srijeda, 31. siječnja 2018.

Moja njega lica | SKINTEGRA


Pretpostavljam da ste do sada mogli primijetiti kako zaista rijetko pišem o preparativnoj kozmetici, a jedan od glavnih razloga je taj što smatram da je za taj tip kozmetike ipak potrebno nešto više vremena kako bi se pravilno isprobao.

U mojem ormariću pored umivaonika već više od tri mjeseca krije se jedan trio, trio koji je postao dijelom stalne postave moje noćne rutine. Bez brige, ovo neće biti jedna od onih iscrpnih recenzija, kratko ali slatko.


O SKINTEGRI
Skintegra je jedan od rijetkih brendova čiji su proizvodi više od običnog kozmetičkog proizvoda i to onog čije su formule u potpunosti hrvatski proizvod iza kojeg čvrsto stoji hrvatska beauty blogerica Jelena Skendžić.


Ono što Skintegru čini daleko cjenjenijom od ostalih proizvoda, barem po mom mišljenju, jest činjenica kako koriste klinički dokazane aktivne sastojke u adekvatnim koncentracijama (vitamin C i E, hijaluronske, mliječne, salicilne i glikolne kiseline, niacinamid, d-pantenol i mnogi drugi).

Upravo sve te koncentracije zadovoljavaju kriterije u tretmanu preuranjenog starenja kože, dispigmentacija, akni, komedona i proširenih pora. Niti jedan proizvod niti u jednom stadiju proizvodnje nije testiran na životinjama već je isproban od strane drugih ljudi (dobrovoljaca).



O PROIZVODIMA
Prije nego počnem sa citiranjem i pisanjem pokoje riječi o pojedinim proizvodima koje posjedujem, vjerujem kako je bitno istaknuti kako ćete uz svaki proizvod pronaći opis i detalju analizu funkcionalnosti svakog sastojka koji on sadrži.

CLARION ➙ 139,00kn
"Noćni serum za eksfolijaciju, namijenjen dubinskom pročišćavanju pora te popravljanju teksture i hiperpigmentacije na problematičnoj koži sklonoj nepravilnostima poput prištića i komedona. Ovaj potentni eksfolijant baziran je na minimalističkoj formulaciji koja uključuje 4% glikolne kiseline, 2% salicilne kiseline te ekstrakte sladića, zelenog čaja i ružičastog žednjaka (pH 3.3). "

Clarion se kao takav može koristiti na svakom tipu kože no nekako najbolje odgovara na cijelom licu mješovite do masne jer regulira teksturu kože čime ona postaje vidljivo zaglađenija i pravilnija.
Osobe s masnom do mješovitom i osjetljivom kožom ovaj bi serum trebale koristiti svaku drugu večer kako bi se njihova koža adaptirala dok se za one čija je koža već naviknuta na eksfolijante preporuča korištenje svaku večer kao prvi korak nakon uobičajenog čišćenja lica.


Serum dolazi u neprozirnoj staklenoj bočici sa kapaljkom za doziranje koja je nalik pipeti što je po meni i više nego praktično kada su u pitanju eksfolijanti. Sam po sebi, serum ima izrazito vodenastu teksturu i njegov miris je mome nosu gotovo neutralan.

Svakako nanijeti kremu sa zaštitom SPF tokom dana!


HYDRA B ➙ 109,00kn
"Serumska emulzija koja intenzivno vlaži kožu i jača njezinu hidrolipidnu barijeru. Specifičnost ovog proizvoda je to što koristi luksuznu niskomolekularnu hijaluronsku kiselinu čiji je učinak intenzivne hidratacije dodatno poboljšan klinički dokazanim djelovanjem patentiranog kompleksa sastojaka prirodnog porijekla (iz pšenice i drva). Dodatno, vitamini B3 (niacinamid) i B5 (pantenol) uz ekstrakt ginka kožu održavaju jedrom i svježom."

Hydra B je kao takva idealna za sve tipove kože kao ključan korak u prevenciji dehidracije čak i one najosjetljivije. Njeni sastojci osjetno omekšavaju i zaglađuju kožu te povećavaju razinu prisutne vlage u njoj.
Osobe sa masnom do mješovitom kožom mogu samostalno koristiti ovaj proizvod, naravno nakon pravilnog toniziranja dok je na normalnoj do suhoj koži služi kao serumska baza onim hranjivijim preparatima, kao što je Naro.

Serumska emulzija dolazi u prozirnoj staklenoj bočici sa pumpicom za doziranje gdje je dovoljan samo jedan pritisak za cijelo lice. Tekstura je nježna i vrlo brzo se upija u vlažnu, toniziranu kožu lica ne ostavljajući nikakav masni film nakon.



NARO 89,00kn
"Skvalan je prirodno prisutna komponenta ljudskog sebuma čija proizvodnja značajno opada nakon 20. godine što rezultira smanjenom elastičnošću kože. Laički rečeno, koža je manje jedra, pojačano isušena i beživotna. Skvalan je tada poželjno nadomjestiti koži jer je on na (sebumu bioidentičan) način vlaži i hrani te omekšava, opskrbljujući je dodatnim esencijalnim masnim kiselinema i antioksidativnim učinkom."

Naro, nazvan još i kao ne-uljno ulje, proizvod je koji je 100% biljni skvalan, deriviran iz masline.
Veliki plus čini činjenica kako ne čepi pore kao što to rade neka ulja pa je samim time idealan za sve tipove kože, a nanosi se na vlažno lice ili ono prethodno nahranjeno serumom ili kremom.


Skvalan dolazi u staklenoj prozirnoj bočici sa kapaljkom baš kao i Clarion jer upravo ta kapaljka znatno olakšava nanošenje proizvoda na lice. Njegova tekstura je izuzetno lagana, brzo se upija i ono što je po meni nekako najbitnije, nema onaj karakterističan miris maslinovog ulja.



SVEUKUPNI DOJAM I NAPREDAK
Prije nego se bacim na slike koje govore više od riječi, moram vam napisati par rečenica kako i zašto.

Dakle Skintegra proizvode naručila sam nedugo nakon što je Jelena lansirala svoj brend jer nisam ni sama znala kako riješiti nered koji se iznenada pojavio na mome licu, plus bore su zbog dehidracije postale znatno vidljivije. Što god da sam koristila stanje se nije poboljšavalo pa samim time nisam imala što izgubiti nego uložiti u svoju kožu po prvi put u životu. Da, znam da to loše zvuči ali kada nikada niste imali problema sa kožom i kada jednostavno čišćenje lica plus obična hidratacija budu dovoljni, samo ste zahvalni i pičite dalje.

Nered na mom licu nastao je neposredno prije zime i još uvijek ne znam zašto. Možda je do prehrane, možda do hormona, nisam doktor da analiziram niti ću pokušavati izigravati jednog.

Redoslijed kojim sam koristila proizvode bio je taj da bih prvo micelarnom otopinom uklonila šminku koju sam imala (ako sam ju imala), a potom uz pomoć ALP STORIES gela za umivanje i FOREA očistila lice. Nakon što sam osušila lice ručnikom tada bih nanjela CLARION, tonizirala kožu AFRODITA tonikom i nakon toga na vlažnu kožu nanjela ili samu HYDRU B ili uz dodatak dvije kapi NARO-a.
______________________________________

➙ CLARION
Pri samom početku korištenja bila sam iznimno oprezna sa Clarionom jer moje zadnje iskustvo sa kiselinama nije bilo baš bajno stoga bih svake druge večeri na svoje lice rasporedila svega dvije kapi seruma. Kada sam se uvjerila da mi lice pozitivno reagira na njega odlučila sam ga početi dozirati sa kapaljkom i mogu reći kako sada ravnomjerno rasporedim svega polovicu (iz cijele kapaljke) po licu.

U prva dva tjedna korištenja Clarion je isprva posušio sve prištiće koji su već bili izbili na površinu kože, broj mitesera na nosu se znatno udvostručio, a počeli su mi i izbijati bolni potkožni prištevi no koža je bila osjetno zaglađenija. Nisam očajavala već sam primijetila kako se stanje na neki način poboljšava i nastavila sa korištenjem.

Nakon punih mjesec dana moje lice je bilo čisto sa tu i tamo pokojim miteserom jer naravno, njih se nikada ne možemo u potpunosti riješiti ali svakako možemo smanjiti njihov broj.


➙ HYDRA B
Oko nje nije bilo neke teže filozofije jer je vrlo jednostavna za korištenje i nekako mi najbolje odgovara kada ju nanosim na toniziranu/vlažnu kožu, tek tada moja koža najbolje upije proizvod. Isprva sam Hydru miješala sa Narom no zajedno su mi djelovali nekako previše za moju kožu u vremenskom periodu kada još nije nastupila ona (povremena) prava zima.

Ono što sam mogla primijetiti nakon dužeg korištenja jest da mi koža ponovo ima onaj zdravi sjaj i da je čak mekša nego što inače jest. Tko bi rekao?! Još jedan veliki plus u svemu tome bila je hidratacija koja je smanjila vidljivost mojih borica za više od 60%.


➙ NARO
Skvalan i ja smo si iskreno još uvijek na Vi jer smatram kako je bolje da ga koristim kada osjetim da mi je koža jako suha umjesto svake večeri. Ono što sam čula jest da ga većina ljudi nanosi i na strije što svakako planiram isprobati, ali jedan od mojih načina upotrebe (čitaj kada se sjetim) jest da ga nanesem na tetovaže.

Najbolje funkcionira kako je i navedeno, a to je s par kapi u Hydru i potom na lice.



PRIJE POČETKA KORIŠTENJA




NAKON 2 TJEDNA




SADA



Mislim da je promjena, koliko god malena bila, itekako vidljiva. Slučajnom kupovinom sam konačno otkrila proizvode koje moja koža naprosto obožava i pozitivno reagira na njih stoga smatram kako nema potrebe uvoditi neki nered u rutinu u vidu isprobavanja drugih proizvoda.
Ono što svakako planiram jest ubaciti još ponešto od Skintegre u rutinu te kupiti FOREO Luna Mini i mislim da sam dobro opremljena.

Ako se pitate koliko sam količinski proizvoda potrošila u nešto više od tri mjeseca; Clariona ima još sigurno više od pola dok sam polovicu Hydre već potrošila, a Naro.. ima ga podosta.



Sve ove proizvode, i mnogo više, možete naručiti na službenoj SKINTEGRA stranici, a ovom prilikom ističem kako sam proizvode kupila vlastitim novcem i ovo nije još jedan PR post.


Jeste li se susreli sa Skintegrom? Što si želite kupiti ako već nemate, a što vas je oduševilo ako imate?

Broj komentara: 10 :

  1. I moje je lice podivljalo prosle jeseni. Probala sam svasta, ali situacija se samo pogorsavala. Bila sam vec ocajna, a onda sam vidjela sam nekoliko zaista dobrih recenzija za Clarion odlucila pokusati s njim. Sada, nakon otprilike 2 mjeseca koristenja, zbilja vidim napredak. Ima tu jos posla pa razmisljam da narucim i Hydru B ili Triu jer po komentarima korisnika vidim da skupa daju bolje rezultate.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Preporučila bih svakako Hydru kao hidrataciju, ja sam recimo primijetila da mi sada dobro dođe Naro kada je hladno jer mi se čelo počelo perutati pa mi treba dodatan ''boost'' uljem.

      Izbriši
  2. Već dugo planiram kupiti Clarion, i Triu, ali nekako se još nisam odvažila. Mislim da bi mi i Hydra dobro došla za hidrataciju. Čitala sam razne recenzije za Clarion pa me pomalo strah da ne izazove preveliki nered na licu i ili da možda moja koža dobro neće reagirati jer baš nije imala susret sa kiselinama. Na tvom licu se zvilja vidi promjena makar i prije korištenja nije bilo u očajnom stanju. Vjerojatno ću se sa vremenom odlučiti i isprobati neki od proizvoda kad nailazim na tolike pohvale, pa i pretrpiti eventualno pogoršanje ako će poslije biti ovako dobri rezultati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam odmah uzela cijeli trojac i bila mirna :) Moraš se pripremiti na tu mogućnost ''nereda'', meni je trebalo mjesec dana da krenem i kad sam krenula - vrlo malo nereda je bilo napravljeno u odnosu na tipa Paula's Choice ekfolijant, on mi je zla samo napravio na licu.

      Svakako ti preporučujem.

      Izbriši
  3. Nakon 3 mjeseca i potrosene bočice Clarion mi nije pomogao 😥😐
    Nisam mogla vise izdržati pa sam prekinula koristenje i uzela Lumion... I sada je napokon lice kakvo sam željela, glatko, sjajno i ima lijepi zdravi sjaja... Komedona je puno manje, pore zatvorene... A prištica uopće nema.. Trosim drugu bočicu i nastavljam i dalje sa njim... Hydra mi je isto super, a Naro sam potrosila ali sve mi se cini da ga moram opet uzeti 😉😊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Očito na svakog drugačije djeluje, nije garancija da će svima biti dobar. Ja svakako planiram i Lumion uzeti.

      Izbriši
  4. Intenzivno razmisljam o kupnji Skintegra proizvoda! Kojih tocno- ne znam, ali voljela bih ih probati!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro prouči, pitaj njih ako što ne razumiješ.. bolje to nego mučiti lice ovim L'orealima i ostalom kompanijom. ;)

      Izbriši
  5. Hydra B me nekako najviše privlači kao dobra podloga za kremu

    OdgovoriIzbriši