utorak, 23. lipnja 2015.

Born Pretty Store #2 | Kistovi


Kada sam vas pitala o čemu želite čitati, većina je izrazila želju da sa vama podijelim dojmove o kistovima sa Born Pretty Store-a koji su dosta nalik Real Techniques kistovima (vjerojatno su oni koji ih imaju to i primjetili vrlo brzo).


AMBALAŽA
Kistovi dolaze u plastičnoj prozirnoj vrećici koja se može koristiti za pohranu kistova ako idete na neki kraći/duži put, a želite ponjeti samo par. Ono što me zapravo jako iznenadilo, pozitivno naravno, jest to što sam sa dva veća kista dobila i 'brush guardove'.



O KISTOVIMA
Sami po sebi, kistovi izgledaju dosta kao i original Real Techniquesa, izuzev činjenice kako na njima nije ništa otisnuto stoga bi voljela usporediti original (onih koje imam) sa ovim setom.


POINTED FOUNDATION BRUSH
Real Techniques ~ Prvi vrhu ide blago u špic i njegova bijela vlakna su jednako zastupljena kao i tamnija. Dosta je mekan i vrlo lako se njime blenda korektor ispod očiju.

Born Pretty ~ Ne ide u špic toliko koliko original, a njegova bijela vlakna čine samo 1/3 kista. Moram priznati kako nije toliko nježan no vrlo je dosljedan poslu za koji je namjenjen, a to je nanošenje/nadograđivanje korektora i/ili pudera.


SETTING BRUSH
Real Techniques ~ Ovaj kist nažalost nemam (iako mi je u planu B I L O kupiti ga) i ne mogu napraviti usporedbu.

Born Pretty ~ Zašto sam napisala da mi je B I L O u planu kupiti ovakav kist u originalu, vrlo jednostavno, ova ''kopija'' čini odličan posao. Sam po sebi, ovaj kist je poprilično mekan, ne poput originala (ostalih) no vrlo je blizu tome. Original je zapravo namjenjen završnom finišu sa kompaktnim puderom, za što je meni premali, ili za nanošenje highlightera, za što je savršen. Dakle obožavam ovaj kist jer dozvoljava dovoljnoj količini proizvoda da završi na licu i time ne radi klauna od vas.


BASE SHADOW BRUSH
Real Techniques ~ Mislim da ne moram ponavljati koliko je mekan ovaj kist jer oni koji imaju bilo koji kistić ovog branda, znaju o čemu pričam. Original zapravo ima lagano špičasti vrh i 2/3 kista prekrivaju ta meka bijela vlakna.

Born Pretty ~ Nalik je blending brushu no jedino sam ga (sličnim izgledom) mogla usporediti sa gore navedenim kistom. Idealan je za nanošenje sjenila u pregib kapka i/ili blendanje oštrih linija nakon nanošenja. Njegova bijela vlakna zauzimaju 1/3 kista.


FINE LINER BRUSH
Real Techniques ~ Nešto duži od ''kopije'', njegov vrh ide u špic i iskreno, njime baš i ne baratam. Any suggestions?

Born Pretty ~ Krači od originala, njegov vrh kao da je odrezan jer ne ide u špic kao original. Njime sam nanosila samo ruž uz rub usana i moram priznati da dobro radi taj posao kada se radi o tamnijim ruževima, također ga znam koristiti i za blendanje ruževa ako radim 'ombre'.


Ovaj set sada možete naručiti za $7,99 u priloženom linku dok je regularna cijena $13,98.


MOJI DOJMOVI
Mislim da sam većinu rekla što sam mislila o kistovima. Ako nemožete priuštiti originale, a željeli biste baš ove kistove (po njihovoj namjeni, jel'), onda vam zaista preporučam ovaj set. Do sada sam kistove prala svega par puta i niti jedna dlaka (još) nije ispala, što je začuđujuče jer uglavnom se kod takvih 'no name' kistova to dogodi već prilikom prvog pranja.

Sveukupna ocijena: 9/10

___________________________________________________________

Ukoliko želite naručiti preko Born Pretty Store-a, za kupnju makeup proizvoda koji nisu na sniženju, nudim vam kod sa kojim možete ostvariti 10% popusta prilikom narudžbe. Potrebno je na blagajni samo unjeti ITNH10, a do makeup odjeljka možete stići klikom na sliku niže.

http://www.bornprettystore.com/makeup-beauty-c-270.html



Jeste li dosad kupovali u Born Pretty Store online trgovini? Biste li voljeli isprobati ovaj set ili bilo koji drugi sa njihove stranice?
*PR uzorak

Nema komentara:

Objavi komentar