petak, 12. prosinca 2014.

NIVEA božićno druženje

Zanima as kako izgleda jedno popodnevno druženje s Niveom, više u postu niže.

Ove srijede blogerice su mogle uživati u šampanjcu, slasticama i ugodnom društvu Nivea brend menađerica u novootvorenom prostoru coffee, food and wine bara 'Pod zidom'. Cilj ovog druženja bio je pobliže upoznati blogerice i ono čime se one bave u slobodno vrijeme, pisanje bloga.

Menađerice Magdalena Mlinar Blaić, Nataša Bagić i Nataša Lujanac ukratko su nam se predstavile te nam pobliže približile svoju ulogu u Nivei. Isto tako su spomenule neke od ovogodišnjih noviteta poput Powder touch dezodoransa, micelarne otopine te In-Shower mlijeka za tijelo. Ono što nas je sve najviše veselilo jest najava noviteta koji će stići na tržište 2015. godine, a kažu da će nas sve razveseliti.

Moj sveukupni dojam o ovom eventu je vrlo pozitivan jer je ovo jedan od brendova koji je uz mene od mog ranog djetinjstva no ono što me zaista razveselilo jest koliko su menađerice bile srdačne i pristupačne. Sve u svemu jedno divno druženje.

Uživajte u slikicama!

Magdalena Mlinar Blaić
Nivea izložbene police

Moja draga Persa sa bloga Beauty&Sweets
Izvor: Beauty&Sweets blog
Persa je također pisala o eventu, a njen post možete pročitati ovdje. Pst, možete pronaći i darivanje na njenom blogu.


To je sve od mene. Jeste li ikada posjetili ovaj bar? Koristite li Niveu? Ako da, koliko dugo?

4 komentara :