petak, 26. rujna 2014.

AFRODITA Clean Phase | Kremasti piling

Nedavno je na moju kućnu adresu stigao paket kozmetike Afrodita koji me naprosto oduševio jer je sadržavao baš ono što mi je nužno bilo potrebno. Izuzev gela za tuširanje, mlijeka za njjegu tijela i pjene za čišćenje lica, u paketu se našao i ovaj predivni piling koji je u samo tjedan dana postao moj HG proizvod.


AMBALAŽA
Piling dolazi u ambalaži od 75ml koja je nalik na uobičajene tubice. Ono što mi se zaista sviđa na ovoj ambalaži jest to da ima čvrst poklopac tako da se ne može dogoditi neko iznenadno otvaranje ili nešto. Sama ambalaža je matirana (kako mi se čini) i to mi se zapravo jako sviđalo kada sam ju prvi puta primila u ruke jer će na taj način teže skliznuti iz mokrih ruku prilikom doziranja pilinga za upotrebu. Na svojoj prednjoj strani ima minimalni pregled na proizvod koji uključuje naziv brenda i proizvoda, kakvom tipu kože je namjenjen piling te od čega se sastoje mikrogranule. Stražnja strana pilinga sadrži kratak opis onoga što piling radi za našu kožu, uputu o korištenju, sastojke te rok trajanja.

 
O PILINGU
Za piling kažu kako svojim zrncima iz marelice i alantoinom s kože nježno uklanja odumrle površinske stanice te potiče njezino obnavljanje. Potrebno ga je nanositi jednom do dva puta tjedno, odnosno po potrebi se nanosi na vlažnu kožu te minutu do dvije masira i potom ispire toplom vodom.
Bitno je istaknuti kako je za sve tipove kože te sadrži za kožu dobar pH. Piling u sebi ne sadrži paraben, silikon niti parafin. Miris pilinga je blag, lagano vuče na marelicu no ne toliko i to je ono što meni odgovara jer ne volim nešto stavljati na lice i potom se gušiti u mirisu prilikom pilingiranja.



SASTOJCI I IZGLED
Sastojke nisam htjela posebno slikati niti ih ispisivati jer ako kliknete na sliku stražnje strane pilinga moći ćete isčitati.

Izgled samog pilinga je meni zanimljiv jer podsjeća na, pazite sad usporedbu, jogurt pomješan s cimetom, ali doslovno. Granulice iliti zrnca su toliko nježna na dodir s kožom da pomislite kako neće napraviti ništa, kad ono čudo.


 
MOJI DOJMOVI
Naime ja riječima ne mogu opisati koliko sam zadovoljna ovim proizvodom. Prvi put kada sam pilingirala lice ostala sam zapanjena činjenicom koliko mi je lice bilo meko i nježno na dodir, isto tako piling je jedan od rijetkih koji mi dodatno ne isuši kožu kao što to drugi rade. Miris, kojeg sam ranije spomenula, je zapravo podosta blag što je po meni plus jer kada pilingiram u području očiju i nosa niti me pecka niti mi je slabo od jačine mirisa. Sve u svemu ovaj piling je u tjedan dana postao moj HG jer nakon njega mi se koža ne peruta i puder se savršseno stopi s kožom. 


GDJE KUPITI?
Piling možete kupiti u DM, KOZMO, BIPA, MULLER i NAMA prodavaonicama po cijeni od 40ak kuna. Čini se možda kako je cijena previše no vjerujte mi, proizvod nije nimalo precjenjen.


Kako vam se sviđa ovaj piling? Imate li ga možda? Koji je vama piling najbolji?
*PR uzorak

3 komentara :

  1. Ne znam zašto, ali nekako uvijek izbjegnem afroditine proizvode.. ali ovo mi se čini kao dobar proizvod pa bi mogla probati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo je odličan proizvod, zaista je predivan. U svakom smislu. :D

      Izbriši
  2. WOW just what I was searching for. Came here by searching for decisive

    Here is my homepage - Louis Vuitton Australia

    OdgovoriIzbriši