utorak, 18. studenoga 2014.

TUTORIJAL: 'Taylor Swift ~ Blank Space' look

Ovih dana je većinu zaludio novi spot Taylor Swift u kojem njenog novopečenog dečka glumi divni Sean O'Pry kojeg ona obasipa ljubavlju i čime-sve-ne dok odjednom ne poludi.. jadničak po kraju videa pobjegne glavom bez obzira i tu ponovno dolazi nova 'žrtva'. Sve u svemu pjesma i video zaslužuju ovacije kao i Taylorin makeup koji je toliko jednostavan, a opet predivan.


Pokušala sam što vjernije rekreirati ovaj look jer je u jednu ruku toliko jednostavan smokey dok se u drugu zapravo jako slabo vide detalji na Taylor tokom spota. Ovo može biti večernji look ako na njega dodate neku čipkastu haljinu i naušnice poput njenih, ali isto tako može biti look koji je lako nosiv na nekoj dnevnoj bazi, uz nude ruž kako nebi bilo prenapadno. Krenimo!


TUTORIJAL
Prije nego sam krenula sa šminkanjem očiju, na lice sam nanjela hidratantnu kremu, puder i korektor kako bi korigirala nepravilnosti i prištiće na licu. Nakon toga sam konturirala obraze i nos, a zatim rumenilom istaknula obraze. Ne morate nužno krenuti tim redosljedom, možete prvo našminkati oči pa potom lice srediti no to je na vama i vašoj preferenci.

Za početak uredite obrve kako to inače radite i nanesite bazu za sjenila preko cijelog kapka prije nego krenete nanositi sjenila. Dok se baza suši i upija, na kraj oka pod kosim kutem zaljepite komadić selotejpa kako bi dobili oštru ravnu crtu te preko cijelog kapka nanesite svijelo sjenilo koje će biti baza na kapku prije nego krenemo sa tamnijima.


Za početak uzimamo tamnije sjenilo i nanosimo ga u vanjski kut oka u obliku slova V. Nakon što smo ga grubo nanjeli, kistom za blendanje ga pokušavamo stopiti sa prethodno nanesenim svijetlim sjenilom.


Kada završimo sa blendanjem, uzimamo crno sjenilo i istim postupkom ga nanosimo i blendamo kao prethodno. Jedina iznimka je što ga možete dodavati više puta kako biste postupno gradili jači efekt i blendali. Vjerujem kako sam ja dva puta nanjela i blendala da ipak bude mrvicu jače i efektnije. Po završetku odlijepite selotejp i voila, zar ne izgleda precizno?! (Isprike na mutnoj slici.)


Ostatak crnog sjenila sa kista nanesite na donji kapak, lagano i umjereno. Svijetlo sjenilo (u mom slučaju bijelo) nanesite u unutarnji kut oka i ispod obrva kako bi ih istaknuli i 'podigli' te zatim po svojoj želji iscrtajte gornji rub kapka tušem. Za kraj, uvijte trepavice i stavite onoliko slojeva maskare koliko mislite da vam je dovoljno.


Kako bi look bio potpun, usne obrubite i ispunite crvenom olovkom prije nanošenja željenog crvenog ruža.


KORIŠTENI PROIZVODI:

Lice
NIVEA Pure & Natural dnevna krema
♦ Vichy Teint Ideal Fluid ~ 15 Clair
♦ CATRICE Camouflage Cream ~ 020 Light Beige
♦ b.pretty Blusher ~ Pink
Oči
♦ CATRICE Eyebrow Set
♦ MUR Focus&Fix Eye Primer ~ Matte
♦ Flormar Pretty Compact ~ Taste of Chocolates
♦ INGLOT Eyeshadow ~ 363
♦ Sleek i-Divine ~ Oh So Special/Noir
♦ Essence Superfine Eyeliner Pen
♦ Yves Rocher Volume Elixir Mascara
Usne
♦ LOOK by Bipa LIPliner ~ 5 orchid
IQ Cosmetics Intense Lipstick ~ Fuchsia


Za kraj vas ostavljam sa slikom Taylor Swift koju sam koristila kao referencu kako bih se barem malo orjentirala i naravno, video. 



Kako vam se sviđa ovaj look? Jesam li pogodila kako treba? Imate koju želju za idući put?

Broj komentara: 17 :

  1. Super je look.
    I bas su ti super ovakvi postovi! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tuš je prilično loše nanešen, pripazi ubuduće jer je prilično bitno da bude savršen, s obzirom na to da slikaš s jako male udaljenosti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tužno je kako neki ljudi vide sitne nepravilnosti i odmah napad. A ne shvaćaju koliko je truda uložena u ovo i da zaslužuje bar jedan kompliment!..
    Predivno napravljen look..i da..Crveni lipstick ti stoji WOW!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upoznata sam sa takvima još sa Šminkerice, ali gle, svakome njegovo veselje. :) Ne uzimam ništa srcu zbog svih pozitivnih komentara i suradnji koje sam ostvarila.

      Hvala ti :)

      Izbriši
  4. Super look, ovo si odlicno odradila!! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Također mislim da je look sam po sebi jako dobar i jednostavan, hvala ti :D

      Izbriši
  5. Jednostavan, a efektan look :) Odličan tutorijal :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno. :) Čim stigne novi mobitel, budem napravila sličniji video tutorijal :D

      Izbriši
  6. Divna si! Ovaj look ti stvarno pristaje i izgledaš premoćno (ili se piše premočno, ne znam, sad moram ić googlat, haha) sa crvenim ružem!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)) Ako si vidjela look od subotnjeg izlaska, ide dobro i na neki nude ruž :D

      Izbriši
  7. svaki put ti mislim napisati ali zaboravim, imas predivne oči <3 i bas mi se sviđaju ovakvi postovi :))
    taj spot mi je predobar, naravno zbog frajera <3 al taylor me bas zivcira, ona ne moze ni u jednom spotu biti normalna svugdje ispadne ko neka posesivna glupača, nezz nekak mi se cini da nije bas najbolja sa živcima hahaha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, iako vjerujem kako imaju mana no to svatko za svoje kaže :) Tudim se što više tutorijala uvesti na blog, a što manje recenzija nekih stvari koje me ne zanimaju toliko.

      Hahaha.

      Izbriši
  8. Tuš je odlično nanesen :) Ko zna bolje-nek izvoli:)
    Sve pohvale,odlično je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj put je ispao ok, nije kako može jer mi se istrošio onaj u olovci, a čekam kistove da mi stignu pa da njima izvlaćim ovaj tekući. Ako si vidjela sliku od izlaska ovog vikenda, onda si vidjela SAVRŠENO naneseni tuš ;)

      Hvala :)

      Izbriši