ponedjeljak, 1. prosinca 2014.

FAVORITI MJESECA: studeni 2014.

Kada sam gledala sveukupnu sliku onoga za čime uglavnom potežem ovih dana, bilo je zaista lako odabrati jer sam krenula od nekih osnova.


VICHY TEINT IDEAL ~ 15 Clair
Ovo je puder koji se nalazio na mojoj wishlisti kratko vrijeme prije nego je stigao u moje ruke, zahvaljujući portalu Ogledalo. Naime, moja koža sama po sebi nije veoma zahtjevna i nije joj potrebno neko teško prekrivanje tako da je ovaj puder zaista jedno veliko otkriće. Dosta lagano sjeda na moju kožu i prekriva ono što je potrebno prekriti, ne bih sada htjela previše u detalje o njemu jer će kroz par dana ići recezija na blog.


MUR FOCUS&FIX Eye Primer
O ovom primeru imam samo riječi hvale jer to zaista zaslužuje. Ne ostavlja kapke masnima, dopušta sjenilima da se lijepo blendaju te dodatno ističe njihovu pigmentiranost. Više o ovoj bazi za sjenila možete pročitati ovdje.


Flormar PRETTY COMPACT ~ Taste of Chocolates
Ne znam sjećate li se, ali ovu paleticu sam također nahvalila. Svojom pristupačnom cijenom, pigmentiranošću sjenila i jednostavnošću postala je sastavnica moje makeup rutine. Ukoliko želite jednostavni dnevni look, ove četiri nijanse biti će vam dovoljne ako ste ljubitelj neutralnih, zemljanih tonova. Recenziju i swatcheve ove palete možete naći ovdje.


ESSENCE & LOOKbyBipa lipliner ~ 05 Soft Berry/1 wood
Ako sam išta zavoljela u zadnje vrijeme onda su to olovke za usne. Počela sam ih ozbiljno skupljati prije mjesec dana i moram priznati da stoje idealno kao neka baza ružu, sam 'ruž' ili još bolje, dopuštaju mi da napravim predivni ombre na usnama. Ove dvije nijanse dva različita brenda moji su trenutni favoriti. Pojedinačna cijena im je oko 10ak kuna.


CATRICE Ultimate Colour ~ 190 The Nuder The Better
Ovo je nijansa ruža koja je nedavno povučena iz Catrice asortimana. Nažalost, nisam uspjela nigdje uloviti rezervni jer su svi pograbili ruževe bez obzira na nijasu (bitno da je 15ak kuna, ne?). Kao što se može vidjeti došla sam do presudne količine gdje sada štedim koliko je moguće jer zaista obožavam ovaj ruž. Odličan je kada radim ombre i baš se lijepo mješa sa olovkama. Što se postojanosti tiče, vjerujem da je večina blogerica istaknula kako se vrlo brzo gubi na usnama, ali to je normalno kako nije mat. Cijena mu je bila nekih 20ak kuna, nisam sigurna.


Swatchevi olovaka i ruža:


AVON Incandessence 
Ovo je parfem s kojim sam se prvi put susrela u srednjoj školi i naprosto se zaljubila. Naravno, većina ovaj parfem zna po njegovoj uobičajenoj ambalaži koja nalikuje na kuglu no ovaj primjerak je bio na Božićnoj prodaji prošle godine stoga je nešto drugačiji. Vjerujem kako mi je ovo već treća bočica i zasigurno ne i posljednja. Za cijenu nisam sigurna jer ga gotovo uvijek dobijem kao poklon stoga prolistajte online stranice Avona.

MOMENT lak
Nažalost odmah ću napomenuti kako kod nas u Bjelovarskoj Offertissimi nema na svim lakovima naziv nijansa tako da ste zakinuti za naziv ove. Vjerujem kako ju neće biti teško pronaći jer je zaista prava ljepotica. Nijansa je kombinacija ljubičaste i sive, baš je nekako nježna. Već tjedan dana imam lak na noktima sa bazom i tek se samo maleni dio ogulio pri vrhovima. Cijena Moment lakića je 10kn.




To bi bilo sve od mene i mojih favorita prošlog mjeseca. Ima li nešto što volite kao i ja? Nešto što biste voljeli probati?

Broj komentara: 29 :

  1. Moram nabaviti ovu Flormar paleticu.
    :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Koja šteta što nema više ovog Catrice ruža..otkad sam ga vidjela na tebi i kako ti super stoji, želim gaaa :D I ovu paleticu obavezno. Samo, čini mi se da kad sam bila u Flormaru, nisu je imali :/ Ono što me fascinira kod ove palete je kako su svijetle nijanse super pigmentirane i dobro se vide na oku, što nisam mogla naći nigdje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moramo naći dupe, mora postojati među ovim novima. :) A što se tiče paletice, znaš da sam uvijek za izlet do Av. Malla kada dođem i slažem se, odlična im je pigmentiranost što je čudo za svijetle nijanse.

      Izbriši
  3. I ja volim ove Essence olovkice, imam mislim sve nijanse :) samo im trajnost nije neka :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je ova za sada okej, fina je podloga. :) Ali Bipina je ipak vrh

      Izbriši
  4. My magical corner1. prosinca 2014. u 19:53

    Olovke za usne sam i ja od nedavno počela ozbiljnije koristit i obožavam ih. Često ih koristim same sa malo sjenila. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Više mi nije dosta mat ruž, moram još nešto imati ;)

      Izbriši
  5. Volim ovaj Avonov parfem, savršen blagi miris, imam ga u onom malom pakiranju sa roll on-om, ali sigurno si ga uzimam ovaj mjesec u velikom pakiranju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sada je bio 55kn u Avonu, mama mi je uzela novi :)) Nikad dosta tog parfema, bolje na lageru nego samo jedan :D

      Izbriši
  6. Flormarova paletica mi izgleda odlično, a essencove i look by bipa olovke za usne su mi favoriti već jako dugo vremena :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Paleta je -must have- ako želiš nešto pigmentirano, dobro i jeftino. Isto vrijedi i za olovkice, iako je Bipina za mrvu bolja.

      Izbriši
  7. Parfem je bio prvi koji sam dobila, prije nekih 12,13 godina i otada još uvijek ga kupujem, stvarno je poseban miris

    OdgovoriIzbriši
  8. CATRICE Ultimate Colour odlično izgleda :) šteta što su tu nijansu ruža povukli iz prodaje

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To sam i ja rekla, ali vjerujem da nova kolekcija ima dupe. Mora imati, inače ću poludjeti. xD

      Izbriši
  9. Moram reci da nista od ovih proizvoda nisam probala, osim testera Vichy Teint Ideal i moram reci da sam bila veoma zadovoljna

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve ovo su zapravo low budget proizvodi, izuzev pudera. Ali ako sam nešto naučila koristeći ga, to je da se zaista isplati dati 160kn za nešto što će ti trajati i pristajati na svakodnevnoj bazi. :D

      Izbriši
  10. Ovaj Avonov parfem je i meni bio jedan od omiljenih, stvarno preeedivno miriši. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da. :) Mislim da nepostoji neki koji će ga zamijeniti, barem ne još

      Izbriši
  11. I meni su se u zadnje vrijeme počele sviđati olovke za usne, morat ću isprobati ove..
    A od Avonovih parfema, uz ovaj koji si i sama navela, volim Little Black Dress. :)

    Martina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja skupljam, svaki dan nova :) Što se tiče LBD, probala sam ali se ipak držim ovoga. :)

      Izbriši
  12. Paletica mi se baš jako sviđa. Super za svakodnevno korištenje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlična i za dnevni look i večernji, samo večernji naglasiš sa malo crne :)

      Izbriši
  13. Sjajna nijansa laka za nokte! Paleta je super!
    Molim te, možeš li mi reći je li ovaj Avonov parfem od onih jačih, jer takve volim

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, lakić je baš neka posebna boja. :) Parfem nema note koje baš 'pogode' u mozak, ali nije ni slab.. vjerujem da bi ti se svidio. Pokušaj naletiti na neki Avon štand pa ih pitati imaju li tester ili nešto :)

      Izbriši
  14. Nedavno sam kupila ovu Flormar paleticu i odlicna je! :-)

    OdgovoriIzbriši