ponedjeljak, 6. srpnja 2015.

BATISTE Fruity&Cheeky CHERRY

Šamponi za suho pranje kose nisu mi nepoznanica, možda su bili prije godinu i nešto no sada svakako nisu. Oni su spas između dva pranja kada jednostavno nemate vremena oprati i osušiti kosu, što se meni nekada zna dogoditi ako kao i inače kasnim.


AMBALAŽA
Ovaj šampon dolazi u predivno ukrašenoj ambalaži od 200ml sa plastičnim poklopcem. Nema šanse da vam na policama ne zapne za oko ovakvim slatkim izgledom. Ono što malo živcira jest to što se na prskalici znaju nakupiti praškasti ostatci šampona pa bi bilo poželjno da ju s vremena na vrijeme obrišete ili isperete.



O ŠAMPONU
Ovaj šampon namjenjen je vedrim ženama koje vole izgledati sladunjavo, nježno, zanosno i ženstveno. Evo što još kažu o njemu iz Batiste-a:
Neodoljiv voćni miris u koji je utkana sva svježina bijelo-ružičastih trešnjinih cvjetova očarava, revitalizira i osvježava kosu između pranja, ostavljajući predivan osjećaj čistoće i svježinu. Retro dizajn Cherry šampona za suho pranje sjajno će izgledati kako na modernom toaletnom stoliću, tako i u vintage torbici svih trendseterica i pin-up dama.

Više od 40 godina Batiste ženama diljem svijeta nudi brzo i efikasno rješenje za dobar izgled koji zahtijeva puno pažnje. Revitalizira masnu i beživotnu kosu i u tren joj vraća osjećaj čistoće i punoću. Jednostavan je i praktičan za korištenje, a idealan za sve tipove i boje kose, kao i za različite stilove frizura.
Sve što trebate učiniti jest protresti bočicu i na udaljenosti oko 30cm ravnomjerno raspršiti šampon po svim dijelovima kose. Zatim, vrhovima prstiju umasirati proizvod kako bi nestali svi tragovi tog ''puderastog'' izgleda sa kose (posebice ako ste brineta, crnka ili crvenokosa) i potom počešljati kosu.



MOJI DOJMOVI
Prije ovog šampona koristila sam A hint of color Dark&Deep Brown također od Batiste-a i moram priznati da sam potrošila tri komada sve dok mi nije došao ovaj. Ne razlikuju se mnogo, izuzev činjenice da je Dark&Deep Brown namjenjen tamno smeđoj kosi i nema neki poseban miris dok je Cherry namjenjen svim tipovima kose i miriše na trešnje. Nikada nisam imala nekih pogovora vezanih uz Batiste šampone jer zaista me spase u trenutcima kada zaista nemam vremena oprati kosu, a izgleda masno.

Korištenjem ovog primjerka nisam primjetila kako mi kosa pojačano otpada, niti sam osjetila ikakav svrbež na području vlasišta. Kosa je izgledala poprilično čisto, ne mogu reći da izgleda kao da sam ju netom prije osušila sušilom no izgleda prirodnije i čišće. Što se volumena tiče, šampon je malčice podigao kosu no ništa pretjerano dok je njegov miris zaista predivan i dosta dugo se zadržava u kosi (nisam ju mirisala ali sam osjetila).


_________________________________________________________________
Zahvaljujući Batiste-u, nagrađujem sa jednim primjerkom ovog suhog šampona. Sve što trebate napraviti je:

• lajkati moju Facebook stranicu
• ostaviti svoje ime i e-mail u komentarima (e-mail bez @ kako nebi dobivali spam)
• te dodati zašto bi vaš vi trebali osvojiti jedan ovakav šampon

Darivanje je otvoreno samo za fanove iz Hrvatske i traje od 6. do 26.srpnja u ponoć.



Koristite li suhe šampone? Koji je vaš omiljeni?
*PR uzorak

32 komentara :

  1. Suzana Gajdašević
    E-mail: suzana.gajdasevic{@}gmail.com

    Voljela bih osvojiti ovaj šampon za suho pranje jer mi se kosa abnormalno brzo masti i moram ju prati svaki drugi dan. Isprobala sam razne šampone i preparate, no ni jedan se nije pokazao učinkovitim. Voljela bih produžiti pranje za bar još jedan dan i da, ako sam u nekoj žurbi (što se često dogodi) kada ne stignem oprati kosu, imam ovakav šampon za suho pranje koji bi u par sekundi znatno popravio stanje :). Nikad dosad nisam isprobala šampon za suho pranje, tako da bih zaista bila sretna kada bih osvojila ovakav jedan :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Ivana Bojčić
    ivana.rukomet1950 gmail.com

    Imam već po tipu kose dosta masno vlasište, a ne smijem prat kosu jer ju šamponi dodatno oštećuju a već je dosta oštećena tj. podložna je suhim i lako oštećeno-ispucalim vrhovima, masnom vlasištu i gusto kovrčavim suhim krajem.

    OdgovoriIzbriši
  3. anatetlo gmail.com
    isprobala sam xxl volume,te blush koji mi je ipak drazi zbog osvjezavajuceg mirisa..a sad mi je pri kraju i bas bi mi dobro dosao novi :) suhi samponi su mi neophodni zbog kose koja se brzo masti i zahtjeva pranje svaki do svako drugi dan :( spase me kad jurim na faks,a ne stignem oprat kosu i u svim ostalim situacijama kad sam u zurbi :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Stela, stelasequinbeauty gmail.com. Trebam osvojiti šampon jer sam ostala bez kune, a pod hitno mi treba novi! :P Kosa mi je masna već drugi dan pa mi je ovaj šampon spas!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Silvija26net.hr
    SILVIJA.O.
    nikad prije nisam koristila proizvode za suho pranje kose.,bas bi voljela to isprobati,jer mi se nekad desi da jednostavno ne stignem oprati kosu,a jos k tome da mi kosa mirise na tresnju....ma gdje ćeš bolje...

    OdgovoriIzbriši
  6. Osobno ne koristim suhe šampone. Kći ih redovno koristi jer joj se kosa brzo masti, pa često upotrijebi suhi kada je u žurbi.
    Želim jedan na poklon kako bih ju obradovala jer ovaj sa mirisom trešnje još nije probala.
    alejinad01@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  7. iwanchica87(et)hotmail.com
    ja trebam ovaj batiste jer me njihovi proizvodi zbilja spašavaju od svakodnevnog pranja kose budući da se užasno brzo masti. Dosad sam isprobala sve kod nas dostupne verzije osim ove, pa evo mi prilike, a najviše se veselim mirisu trešnje.

    OdgovoriIzbriši
  8. marina90zgyahoo.com


    volim šampone za suhu pranje jer su uvijek tu kad mi trebaju

    OdgovoriIzbriši
  9. Jasmina Sukalić
    jsukalicgmail.com

    Nisam još probala te šampone, ustvari sam skeptična. Želim se uvjeriti da su dobri :)

    OdgovoriIzbriši
  10. idardali88gmail.com, Lana, ja bih ovaj šampon jer polako pripremam torbu za rodilište i dobro bi mi došao da riješim problem masne kose, a i zauzima puno manje mjesta od šampona, regeneratora i fena.

    OdgovoriIzbriši
  11. Ne znam zasto bih bas ja trebala, ali voljela bih ga osvojiti jer je jedini od Batiste suhih sampona koji jos nisam probala (a Floral and Flirty se jos trosi pa mi je rano za kupiti novog!).. :)

    Lara Karlovic
    lara.karlovic (at) gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Maja
    maja.boric5 gmail.com
    Trebala bih osvojiti ovaj šampon zato što mi se kosa jako masti i moram ju prati svaka dva dana. Tako da su mi šamponi za suho pranje kose pravi spas.

    OdgovoriIzbriši
  13. Mateja J.
    deep__within hotmail.com

    Voljela bi ga osvojiti jer imam užasno masnu kosu s kojom mučim muku i moram ju prati svaki dan, imala sam Syoss suhi šampon i nije mi ništa koristio pa bi voljela ovo osvojiti da probam jer možda mi pomogne i produžim pranje za 1 dan što bi mi puno značilo! :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Nikolina Vukelić
    strijelcicETgmailDOTcom

    Iskreno, ovisnik sam o Batiste suhim šamponima i moja masna kosa više ne zna biti bez njega, a obzirom da slistim cijeli u mjesec dana, stvarno mi treba koji dodatni, bankrotirat ću na njima! lol :D

    OdgovoriIzbriši
  15. Ivana Budimir ivbudimir1@gmail.com
    Jer je moja bočica skoro pri kraja, pa bi mi zamjena izvrsno došla :D

    OdgovoriIzbriši
  16. Marta Husnjak
    martahusnjak29@gmail.com

    Kosa mi se masti ko luda po vručinama a kovrčava je i i muka mi je prati ju i sušiti i češljati -.-

    OdgovoriIzbriši
  17. gabrielle(dot)sollis(at)yahoo(dot)com
    želim ovu nagradu jer muku mučim s masnom kosom, Batiste šamponi su mi najbolji prijatelji :)

    OdgovoriIzbriši
  18. pizeta suzana
    suz.pizeta(et)gmail.com
    U ovom užurbanom svijetu dogodi mi se da jednostavno nemam vremena oprati kosu, a trebam izgledati zanosno!
    Tada me suhi šampon spašava i uz to mi i daje prekrasni miris!

    OdgovoriIzbriši
  19. Maja P. igorova.maja@gmail.com
    Batiste koristim skoro svaki dan zbog svojih šiški koje se brzo maste...
    iako ja koristim batiste xxl volume voljela bih i ovaj probati

    OdgovoriIzbriši
  20. iodastefanec1408(at)gmail.com

    Koristim redovito šampone za suho pranje, jer mi se kosa jako masti, a ne stignem je uvijek prati svaki drugi dan. Najbolji mi je zeleni Batiste, a isprobala sam još Syoss i dvije vrste Balee. Rado bih isprobala i ovaj s mirisom trešnjica.

    OdgovoriIzbriši
  21. Tea Šainović
    tea.sainovicETgmailDOTcom

    Voljela bih osvojiti Batiste suhi šampon jer ih obožavam i redovito koristim, pravi su spas za moju masnu kosu i jedini su od šampona takve vrste koji su zaista i pokazali rezultat i pomogli mi odgoditi pranje kose za još jedan dan. Rozi mi je odličan, a ovaj još nisam isprobala i baš bih voljela!

    OdgovoriIzbriši
  22. Ana-Marija M.
    anamarijam8(at)gmail.com

    Mislim da bi ja trebala osvojiti ovaj šampon zato jer imam uzasnu kosu koju moram prati svaki drugi dan, koji god šampon koristila i kako god se prema njoj odnosila, drugi dan mi je već kosa masna. I to me nervira i nije ni zdravo stoga bi me ovaj šampon spasio, bar za jedan dan više :)

    OdgovoriIzbriši
  23. Josipa Broz josipa.broz gmail.com

    Isprobala sam Blush, ali me Cherry jaaaaako privlači! Kosu perem svaki drugi dan, ali otkad koristim suhi šampon kosa više ne mora taj drugi dan provesti svezana u rep! :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Doris Anić
    doris.anic52 hotmail.com

    Voljela bih osvojiti ovaj Batiste suhi šampon jer se još nisam susrela s njim te me dosta zaintrigirao tvojom recenzijom. Kosa mi se veoma brzo masti, drugi dan kosa već nije svježa i čista, a svakodnevno pranje kose nije zdravo. Probala sam mnoge šampone i mnogi koji obećavaju da su za masnu kosu ne rade ništa drugo nego ostali. :)

    OdgovoriIzbriši
  25. Nikolina Vukelić
    striejlcicETgmailDOTcom

    Da ne pišem romane, ja sam toooootalni ovisnik o Batiste suhim šamponima, toliko da ga kupujem svakih mjesec, mjesec i po, pa eto da mi olakšate bar jedan mjesec od mnogih u kojima ću ga opet kupiti, poklonite mi jedan! A cherry još nisam probala, ne znam zašto (navukla se na XXL volume) pa je to razlog više! :) :) :)

    OdgovoriIzbriši
  26. FB: Tomislava Vukomanović
    e-mail: bozee.tonka60 gmail.com

    Voljela bih osvojiti ovaj Batiste suhi šampon jer je kao stvoren za moj tip kose... napokon bi izgledala savršeno svježe jer je gusta a suha kosa a sa ovim šampon napravila bih čudo,vjerujem...nisam nažalost još isprobala nijedan Batiste proizvod ali s ovim proizvodom ustanovila sam da to trebam promjeniti, stoga voljela bih da odaberete mene :))

    OdgovoriIzbriši
  27. Zvjezdana Badalić
    zvjezdana.komso gmail.com
    Trebala bi osvojiti jer godinama imam problema sa masnom kosom, i doslovce ju moram prati svaki drugi dan. Batiste suhi šampon sam već koristila, i moram priznati da mi za jedan dan produže pranje kose. Sve u svemu, rado bih isprobala i ovaj Batiste cherry jer ga do sada nisam koristila.

    OdgovoriIzbriši
  28. fc kristina španić
    kristinaspanic9 gmail.com
    koristila sam Batiste trešnje, super mi je i super je miris, voljela bi osvojiti, jer imam stvarno masnu kosu, i super mi dođe suhi šamponi

    OdgovoriIzbriši
  29. FB: Matea Ivančić
    mail: hyperborean97[at]gmail.com
    Imam kosu koja se brzp masti tak da Batiste je spas za moju kosu koju bi inače maltene trebala prati svaki dan -.-

    OdgovoriIzbriši
  30. Suzana Šainović Kišiček
    suzana.sainovic@gmail.com

    Iskreno, do sada nisam probala takav sampon a zelja mi je vec duze vrijeme. Stalno sam u nekoj zurbi, stalno jurcam i takav sampon za mene bi nekad bio veliki spas, zato ga jakoo zelim ;)

    OdgovoriIzbriši
  31. Nisam do sada probala suhe sampone, a toliko ih svi hvale.. Zato jako zelim ovaj dar pa da se i ja uvjerim u to koliko su dobri ;)
    FB: Suzana Šainović Kišiček
    suzana.sainovic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  32. FB: Rajka Kovačević
    rajka.kovacevic5@gmail.com

    Nisam još probala Batiste suhe šampone (shame on me) a veoma bih voljela jer o njima čula sam samo riječi hvale.

    OdgovoriIzbriši