subota, 20. siječnja 2018.

Ono si što jedeš, pokreni se | Vol. 2


Za drugi dio ovog posta očekivala sam, kao i vi pretpostavljam, da će moj napredak biti znatno bolji od onoga u prvom no nažalost nije. Razočarala sam samu sebe prije svega jer sam jako puno radila na sebi da bi na kraju morala stati na loptu. S obzirom da motivacija igra veliku ulogu u treniranju, isto tako igraju i oni vanjski faktori koji su u mojem slučaju bili i više nego ozbiljni.

Pisala sam nebrojeno puta kako se krajem 2016. godine dogodila prometna nesreća gdje sam autom sletjela sa ceste i ozlijedila lumbalni dio kralježnice. Tada još uvijek nisam shvaćala ozbiljnost novonastale ozljede sve dok nakon svih pretraga nisam otišla na magnetsku rezonancu i saznala kako imam pomak između zadnjeg lumbalnog i prvog sakralnog kralješka.
U većini prometnih nesreća koje prođu s lakšim ozljedama, kako ih nazivaju, osobe povrijede ili vratni ili lumbalni dio kralježnice, i iako niti jedna ozljeda nije dobra smatram kako sam u neku ruku imala sreće.

Izvor: Google
Nakon više od pet mjeseci bez treninga konačno sam se vratila, ali ne onako kako sam očekivala. Uz mnoga ograničenja bila sam sretna što mogu ponovno trenirati no to jednostavno nije bilo to jer je tada sav fokus mojih treninga bio na jačanju mišića trupa i leđa kako nebi osjećala bol.
Tek kada je bol u leđima u potpunosti nestala i kada sam osjećala da ponovno mogu  raditi neke od vježbi, uključila sam se natrag u grupu funkcionalnih treninga koju sam redovito prakticirala neposredno prije nesreće. Nakon nekog vremena sam odlučila da mi je dosta treniranja u grupi gdje većinu vježbi moram preskočiti jer se ne osjećam sigurno u izvođenju iste i povratak u teretanu je tada bila jedina prihvatljiva opcija.


Veliku ulogu u mom povratku imao je Petar. E sad, who the f*** is Petar?!
Petar je instruktor fitnessa ali prije svega prijatelj koji je u kratkom vremenu postao jedna jako bitna osoba u mom životu. Mislim da svatko od nas pored sebe zaslužuje imati nekoga poput njega jer taj dečko je nešto nevjerojatno, od optimizma, strpljenja pa sve do motivacije, povrh ostalog.

Petar i ja smo zajedničkim snagama osmislili plan prehrane koji će u potpunosti odgovarati mojim postavljenim ciljevima ali i plan treninga. Kao što sam i prije spomenula, možete vi ili pravilno jesti ili trenirati ali nikako ne jedno bez drugoga jer nećete mnogo postići tj. napredak neće biti vidljiv onako kako vi želite da bude.
Ono što je meni bilo bitno jest povratiti snagu ali i definiciju no pri tome na zdrav i ispravan način doći do toga. Dakle bez gladovanja ali sa puno znoja i pravilnim držanjem zbog moje ozljede.



Sljedeći video koji ćete vidjeti je kombinacija osam vježbi s kojima možete odraditi jedan kvalitetan trening od kojih će u oba glavni fokus biti na jačanju gluteusa jer sve mi želimo lijepu guzu, nećemo se lagati.



Ukoliko želite ostvariti online suradnju ili odraditi koji trening, Petra možete slobodno kontaktirati na njegovoj Facebook stranici. Svakako uzmite u obzir da je Petru ovo posao, a ne hobi.


Kako vam se svidio drugi dio ovog posta? Je li ispunio vaša očekivanja na drugi način ili ipak nije? Kako vam se čine vježbe? 

2 komentara :