ponedjeljak, 12. veljače 2018.

AVON mark. EPIC LIP ruževi za usne


Svoj red na blogu konačno su dočekali i ruževi iz nove AVON mark. linije pod nazivom EPIC LIP. Ruževi o kojima se toliko pričalo i koje smo svi s nestrpljenjem očekivali napokon su "pokucali" na moja vrata.

Za razliku od moje najdraže, Hidrokolor Perfectly Matte linije, ova linija ruževa je čista suprotnost onom što volim ali me ipak uspjela oduševiti.


Ono što ovu liniju čini posebnom jesu same nijanse ruževa tj. nekolicina njih na koje zapravo i nismo baš navikli. Njihov raspon kreće od nude prema mauve pa sve do pink, klasičnih crvenih pa čak i lavanda ljubičastih i plavih.



O RUŽEVIMA
Iz Avona obećavaju intenzivnu boju, dugotrajnu postojanost i savršeno glatke usne u rasponu od 17 nijansi EPIC LIP ruževa.

Ruževi obećavaju više boje u samo jednom potezu i pogodite što - opravdavaju svako očekivanje, naravno u granicama svojih mogućnosti s obzirom da nisu mat završetka.



Ugodna kremasta tekstura prisutna je kod svih nijansi i samim time ruževi su iznimno ugodni i laki za nanošenje. Pigmentacija kremastih ruževa je u većini slučajeva zadovoljavajuća, ali kod ovih ona nadmašuje sva očekivanja jer upravo u tom jednom potezu možete vidjeti koliko su nijanse zapravo intenzivne i 'ispunjene' bojom.
Od kremastog ruža ne možete očekivati istu niti podjednaku trajnost kao kod onog s mat završetkom no ono što možete očekivati jest da vam nikako neće isušiti usne, ali će zato nakon otprilike dva sata biti potrebno prepraviti ga ili jednostavno ponovo nanijeti. Miris pomalo podsjeća na blagu voćnu mješavinu.


Cijena ruževa u katalogu za kampanju 03 je 27,90kn iako je regularna cijena 55kn stoga požurite dok su još na akciji!




MOJI DOJMOVI
Uzevši u obzir kako sam obožavateljica običnih ruževa s mat završetkom i onih tekućih, nisam očekivala mnogo od EPIC LIP linije. Ponajmanje da će me toliko oduševiti pojedinim nijansama, ali i samim osjećajem na usnama.

Navikla sam na to da ruž ostane na usnama i da nema potrebe dodatno ga nadograđivati ili paziti kako ću piti, a ponajviše jesti. Prilikom samog isprobavanja nijansi mogla sam uočiti kako one tamnije ostavljaju lagani 'stain' iliti pigmentaciju koju je nemoguće ukloniti. Ništa strašno jer to nije nešto neuobičajeno.



Što se tiče trajnosti, isprobala sam ih tako što sam i jela i pila al' ljubila se nisam. Izdržali su piće ali su se precrtali na rub čaše dok su palačinke jedva izdržali, ostao je samo vanjski rub onako poput olovke za usne.

Ono što je meni, povrh nijanse, bitno jest osjećaj kremastih ruževa na usnama, a moram priznati da su jako ugodni i nimalo ne isušuju usne. Ne volim kad imaju jak miris jer mi se diže želudac svaki put kad udahnem i osjetim miris što s ovim ruževima nije slučaj upravo zbog gore spomenutog blagog mirisa.

Za kraj vas ostavljam sa swatchevima svih 17 nijansi.

NUDE ATTITUDE
WINK OF PINK
ROSY OUTLOOK
STREET STYLE
BLUSHING BEAUTY
EXTREME MAUVE
LUV U
BE LOUD
PINK PUNCH
BERRY BOLD
HEARTBREAKER
RED EXTREME
SANGRIA SHOCK
SWEET TAFFY
SPELLBOUND
TEMPTRESS
BLUE SUEDE


Kako vam se čine ruževi? Koja nijansa bi bila vaš odabir?  
*PR uzorak

4 komentara :

  1. Sretnice 😍😍 imati ove ruzeve u svojoj kolekciji 😍😍
    Roze nijanse su mi naj 😃

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjeruj nemam ih više sve, imam samo pet, ostalo sam podijelila.

      Izbriši