ponedjeljak, 15. siječnja 2018.

Što bi dijete koje ste bili reklo čovjeku koji ste danas


Željela sam ući u 2018. godinu drugačija, u potpunosti krenuti od temelja i rušiti sve ono što je loše te preispitati što je točno ono što želim i na osnovama toga graditi nove, bolje stvari. Zaboravite na izjavu „Nova godina, nova ja,“ jer ne želim biti nova ja, želim biti bolja verzija sebe i želim se osjećati bolje u svojoj koži jer vjerujte mi, ne osjećam se.

***

Kažu da biste voljeli druge prvo morate voljeti sebe. I tako sjedim na krevetu i pitam se: „Volim li se?“ Odgovor na postavljeno pitanje bio je negativan i u tom trenutku sam shvatila koliko sam daleko otišla od same sebe onoga dana kada sam ga čula kako mi govori koliko sam loša osoba jer nisam bila ono što je On u tom trenutku želio da budem, pod njegovom kontrolom.

Da mi je netko rekao kako ću u jednom tako bezazlenom odnosu izgubiti sebe, nasmijala bih mu se u lice i rekla „Nemoguće,“ ali bilo je.

Ponekad ti se tako u životu dogode neke određene stvari koje te definiraju kao osobu i natjeraju te da odrasteš i suočiš se sa posljedicama onog što si učinio jer sa godinama se upravo to očekuje od tebe, odgovornost. Naučila sam živjeti sa određenim stvarima i prihvatila sam činjenicu kako će postojati osobe koje će te zbog tvojih odluka napustiti ali postoje i one koje će ostati i čvrsto te zagrliti. Takve osobe su uistinu rijetke ali isplati ih se čekati jer tada znaš da si dobio svo ono poštovanje koje si svih tih godina tažio u onima koji ti ga nisu dali, a tu je i On. Osoba koja je iznenada ušla u moj život i porušila sve te kockice koja sam tako dugo slagala u smislenu cjelinu koja je činila mene onakvom kakva uistinu jesam, jaka i svoja. Onom posljednjom kockicom koju je porušio u mojoj glavi sam se izgubila i ostala bez imalo poštovanja prema samoj sebi.


Žalosno je kada ti se toliko puta ponavlja da si sve ono loše za što znaš da nisi no jednostavno počneš vjerovati u ono što čuješ jer ti se toliko puta ponovi da počne zvučati istinito.

„Ne zaslužujem li puno više? Puno više ljubavi, poštovanja i prostora za rast.“

***

Samopoštovanje dolazi onda kada se pomiriš sam sa sobom, u sebi. Kada prihvatiš svaku manu na svome tijelu, svaki ožiljak, svaki nedostatak i dodatak te svaku posljedicu loših odluka koje si donio.

Jesam li se pomirila sama sa sobom? Radim na tome i upravo zato sam u 2018. ušla onako kako sam željela, okružena osobama iskrenog osmjeha koje su svjesne svojih mana i koje vole bez iti jednog pitanja. 


I sada pitam samu sebe, što bi dijete koje sam nekada bila reklo djevojci koja sam danas? 

Djevojci koja vrijedi i zaslužuje puno više od onoga na što pristaje.
Djevojci koja se ne vidi onakvom kakvom ju vide drugi već nalazi isprike i stvara probleme u glavi tamo gdje ih nema.
Djevojci koja se opekla više puta ali svakim padom ponovno ustaje i govori „Još uvijek ne odustajem,".


- „Voli se. Sebično, jako i iskreno jer samo jednom imaš priliku biti jedinstvena i svoja. Radi greške i ne okreći se, ne kažnjavaj se za nešto što si u tom trenutku smatrala ispravnim ili si to jednostavno željela. Opraštaj i budi zahvalna jer samo iz zahvalnosti proizlaze velike stvari, a sve ostalo, doći će baš kada treba.“

Broj komentara: 5 :

  1. Oo, mene odavno nije briga sta ce drugi reci i/ili misliti.
    Opametila se ja.
    Sebi sam super takva kakva jesam i ćao.
    Imam ljude koji me takvu prihvaćaju i super.. kome ne pašem- ni ne moram. Ali me nece promijeniti tako da njima odgovaram.
    A nee 😉
    Samo budi jaka i ustrajna. Voli sama sebe. A kome ne odgovaras-makni se od te osobe jer ona nemaaa pojmaaa 😃
    Ti si "sama sa sobom" 20 i nešto godina i uvijek je bilo super i sad ce doc netko kog znas 6-8 mjeseci npr i tebi ce reci da " ne valjas"? Ma hajde daj.
    Nađi nekoga tko ce te cijeniti i postovati i voljeti kao sto ti volis i postujes sebe. Al voli se. Poštuj se. To je kljuc svega!
    Kako zračis-tako i privlačis 😘

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nisam govorila tu općenito mišljenje ljudi već osobe koja ti treba biti partner.
      Hvala ti ♥

      Izbriši