ponedjeljak, 25. svibnja 2015.

CATRICE Absolute Rose paleta sjenila


Prva paleta koju sam si ikada priuštila bila je Catrice Absolute Nude, tako kada sam vidjela sljedeće u nizu koje su stizale rekla sam ''Ne trebaju mi,'' jer mi je ona bila dovoljna, iako nisam nešto zaluđena shimmerastim sjenilima.. sve dok se nije pojavila Absolute Rose paleta.


AMBALAŽA
Paleta dolazi u plastičnoj amblaži od 6g sa jednim matiranim i pet shimmerastih sjenila te obostranim kistom/aplikatorom. Sama po sebi, ambalaža je poprilično čvrsta i lako se rukuje sa njom. Na stražnjoj strani nalazi se naziv nijansi palete - 010 Frankie Rose To Hollywood, opis te kako u tri koraka postići idealan look za bilo koju priliku uz ova sjenila.



O PALETI
 Paleta je četvrta u nizu iz linije Absolute i evo što kažu iz Catrice-a o njoj:

Nježne nude i moderne rosé nijanse - ponekad mat, a ponekad svjetlucave – stvaraju prekrasan prirodan izgled bez obzira na to jesu li korišteni samostalno ili kao tim. Podatna tekstura uvjerava s visokom disperzijom boja  i zahvaljujući uključenim kistom, ovaj set je također praktičan suputnik. 
Cijena ove palete je 41,90 kn.


SASTAV
Sjenila I - II - III- V
MICA, TALC, MAGNESIUM STEARATE, DIMETHICONE, CAPRYLIC / CAPRIC TRIGLYCERIDE, TIN OXIDE, PHENOXYETHANOL, CAPRYLYL GLYCOL, MAY CONTAIN: CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77742 (MANGANESE VIOLET), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

Sjenilo IV
MICA, TALC, MAGNESIUM STEARATE, DIMETHICONE, CAPRYLIC / CAPRIC TRIGLYCERIDE, TIN OXIDE, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, PHENOXYETHANOL, CAPRYLYL GLYCOL, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE). 

Sjenilo VI
MICA, TALC, NYLON-12, DIMETHICONE, MAGNESIUM STEARATE, OCTYLDODECANOL, SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL, ALOE BARBADENSIS LEAF EXTRACT, COCOS NUCIFERA (COCONUT) OIL, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2, OCTYLDODECYL STEAROYL STEARATE, CETYL DIMETHICONE, PHENOXYETHANOL, CAPRYLYL GLYCOL, TOCOPHERYL ACETATE, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).



MOJI DOJMOVI
Iskreno, nisam očekivala previše od ove palete da bih se naposlijetku iznenadila. Teksutra je poprilično nježna i sjenila veoma se lako blendaju, nisam primjetila da se truse prilikom nanošenja. Trajnost sjenila na mojim lagano spuštenim kapcima je nekih četiri do pet sati te se nakon toga počinju nakupljati u pregibu i oksidiraju. Jednom sam koristila sjenilo iz Flormar palete kao bazno preko pomičnog dijela kapka i moram priznati da su mi sjenila iz ove palete koja su se nalazila u pregibu tada izdržala više od šest sati što me dovodi do zaključka da je ovu paletu odlično kombinirati sa drugima iz razloga što je meni jedno mat sjenilo premalo.


Prvo sjenilo iz palete je odlično za naglasiti unutarnji kut oka ali po meni bi odlično došlo još jedno svijetlije matirano koje bi možda zamijenilo ovo treće koje je onako više nalik na četvrto ili drugo koje se za mrvicu razlikuje od prvoga. Peto, matirano sjenilo je razlog zašto bih kupila paletu da ju nisam dobila jer je predivno, lako se nanosi i blenda. Šesto sjenilo je ovako na prvu dosta elegantno i mislite da će tako izgledati i na oku no poprilično je slabije pigmentirano, prividnije je u paleti nego na oku.
Za kraj donosim dva look-a, prvi načinjen samo od ove palete dok je drugi uz ranije spomenuto Flormar matirano sjenilo.



 Kako vam se čini ova paleta? Imate li ju možda? Biste joj dali šansu?
 *PR uzorak

4 komentara :

  1. Prekrasna paletica :)Look je odličan! :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam i meni je ok za dane kad nisam previše maštovita i nemam vremena blendati sjenila na kapcima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo to, sve su nekako podjednake pa mi baš dobro sjednu kad sam lijena xD

      Izbriši