petak, 19. lipnja 2015.

Maybelline Summer Party


Matis Absolut Lounge je u četvrtak, 18. lipnja odzvanjao zvucima house glazbe i nadasve iskrenog smijeha jer tko li je drugi organizirao ljetni party za blogerice nego Maybelline.


Kako u zadnje vrijeme nisam nešto na 'ti' sa vremenom i ne odgovaraju mi ''ludi'' termini evenata na koje sam pozvana, za Maybelline-ov sam uspjela uskladit posao i slobodno vrijeme te sam dala petama vjetra iz Bjelovara. Svaka takva prilika zapravo dobro dođe, još pogotovo ako na kraju trčite na tramvaj jer bi vam posljednji autobus mogao pobjeći, gdje ćeš bolji izlet.

S početkom u 18h, točno, na samoj terasici Loungea dočekale su nas divne djevojke iz Maybelline-a zajedno sa ostalim blogericama. Za početak smo se svi odlučili osvježiti sa jednim (čitaj dva, tri) koktelčića i malo podružiti, upoznati nove blogerice i koju ''istračati'' sa onim starim, poznatima. Kako nekih mjesec dana nisam bila u Zagrebu, što je za mene dosta dugo, imala sam mnogo ljudi za pozdraviti i izmjeniti par riječi sa njima.


Zanimljiv higlight koji je ja vjerujem svima bio presladak jest to da su hostese hodale sa predivnim malim polaroidima po Loungeu i naslikavale nas kako bi imale malenu uspomenu u obliku polaroida za doma. Dio slika je naravno završio i na 'Zidu poljubaca' na kojem smo pred kraj mogle ostaviti poruku ili poljubac ili sve skupa.






Nakon druženja je uslijedilo iznenađenje u obliku hodajućeg dvometarskog nosioca XY kromosoma (čitaj Vlatko Štampar) koji je na našu sreću komičar pa smo tako neko vrijeme umirali od smijeha. Toliko estrogena, mora da mu je bilo ''teško''. Da sve bude još zanimljivije, Vlatko je dobio ulogu voditelja tombole koja je bila baš onako u blogerskom stilu stoga je imao prilike pokazati nam svoje poznavanje šminke. Pobjednica je bila Martina sa bloga Dear Skin (čestitam još jednom draga, zaslužila si).


Kada je Vlatko završio svoju točku, akt ili kako-već-to-ti-fejms-komičari-zovu potom su nas djevojke iznenadile sa poklončićima. Kao što ćete niže moći vidjeti, svaka od nas je dobila divnu torbu za plažu u kojoj se nalazila majica sa natpisom -I ♥ MNY- (odličan poklon!), set za njegu noktića, nova linija BabyLips labela i Colossal Volume maskara. No to nije bilo sve, pred sami kraj imale smo mogućnost ponovno opustošiti policu i uzeti što god nam je srce poželjelo. Naravno, opet je ostala prazna.


Na moju žalost, event sam morala napustiti već oko 20h jer eto, netko je morao i stići kući kako bi ustao ujutro na posao. Da sam mogla ostala bih duže jer je bilo divno no kako kažu, ''Sve što je lijepo, kratko traje.'' Hvala Maybelline-u na predivno organiziranom eventu i što su mi omogućili da budem dio njega, isto tako moram pohvaliti djevojke koje su bile 'glavne' tamo jer su zaista pristupačne i druželjubive. Još jednom, hvala!



Kako vam se čini event? Biste li voljeli biti dio jednog takvoga?
Slike ustupljene od strane Maybelline-a.

Broj komentara: 8 :

  1. Vidim da su se baš potrudili da vam bude zabavno :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Super je bilooo <3 definitivno jedan od najzabavnijih evenata dosad! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, je. Nije bilo nikakvih prezentacija niti ništa, samo druženje!

      Izbriši
  3. Cini mi se odlicno!!! Svida mi se sto je sve vise i vise evenata namjenjenih iskljucivo blogericama!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Predobro :) Slinim nad fotkama. A gdje radiš na kraju, u Zg-u ili Bj?

    OdgovoriIzbriši