sam koristila Essence Kajal Pencil u nijansi '04 White'. Za kraj uredite obrve kako to inače radite, istaknite ih svijetlijom nijansom ispod, uvijte trepavice i nanesite maskaru.


6. KORAK
Kako bi cijeli taj makeup zaokružili, nanesite svoju omiljenu podlogu, ja sam koristila VICHY Teint Ideal Fluid u nijansi '15 Clair' te CATRICE Camouflage korektor u nijansi '020 Light Beige'. Rumenilo koje sam nanjela bilo je ono koje zaista puno spominjem, CATRICE naravno u nijansi 'Strawberry Frappuccino'. Ono što je bitno kod ovog makeup-a je da su usne bile također naglašene iako mi uglavnom radimo po onom pravilu da ako naglasimo jedno, drugo treba biti neutralnije no ne i ovdje. Usne sam obrubila LOOKbyBIPA Lip Liner olovkom u nijansi '5 Orchid', a zatim popunila IQCosmetics Intense ružem u nijansi '6 Fuchsia'.


To je to što se tiče makeup-a. Frizura je bila malo problematična jer nisam imala nikakvu traku za kosu stoga sam improvizirala (ne pitajte čime). Kosu sam utaknula u traku, neke pramenove sam čak figarom nakovrčala dodatno te pokopčala ukosnicama kako bih bila sigurna da sve stoji. Za kraj sve to učvrstila lakom za kosu.


Već na početku sam istaknula kako je ovo suvremena verziija Gatsbyja iliti looka iz 1920-ih stoga sam odabrala malenu crnu haljinu koja po sebi ima detalje sa cirkonima na ramenima te jednu jednostavnu ogrlicu. Na sve to slobodno možete i staviti kožnu jaknu ili neke crne hlače i gore korzet. Sve je na vama, ovo je moj konačni izgled.


Kako vam se sviđa ovaj look? Čini li vam se nosivim? Imate kakve ideje što želite vidjeti sljedeće?

Broj komentara: 18 :

  1. Odlično! Jako ti lijepo stoji uz boju očiju.
    Ja obožavam takav jači make up na očima, pogotovo smokey.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zapravo sam mislila kako ono kažu da smeđim očima ne odgovara sve, ispostavilo se da mojima baš SVE nijanse pristaju. Hvala ti.

      Izbriši
  2. Obožavam 1920.te. Neiscrpna su inspiracija. Čak mi je i tema za maturu bila The Great Gatsby :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Savršen makeup, baš sam ostala "nad" slikama :)
    Jako ti lepo stoji ovaj stil.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vidjela sam već fotku na FB stranici i jako mi se svidjela pa ne mogu odoljeti i da ovdje komentiram :) Jako mi se sviđa look i kako ti stoji :) Super si izvela sve skupa i pokazala kako izraženiji smokey i naglašene crvene usne mogu izgledati lijepo, ne prenapadno, a opet odvažno i nekako sa stavom :)
    Odličan tutorial, mogla bi ih raditi i češće na ovaj način, sve je lijepo pregledno i super objašnjeno i popraćeno fotografijama :) Keep up the good work! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme puno ti hvala na ovome, svaka pohvala mi zaista znači jer se trudim više fokusirati na makeup i lookove nego recenzije (jednom kad ih sve riješim sa 'lagera').

      Većinu tutorijala spremam pod -Tutorijali- tab ali uskoro će ih biti puno, puno više. Hvala još jednom :)

      Izbriši
  5. Treća fotka oka, predivno nešto! Bravo, bravo, super si odradila posel :) Volim ovakve lookove.

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivan look, odlično ti stoji, kao da si se teleportirala iz 20-ih u sadašnjost :D Frizura mi je mrak :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :)) Da, frizurica je jednostavna zbilja.

      Izbriši
  7. Obožavam tebe i tvoje lookove! Presuper <3

    OdgovoriIzbriši
  8. lijep look, sviđaju mi sei oči i usne :)
    ali najviše mi je za oko zapela frizura :)

    OdgovoriIzbriši