ponedjeljak, 13. srpnja 2015.

OLIVAL Zlatno ulje smilja

Vjerujem kako za kvalitetnu recenziju treba vremena, još itekako ako se radi o nečemu kao što je zlatno ulje koje donosi Olival kozmetika. Samim time što su pokazali interes za suradnju sa (još uvijek) malenim/mlađahnim blogom kao što je moj, izričito mi je zadovoljstvo prenjeti iskustva vezana uz ovaj proizvod koji je u dva mjeseca postao moja 'holy grail' preparativa.


AMBALAŽA
Ulje dolazi u običnoj kartonskoj kutijci koja se vrlo lako otvara. Postranično možete naći slikovni prikaz bočice ispod koje je napisano kako ovaj proizvod nije testiran na životinjama (hura!), kratak opis proizvoda na hrvatskom ali i engleskom jeziku te popis sastojaka na samom dnu kutijce.


Malena bočica zlatnog ulja pažljivo je položena unutar kutijce, moglo bi se reći čak i poput neke skupocjene bočice parfema. Na prvi pogled, bočica od 15ml se čini premalom za ubotrebu i možda dobijete dojam da vam neće biti dovoljna no razuvjeravam vas, i više je nego dovoljna.



O ZLATNOM ULJU
Kao što sam već spomenula, ulje dolazi u bočici od 15ml i evo što o njemu kažu iz Olivala:

Zlatno ulje smilja za lice namijenjeno je normalnoj, suhoj i osjetljivoj koži lica. Sedam prirodnih hranjivih ulja (jojobino, maslinovo, arganovo, nevenovo, ružino, bademovo i ulje sjemenki marelice) vlaži i dubinski njeguje kožu. Glavna aktivna tvar, eterično ulje smilja, potiče obnavljanje i sprječava nastajanje bora. Brzo se upija, a nakon nanošenja kože je ugodno glatka i svilenkasta.

Upotreba: Nekoliko kapi ulja najbolje je nanijeti na očišćenu kožu ujutro i/ili navečer, pojedinačno ili prije kreme za lice.
Ulje je kao što možete vidjeti transparentno zlatne boje, njegova tekstura je poprilično vodenasta no ne bih rekla u potpunosti. Džabe mi opisati vam kad ni sama ne znam kako bih. Dovoljno je tek par kapi da utrljate ulje preko cijelog lica što je odlično jer tako znači da se sporije troši. Što se tiče samog mirisa, za one osjetljiva nosića preporučam da izbjegavaju područje ispod nosa kao što to radim ja. Imala sam jednom loša iskustva i ne želim ponovno.



SASTAV


MOJI DOJMOVI
Krenut ću ispočetka. Bila sam skeptična, priznajem. Ne volim ulja niti onaj masni osjećaj koji ostavljaju na licu. I sama sam bila mislioc: ''Ako se mažem uljima koža će mi postati masna,'' eeek, obmana/laž. Ulje je tu da hrani i hidratizira kožu. Po mom (novonastalnom) mišljenju, ono čak ima znatniju ulogu od svih kremica kojima se mažemo.

Da krenem s dojmovima. S prvim korištenjem krenula sam prije svega 2-2,5 mjeseca. Na čisto lice nanjela sam nekoliko kapi ulja i lagano ga umasirala u kožu. Odmah pri prvom nanošenju mogla sam primjetiti kako mi je koža nježnija, mekša te je imala onaj prirodni sjaj kojeg nisam dugo vidjela. Kroz duži period korištenja na mom licu nisu se pojavili nikakvi prištići niti išta, a koža je i dalje bila nježna i imala prirodni sjaj.



Jeste li vi isprobali ovo ulje? Ako jeste kako vam se svidjelo, a ako niste, biste li voljeli?
*PR uzorak

Nema komentara:

Objavi komentar