ponedjeljak, 11. svibnja 2015.

MAKEUP REVOLUTION Iconic Pro 2


Ako je neka paleta bila na mojoj wishlisti od trenutka kada su najavili njen dolazak pa sve do samog dolaska na tržište, onda je to zasigurno Iconic Pro 2 paleta. Zahvaljujući Pink Pandi i njenoj divnoj Blanki, dobila sam priliku isprobati je i prenjeti vam svoje dojmove.


AMBALAŽA
Paleta dolazi u zlatnoj kartonskoj kutijci na kojoj je crno ispisan njen naziv, opis i sastav sjenila dok se unutar nje nalazi crno plastično pakiranje palete sa zlatno ispisanim slovima njenog naziva. Ono što je zanimljivo jest da je paleta sa svoje prednje strane matirana dok je sa stražnje sjajna i to ju po meni čini pomalo elegantnom (čitaj, ne ostaju packe po njoj što inače ne podnosim). Isto tako je bitno istaknuti kako je ambalaža ove palete dosta čvrsta, ima predivno veliko ogledalo koje omogućava šminkanje bilo kada, bilo gdje i dolazi sa obostranim kistom. Da, dobro ste pročitali, sa kistom, a ne aplikatorom.



O PALETI
U svojih 16g, paleta dolazi sa šesnaest (16) nijansi od kojih je osam (8) mat i osam (8) shimmer. Po meni je to odličan omjer za ljubitelje shimmerastih sjenila i za one koji više naginju matiranim sjenilima. Što se tiče njihove teksture, moram priznati da sam ostala iznenađena pigmentiranošću matiranih sjenila dok ona sa shimmerom u sebi malčice kaskaju. Njih treba dosta graditi i blendati kako bi ona postala onakva kakva trebaju biti. Trajnost sjenila na mojim lagano spuštenim kapcima sa bazom je nekih šest sati i zatim se počinju nakupljati u pregibu, a ako imam lošiju bazu ona se počnu nakupljati čak i nakon tri sata. Moja preporuka, ako je moguće, fiksirati sjenila fiksatorom i tako će trajati duže.



SASTAV I SWATCHEVI



MOJI DOJMOVI
Sve u svemu, ja sam vrlo zadovoljna ovom paletom i koristim ju i na dnevnoj i na večernjoj bazi. Obožavam matirana sjenila no shimmer nijanse koje se nalaze unutar palete se vrlo lako uklope sa njima i to mi se jako sviđa. Sam kist koji dolazi sa paletom nisam isprobala, nekako radije posežem za svojima pa tako nemogu reći svoje mišljenje o njemu. Voljela bih kada bi mi sjenila držala možda malo duže no vjerujem kako je to do baze stoga ću se baciti u potragu za nekom boljom. Nedavno sam radila jedan večernji look sa prva četriti matirana sjenila i umjetnim trepavicama te moram priznati kak osam bila oduševljena s kojom lakoćom se sjenila blendaju i stapaju jedna s drugima.



Cijena ove palete je 68,90kn i možete ju naručiti ovdje ili na službenoj MUR stranici.


Jeste li isprobali koju MUR paletu? Koja je vaš favoit, a koja se nalazi na vašoj wishlisti? Biste li voljeli isprobati ovu?
 *PR uzorak

2 komentara :

  1. Mat sjenila su diiivna, pogotovo ova ljubičasta. :)
    No, moram prestat kupovat nude palete, tako da ovu preskačem. Vidjet ćemo koliko dugo ću izdržati. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo ću ti reći da mi je ovo omiljena paleta nakon Sleekuša. Isplati se svakako no ima slična ljubičasta u Catrice Absolute Rose paletici :)

      Izbriši