utorak, 4. veljače 2020.

HOĆEŠ ISKRENO?! | Skintegra


U najnovijem videu sam vam odlučila pokazati kako to Skintegra proizvodi djeluju na moju kožu iz tjedna u tjedan jer smatram da je tako nešto, osim slikama, najbolje pokazati videom. Ovakav tip proizvoda nikako i nipošto ne možete istestirati u svega par dana.

U videu sam vam također spomenula post u kojem sam 2018. godine pisala o Skintegra proizvodima, ali kako vam nisam mogla dati link u videu, označila sam ga na pravom mjestu.

➢ PROIZVODI KOJE SAM KORISTILA:
AMPHIBIAN je izuzetno nježni gel za čišćenje lica koji neće isušiti niti iritirati kožu. Tekstura mu je nevjerojatno skliska, vodeno-gelasta (aqua jelly) i dizajnirana da se s minimalnom količinom proizvoda postigne maksimalni učinak čišćenja. Baziran je na blagim, dermalno kompatibilnim amfoternim i aminokiselinskim tenzidima koji nježno čiste kožu bez isušivanja i iritacije.

CLARION je noćni serum za eksfolijaciju, namijenjen dubinskom pročišćavanju pora te popravljanju teksture i hiperpigmentacije na problematičnoj koži sklonoj nepravilnostima poput prištića i komedona. Ovaj potentni eksfolijant baziran je na minimalističkoj formulaciji koja uključuje 4% glikolne kiseline, 2% salicilne kiseline te ekstrakte sladića, zelenog čaja i ružičastog žednjaka (pH 3.3).

HYDRA B je serumska emulzija koja intenzivno vlaži kožu i jača njezinu hidrolipidnu barijeru. Specifičnost ovog proizvoda je to što koristi luksuznu niskomolekularnu hijaluronsku kiselinu čiji je učinak intenzivne hidratacije dodatno poboljšan klinički dokazanim djelovanjem patentiranog kompleksa sastojaka prirodnog porijekla (iz pšenice i drva).


Nema komentara:

Objavi komentar