petak, 12. lipnja 2015.

CATRICE Prime&Fine baza za sjenila


Na ne tako davno održavanom Catrice eventu, imali smo prilike ponjeti kući nekolicinu noviteta koje nam je predstavio sam Catrice među kojima se našla i nova baza za sjenila.


AMBALAŽA
Baza dolazi u matiranoj bež ambalaži od 5ml sa kistićem koji na kraju ima ''spužvasti'' nastavak iliti aplikator s kojim se može direktno nanjeti na kapak.

Prema onome što sam vidjela kod prethodne baze koju je Catrice imao u posudici, ovo je daleko čišće/higijenski. Jedina mana ovakvih baza jest to da kada dođete do kraja, niste u mogućnosti pokupiti preostali dio proizvoda aplikatorom.



O BAZI
Ova baza je zapravo poboljšana verzija prethodne s kojom je malo tko bio zadovoljan, a evo što za početak iz Catrice-a kažu o svojem novitetu:

Ova baza optimalno priprema kapke za makeup. Njena lagana tekstura nude nijanse lako se nanosi i izjednačuje sa dobivenim aplikatorom. Savršeno priprema kapke za pojačan intenzitet i blistavost jenila te omogućuje pigmentima da duže traju i spriječava njihovo nakupljanje u pregibu kapka. 

Tekstura ove baze je zapravo kao i svaka tekuća koju sam do sada imala prilike isprobati, nježna i lagano ''vodenasta''. Lako se razmazuje i treba joj vrlo malo vremena da se upije u kožu prije nego se sjenila krenu nanositi. Ono što je poveći plus jest to da baza ima nježnu bež boju koja prilikom blendanja izblijedi i nie vidljiva kao što je recimo vidljiva ona od Essence-a. Miris je po meni dosta neodređen, neutralan no slab.

Što se tiče glavne funkcije baze, a to je njena trajnost, moram priznati da sam ostala očarana. Nisam očekivala mnogo jer sam navikla da mi se sa gotovo svakom bazom sjenila nakupe u pregibu nakon šest sati, iz razloga što niti jedno nije dovoljno dobro da spriječi neizbježno kod mojih lagano spuštenih kapaka. Možda da nisu tako spušteni no tako je kako je. Sve u svemu, sjenila mi izdrže dobrih osam sati na kapcima bez da se nakupe, a ako još stavim fiksator onda mogu slobodno produžiti njegovu trajnost preko dvanaest sati. Probala sam i jedno i drugo i moram reći da sam oduševljena, osim što pigmentiranost sjenila lagano izblijedi nakon osam sati, ali laaagano.


Izuzev oduševljenosti koju sam spomenula vezano uz trajnost ove baze, moram napomenuti kako sam ju testirala i za vrijeme ekstremnijeg treninga u teretani i prošla je test. Dakle, kod mene, koja imam blago masne kapke, ova baza je prošla sve testove. 



SASTOJCI
ISODODECANE, TALC, CYCLOPENTSILOXANE, HYDROGENATED POLYISOBUTENE, TRIHYDROXYSTEARIN, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA BUTTER), TRIETHYLHEXANOIN, SORBITAN SESQUIOLEATE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, POLYETHYLENE, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, PROPYLENE CARBONATE, CAPRYLYL GLYCOL, HEXYLENE GLYCOL, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, PHENOXYETHANOL, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

Intenzitet sjenila i status baze nakon osam sati



Jeste li imali prilike isprobati ovu bazu? Kako vas je dojmila ako ste ju isprobali? Biste li ju voljeli imati?
*PR uzorak

Nema komentara:

Objavi komentar