utorak, 16. listopada 2018.

Što se nalazi u mojoj torbi?


Već duže vrijeme planiram objaviti video na ovu temu jer je posljednji objavljen zasigurno prije nešto više od tri godine. Možete li si zamisliti kako je to onda izgledalo? Kako sam ja izgledala? Kakva je bila kvaliteta videa?

Zapravo kvaliteta videa i nije toliko bitna koliko je sam sadržaj zainteresirao moje gledatelje da pogledaju video jer upravo taj video je najgledaniji na mom YouTube kanalu. Ukoliko želite baciti pogled na stari video, samo sljedite link i odvest će vas upravo tamo, a ukoliko vas zanima novija verzija onda svakako pregledajte video niže:


Ne mogu vam riječima opisati koliki napredak vidim kod sebe usporedivši stari i novi video, zapravo kada bolje razmislim vidim zreliju osobu koja je prošla zaista mnogo toga. Smatram da trebamo cijeniti napredak jer nas je doveo upravo tu gdje jesmo. 


Kako vam se svidio video? Jeste li pogledali i onaj stari? Primjećujete li razliku?

Nema komentara:

Objavi komentar