četvrtak, 7. svibnja 2015.

Nekozmetički favoriti #2


Već duže vrijeme nisam natipkala post sa nekozmetičkim favoritima, mislim da ima par mjeseci čak, pa reko ''Zašto ne''. Da ne dužim, prelazimo na tematiku današnjeg posta.



HRANA I PIĆE
Pokušavam se što zdravo hraniti, izbaciti namirnice koje sam prošle godine u ovo vrijeme ignorirala i mislim da mi poprilično dobro ide. Ono što me nekako najviše frustrira jest činjenica koliko je zdrava i organska hrana skupa, najviše zimi kada nam je većina stvari nedostupna. Otužno, zar ne?!

Voda je i dalje moj omiljeni prijatelj, pogotovo na treninzima kada popijem nekada i po 2L u roku dva sata. I dalje izbjegavam kavu, jednostavno mi kofein nikako ne odgovara, dok gazirane sokove pijem vrlo rijetko do gotovo nikada. Čajevi su također must, iako se približavaju topliji dani, tako su nekako u hladnijem obliku najbolji.
Što se tiče fine papice, tu nisam izbirljiva. Za glavne obroke pokušavam jesti uglavnom povrće, piletinu/puretinu, rižu, sir i variva.. tu i tamo se zna naći pizza iz Nokturna kada sam u Zagrebu no tko bi joj tako odličnoj odolio. Međuobroci i deserti nisu nešto posebno, ako to nije smoothie ili shake, onda je to grčki jogurt s granolom, posni sir s voćem ili američke palačinke sa kukuruznim brašnom i mljevenim orasima. Ukoliko ne želite koristiti obično brašno, preporučam ili kukuruzno ili zobeno. To je uglavnom to što se tiće hrane i pića.



ODJEĆA I OBUĆA
Većina koja me pozna zna da nisam freak za modu niti patim na to jer čemu biti jednak svima i nositi ono što je in kada se možeš isticati i biti svoj?! Kako se polako bliži sezona starki (koje obožavam) tako jedva čekam prošetati svoja prethodna tri para i novu pridošlicu u obitelj. Isto tako moram istaknuti kako ne da sam zadovoljna nego sam prezadovoljna tenisicama koje sam dobila za teretanu, ne samo da su predivne već su i udobne. Osim starki i tenisica, u mom ormariću našle su se i nove crne štiklice. Prije godinu dana sam imala totalno čišćenje ormarića i tako sam većinu štikli rasprodala tako da sada mogu ponosno reći kako imam samo šest pari, više-manje. Prošla me faza kada su štikle bile obavezne kada izlaziš i sada mi je nekako bitnije da mi je udobno nego da me bole noge i kukam kako želim kući.
Odlaskom u teretanu polako su se počele skupljati i tajice, nikada dosta. Trenutno su moji favoriti jedan par iz H&M-a i par iz lokalne trgovine koje sam ugrabila na akciji. Ono što mi je kod njih bitno jest da budu čvrste i guste (ne volim kad su onako ''prozirne''), a ne pamučne. Također jedna od omiljenih kombinacija ove zime bile su upravo tajice, ali ovaj put pamučne, bilo koji tip majice i naravno neizostavna traper košulja.



FILM
Od prošlog tipa ovakvog posta moram priznati da sam gledala manje filmova nego tada, ili je to do mene ili do toga što nisam više u vezi.. Boga pitaj. Nekako ne volim gledati filmove kada sam sama jer tada imam tendenciju na preskokce ''odgledati'' film pritiščući fast forward tipkicu. Nekako sam u posljednje vrijeme zapela za romantične komedije iliti plač-filmove jer imam potrebu izbaciti sve loše iz sebe, evo nekih koje bih izdvojila:

• THE DUFF
Za maturanticu Biancu svijet će se srušiti kada sazna da je u svom društvu poznata kao "debela, ružna prijateljica" koja služi da bi njene prijateljice ljepše izgledale. Uz pomoć dežurnog šarmera kreće u preobrazbu kako joj posljednja godina u školi ne bi završila totalnom katastrofom. Bianca mora steći dovoljno samopouzdanja kako bi pokazala svima da kako god izgledao ili se ponašao ne možeš svima udovoljiti.

• LOVE, ROSIE
Film prema knjizi Cecelie Ahern -Na kraju duge- priča je o Rosie i Alexu, najboljim prijateljima od malih nogu. Kada njihovu bliskost upotpune brojni izlasci i propali spojevi, Alexova obitej odluči se preseliti u Ameriku. Zauvijek. Rosie je bez njega izgubljena. Ubrzo, odlučuje se preseliti k njemu u Boston, no tada primi vijesti koja će joj zauvijek promijeniti život i zadržati je kod kuće u Irskoj. Usprkos godinama koje prolaze i udaljenosti, oni ostaju i dalje povezani, dok se Rosie pita trebali bi možda biti nešto više od prijatelja.

• THE BEST OF ME
Film prema bestseleru Nicholasa Sparksa -Najbolje od mene- priča je o Dawsonu i Amandi, srednjoškolskom paru koji se nalazi nakon dvadeset godina razdvojenosti po povratku u rodni grad povodom ispraćaja dragog prijatelja. Gorko-slatki susret budi ljubav i osjećaje koje nikada nisu zaboravili, no ubrzo otkrivaju da i dalje postoji ono što ih je i izvorno razdvojilo, a danas su te sile još moćnije. Ljubavna je to priča koja traje desetljećima i podsjeća na snagu prve prave ljubavi i teške odluke koje moramo donositi kada smo suočeni s drugom prilikom za sreću.



SERIJE
Malo me sram priznati kako se moj broj serija povećao od posljednjeg puta, ali barem mogu reći da sam gledanjem 31 serije (da, trideset i jedne) uspjela diplomirati s odličnim i u roku. Haha. Naime većina zna kako se neke serije emitiraju kroz većinu godine dok su druge samo sezonske, no da ne duljim, ovo su četiri serije koje vrijedi pogledati:

• Hannibal nije nova serija jer uskoro počinje prikazivanje treće sezone no za mene je novija. Još uvijek nemogu otkriti zašto me privlači; je li to do kompeksnosti likova ili same radnje serije. Svakako vrijedi pogledati ako ste fan pomalo krimi serija sa malenom dozom kanibalizma.

• iZombie je proprilično nova serija koja je tek završila s emitiranjem svoje treće epizode prve sezone. Činjenica kako je kreator Veronike Mars, Rob Thomas, zaslužan za kreiranje ove iste, ulijeva mnogo potencijala seriji. Radnja se odvija oko Liv, buduće liječnice koja ni ne sluti što će se dogoditi kada ode na party na kojeg zapravo i nije htjela ići. Njen cijeli život se odjednom mijenja, prekida svoje zaruke i svoju specijalizaciju s hitne prebacuje u mrtvačnicu. Također bi se moglo reći da vuče na krimi seriju no ovaj put sa dozom sarkazma i humora.

• Eye Candy nova je MTVjeva serija koja je nedavno završila sa prikazivanjem prve sezone i sada se čeka hoće li dobiti zeleno svijetlo za drugu sezonu. Serija prati Lindy, buntovnu hakericu čiju sestru otmu pred vlastitim očima i od tada ona krši zakon kako bi učinila sve u svojoj moći da ju pronađe. Da odmah istaknem, prije ove serije mislila sam kako je Victorija Justice samo još jedna umišljena glumica sa lijepim licem no skidam kapu za ovu seriju. Serija je nažalost, otkazana.

• Bitten je serija koju sam ja neko vrijeme izbjegavala dok se nije saznalo da je serija dobila svoju drugu sezonu. Serija prati život Elene, prve žene vukodlaka koja se bori sa dilemom da li ostati vjerna svojoj ljudskoj strani ili svome čoporu. Od samog početka ova serija me pridobila sa odličnom radnjom i glumom, ukoliko ste fan vukića, preporučam.



GLAZBA
Nema se što reći zapravo jer i dalje imam svoj određeni žanr glazbe, a to je da mi je bitno da pjevač ili grupa koju trenutno slušam ima isti glas u live izvedbama kao i u studiju + riječi pjesama. Da ne duljim previše samo ću istaknuti par pjesama koje su mi trenutno omiljene:

Chris Daughtry finalist je pete sezone Američkog Idola i glava benda Daughtry. Njegov glas je nešto posebno jer onako kako ga možete čuti na albumu, uživo zvuči još bolje. Vjerujem da svi ti pjevači sa tih natjecateljskih showova imaju mnogo toga za ponuditi glazbenoj industriji. 
• Daughtry - Battleships
• Daughtry - Waiting for Superman

David Cook je moj vokalni Bog! Pobjednik Američkog idola, zasluženi ako se mene pita jer ono volim kod pjevača je kada ima divan glas, kada su lyricsi pjesme na mjestu i kada uživo zvuči kao i na albumu. Amen.
• David Cook - Last song I'll write for you
• David Cook - Wait for me

The Scrip slušam otkako su krenuli sa svojom glazbom i Danny je zaista odličan vokalist, kako uživo tako i na albumu. Posljednji album me jako oduševio, moram priznati, jer ama baš sve pjesme mi odgovaraju. Isto tako posljednji video spot za pjesmu koju sam navela ispod, sniman je baš tako kako i izgleda. 
• The Script - Flares
• The Script - Man on a wire



Imamo li štogod zajedničkog? Jesam li vas čime zaintrigirala?

4 komentara :

  1. Love, Rosie mi je jedan od boljih romantičnih filmova koji sam gledala..a sinoć sam išla pogledati the duff nakon što sam pročitala tvoj post...i baš sam se nasmijala..komedija je super sa dovoljnim daškom romantike :)) i the script obožavam <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako nisi čitala knjigu, brzo se baci na čitanje. Odlična je, bolja od filma. 'The Duff' sam gledala zbog glumca koji je tamo jer ga pratim dosta, i zbilja je baš dašak svježine nad ovim svim filmovima što izlaze.

      Jeeej. :D

      Izbriši
  2. Odličan post. :D
    Baš sam nedavno čitala knjigu na kraju duge, film još nisam gledala. ;)

    OdgovoriIzbriši