srijeda, 12. kolovoza 2015.

MAKEUP REVOLUTION Protection paleta za konturiranje

Mislim da desetak 'Ispričavam se što me nije dugo bilo' nije dovoljno da nadoknadi moje odsutstvo na blogu no eto, smatram kako je bilo potrebno određeno vrijeme da bih napravila neke stvari kako treba. Ako me niste pratili na mojoj Facebook stranici, preselila sam se u svoj stan i napokon mogu odahnuti od poslova.. izuzev onog koji mi je plaćen. Sve u svemu hvala na strpljenju i idemo na recenziju.


AMBALAŽA
Paleta dolazi u kartonskoj mat kutijci koja na sebi izuzev naziva i namjene palete sadrži i sastav proizvoda koji se nalaze unutar nje. Sama po sebi, paleta je lijepo upakirana i sačuvana u plastičnoj ambalaži koja kada ju otvorite ima jedno veliko ogledalo koje se proteže duž cijele širine. Po meni, ogledalo zaista dobro dođe kada nemate ono veće.


Što se tiče stražnje strane i same namjene proizvoda koji se nalazi unutar palete, sve dođe sa ''šalabahterom'' koji se nalazi na poleđini kartonske kutijce. Moram priznati da je sama organizacija palete odlično raspoređena.



O PALETI
'Idealna za savršenu put,' kažu iz Makeup Revolutiona. Ova paleta u sebi nosi 3,5g kremastog korektora, 7,2g završnog pudera te po 4g za bronzer, rumenilo i highlighter.

Što se tiče svakog od proizvoda, moram priznati kako sam zaista pogodila prave nijanse (Light/Medium) za svoj podton kože jer da sam fulala, sumnjam da bi mi paleta odgovarala. Stoga prije nego naručujete, dobro proučite swatcheve sa Pink Panda stranice kako bi vidjeli što vam više odgovara.


Moj sveukupan dojam o paleti je vrlo pozitivan.
Kremasti korektori su idealni za prekrivanje nedostataka na koži kao i konturiranje ako ste vješti u tom području. Lako se pokupe sa kistom/prstom i njihova tekstura je baš fino kremasta (kao što i sam naziv kaže). Završni puder preporučam za fiksiranje nakon korištenja korektora jer po meni nema baš neke druge namjene. Ono se lagano trusi kada ga nanosite kistom i dosta je praškasto.
E sada, što se tiče bronzera, 'all hail Makeup Revolution' jer ono je divota. Izuzev Inglotova sjenila koje koristim za konturiranje, ovaj bronzer je predivan na koži ako ga se pravilno nanese i zblenda. Nikako ne možete pogriješiti sa njime, osim ako ga ne zblendate, jel. Rumenilo je po meni čisto okej, matirano i fino sjedne na lice nakon bronzera. Što se tiče ovog highlightera, očekivala sam malo više pigmentiranosti (ne sad da svijetlim kao disko kugla, ali ono, why not?!). Ono je čisto solidno no vjerujem kako Makeup Revolution ima i boljih.



SASTAV
HIGHLIGHTER: Mica, Talc, Magnesium Stearate, Paraffinum Liquidum, Ethylhexyl Palmitate, Polybutene, Dimethicone, Propylparaben, Methylparaben (+/-), CI 77891, CI 77491, CI 77499, CI 16035.

KREMASTI KOREKTORI: Paraffinum Liquidum, Talc, Ethylhexyl Palmitate, Ozokerite, Poly(methyl methacrylate), Paraffin, Trimethyl Phenyl Silsesquioxane, Beewaxs, Mica, Methylparaben, Propylparaben BHT (+/-): CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499.

ZAVRŠNI PUDER/BRONZER i RUMENILO:



Mislim da je to ukratko sve što imam za reći o ovoj paleti. Ako sam vas kojim slučajem zainteresirala, ovu paletu možete pronaći na Pink Panda stranici gdje je njena cijena (sa popustom) trenutno 60,02 HRK.




Jeste li možda razmišljali o kupnji ovakve palete? Koja su vaša iskustva sa paletama za konturiranje? Imate li neku koju koristite ili biste voljeli isprobati?
*PR uzorak

4 komentara :

  1. Imam jednu contour paletu, ali cijelu kremastu i dosta jeftniju, "no name". S obzirom da je ova na sniženju, nije skupa i čini se da je dobar ulov. I meni bi ove nijanse odgovarale :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kremaste mi nisu nešto, više se pouzdam u ove praškaste. :D

      Izbriši
  2. Imam nijansu Medium i kad gledam tvoje swatcheve, čini mi se da su jedino korektori tamniji malo. Ostatak palete mi se čini identičan. Pogotovo bronzer i rumenilo, ovako kad po slikama gledam, nema razlike.

    OdgovoriIzbriši