četvrtak, 20. kolovoza 2015.

One brand tutorial: AVON

Vrijeme. Mislim da je ono vrlo ključno za nas blogerice ukoliko želimo da neka recenzija bude iskrena i provjerena, video uređen u vidu svih naših mogućnosti te post kvalitetno napisan. Za sve to treba vremena. Od samog početka vođenja bloga pa sve do sada, želim vam pružiti najbolje što mogu stoga se nadam kako se isplati čekati na recezije i videe jer onda i ja (kao i vi) znam da sam dala sve od sebe.

Ovim putem bi se voljela zahvaliti Avonu i Luciji Josipović koji iznova prepoznaju potencijal u meni/blogu te iznova pristaju na suradnje. Još jednom, hvala.


Prije nego krenem sa videom, voljela bih se ukratko osvrnuti na proizvode koje sam koristila i reći nešto o njima.


LUXE Podloga za lice ~ Porcelain/Nude Glamour
Ukoliko imate svijetlu put i neutralni podton kože, onda vam ne moram objašnjavati muku po potražnji odgovarajuće nijanse pudera. Očito je da mi 'neutralci' sa tim imamo problemčić jer uglavnom moramo miješati više od jedne nijanse kako bi dobili odgavarajuću za svoj tip kože.

Mješajući Porcelain i Nude Glamour, dvije najsvjetlije nijanse ovog tekućeg pudera, dobila sam izvrsnu kombinaciju za svoju kožu. Sam puder se lako nanosi i njegova kremasta tekstura se odlično stapa sa kožom. Nažalost, zbog vrućina koje su harale, nisam izdržala više od tri sata sa njim tako da ne mogu objektivno reći kakvo je njegovo ponašanje na koži kroz duži period vremena.


2u1 Set za oblikovanje obrva
Posljednje dvije godine vjerna sam samo jednom setu za obrve no s vremena na vrijeme vrijedi isprobati nove stvari. Ono što ovaj set čini nešto drugačiji jest vosak sa kojim dolazi.

Dakle, nijansa je jedna jedina, univerzalna, i meni savršeno odgovara. Vjerujem kako nekome sa svjetlijim obrvama ona ne bi odgovarala stoga tu postoji malena zamjerka. Vosak, probah ga i ne ostadoh nešto oduševljena jer mi je blago ljepljiv pa imam neki osjećaj kao da stavljam običan vosak za kosu na obrve.



Baza za sjenilo ~ Light Beige
Otkako je izašla ova baza za sjenilo slušam hvalospjeve o njoj od drugih blogerica. Doduše, neke ju vole i ne mogu sakriti svoje oduševljenje, a ostale nisu nešto oduševljene. Vjerujem da je tu dosta presudno stanje kapaka; jesu li oni suhi, nešto masniji ili izrazito masni.

Moji kapci su lagano spušteni, što već i ptičice na grani znaju, i tu nastaje uglavnom problem jer se većina sjenila sa bazama zna uvući u pregib već nakon sat do dva. Ova baza je na moje iznenađenje izdržala, pazite sad, 16 sati. S tim da sam ju nakon 10 sati samo fiksirala sa fiksatorom i otišla van sa prijateljima. Zaista me iznenadila.



True Color Quad paleta ~ Underwater Paradise
S TCQ paletama se ne susrećem prvi put tako da sam znala što mogu očekivati od ove.

Ukratko. Sjenila se ne truse, možda mrvicu ali ne ništa pretjerano i ono najvažnije, pigmentirana su. Nažalost nisam napravila swatcheve ali ovako kako ih vidite, takva zaista jesu (uz korištenje baze, dapače). Kao i sa bazom, ova sjenila su izdržala 16 sati ali su već nakon 12 oksidirala i stopila se.


Luxe Bronzer u prahu ~ Warm Glow
S bronzerima nemam toliko iskustva, ali ovaj zaustavlja dah. Pakiranje ne da je luksuzno već je toliko predivno da će kada potrošim bronzer dobiti novu namjenu.

Uz pomoć kista, ovaj bronzer se lako nanosi i blenda. Ne izgleda napadno, osim ako ste tip osobe koji pretjera ili voli pretjerivati. Sve u svemu ako 'lakom' rukom pokupite dovoljnu količinu praha, ono će vam biti dovoljno da vam koža izgleda kao da ju je poljubilo sunce.



Ideal Luminous rumenilo ~ Deep Plum
Sa Avonovim rumenilima se do sada nisam susretala tako da mi je ovo bio prvi put. Pakiranje je slično setu za obrve i paleti sjenila, samo nešto manje. Zamjerka mi je što ga količinski nema više, umjesto ovog kistića, ali nema veze. Sve u svemu ovo je jedno solidno rumenilo koje se mrvicu trusi, ali daje lijep finish na obrazima.



Big&False Lash maskara 
Ekskluziva! Od rujna u Avon katalozima moći ćete pronaći novu maskaru koja vašim trepavicama daje izgled velikih i umjetnih trepavica.

Moje oduševljenje ovom maskarom nema kraja. Ne lažem, majke mi. Otkako sam na svoje trepavice prilikom tutorijala nanjela prvi slojm, a potom i drugi, ne odvajam se od ove maskare. Sama po sebi mi napravi lijepu razliku na licu čak i kada ne nosim šminku. Volim ju imati pri ruci i moglo bi se reći kako se da usporediti sa Maybelline Volum' Express maskarom jer obje imaju običnu četkicu i daju trepuškama onaj potrebni 'lift'.



Ultra Colour Bold ruž ~ Blush Brights
S ovom nijansom sam izašla iz komfort zone, ali ono totalno. Na prvi pogled ova nijansa je nježno roza i za one koji vole takve nijanse, ona je idealna no za mene koja nisam navikla na tako nešto - šok.

Ruž se sam po sebi vrlo lako razmazuje i lagano je kremaste teksture. Ne ostavlja osjećaj suhoće na usnicama ali preporuča se da one budu njegovane jer u suprotnome, neće lijepo sjesti. Što se tiče trajnosti, ne mogu sa sigurnošću reći no mislim da je uz piće izdržao koja dva sata bez popravljanja.



____________________________________________________________________







Kako vam se svidio ovakav tip posta? Video? Imate kakve želje?
*PR uzorci

Broj komentara: 16 :

  1. Ruž ti jako lijepo stoji. Nijansa mi se baš sviđa. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako mi se svidio video..nijanse su mi odlicne,i ruz je predivan,odlicno vam pristaje po mome misljenju..sve u svemu,oduvijek sam zadovoljna avonom i svi proizvodi su mi ok..jako lijepo mi dodju i savjeti oko sminkanja..lijep uspjeh vam i dalje zelim i samo naprijed!!pozz lijepi

    OdgovoriIzbriši
  3. Super..je make up..ova zelena..tirkizna nijansa je savrsena.snimaj i ubuduce takva videa....pratim te na fb:Mia Sara i na youtube..💞💞

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako planiram snimati takav tip videa jer mislim da sam i zbog toga krenula sa pisanjem bloga, povrh ovako, lifestyle tema. :D

      Izbriši
  4. kao sto sam napisala ispod videa, tako ću i ovdje: look je divan, prirodan, a boja ruza mi se jako sviđa kao i četkica pa ću ih imat na umu kada budem slala naruđbu. samo ti snimaj i dalje, videii su odlični. p.s. npisala sam komentar koji nisam poslala a post sam jedva nasla u moru objava

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tina. Svakako preporučam i ruž i četkicu, zato sam i probala kako bi proširila dobar glas.

      Izbriši
  5. Sve je profi objašnjeno, make up uredan ,kvaliteta videa/camera mi je odlična, pošto sam i ja smeđooka isprobati ću ovaj look, samo zbog mog žutog podtona ova roza nijansa ruža nije za mene. Kombinacija boja sjenila & ovog rozog ruža mi izgleda OK ali iskreno više Te volim vidjeti u nekim bogato crvenim nijansama na usnama. I veselim se budućim videima sa možda nekim raskošnim bojama jeseni. Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne bi vjerovala, ali snimano je mobitelom :) Puno hvala na komplimentima. I sama volim na sebi vidjeti nešto tamnije ili 'nude' nijanse na usnama, ali mislim da mi pristaju skoro pa sve stoga zašto ne probati.

      U pripremi će biti jedan jesenski look, svakako. :D

      Izbriši
  6. jako dobar video,korisnik sam avonovih proizvoda več dugi niz godina,i svakako mi dobro došao mali podsjetnik na šminkanje,a iskreno moram priznati da sada prvi puta vidim olovku za obrve,jako mi se svidjela.Kompletan make-up je odličan sa malom zamjerkom ruža ja bih osobno smeđe nijanse tipa peach i natural flush,a tebi za privikavanje na rozu boju predložila bih strawberry jer je malo tamniji i nije toliko izrazito jak.Inače sve pohvale na blogu,pozzz i sretno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cilj mi je bio isprobati novu nijansu kako inače idem na sigurno pa sam eto tako odabrala 'Bludh Brights' i mislim da je baš osvježavajuća :) Hvala ti.

      Izbriši
  7. Fenomenalno,tebi sve super stoji,ali mene je najvise odusevila baza za sjenilo zbog spustenih kapaka kao sto si i sama naglasila,odlicno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala i svakako isprobaj bazu ako ćeš imati prilike. ;)

      Izbriši