petak, 12. studenoga 2021.

GYMSHARK Adapt Fleck


Vjerujem da uvijek postoji taj jedan brend kod kojeg nam se gotovo svaka nova kolekcija sviđa ali jednostavno nije 'friendly' za naš novčanik pa tako uglavnom samo nastavimo sanjariti. Što ako bi vam rekla da postoji način na koji možete imati većinu tih stvari? 


Zaista možete imati sve što vam srce poželi, baš kao i ja, ali samo uz štednju.

Danas sam vam prije svega željela malo više približiti Gymshark kao brend no onda sam shvatila kako je Google svima dostupan i odlučila prijeći na recenziju. 


ČINJENICE O ADAPT FLECK KOLEKCIJI

TAJICE
- visoki struk
- rebrasti pojas
- uzorak fleka koji je tkan direktno u materijal 
- bešavna tkanina
- termički zapečaćena marka na boku
- 79% najlon, 15% polijester, 6% elastin

CROP TOP
- skraćeni top
- nabrani detalj na središnjem stražnjem dijelu
- uzorak fleka koji je tkan direktno u materijal
- bešavna tkanina
- termički zapečaćena marka na prsima 
- uzorak fleka koji je tkan direktno u materijal


Kao i svaki put do sada kada izlazi nova kolekcija većina Gymsharkovih ambasadora to objavi na svojim društvenim mrežama tako da ako sam zainteresirana za neki proizvod iz nje, uzmem si vremena da proučim recenzije kako bi se mogla odlučiti hoće li mi u potpunosti odgovarati. 

Prije svega želim naglasiti kako je zaista bitno da kod kuće imate krojački metar i znate svoje mjere, kao i brojeve koje nosite jer ćete se morati ravnati po njima. Ja sam recimo uvjerena da bi neke tajice mogla odabrati veličinu S ali nekako se komotnije uvijek osjećam u M veličini koju naposlijetku i uzimam. 

 
TAJICE
Visoki struk tj. pojas oko struka nešto je što ili volite ili ne jer upravo on je taj koji omogućava da vam tajice ne klize i da možete nesmetano odraditi svoj trening. Kompresija koja kreće od pojasa prema nogavicama je u svakom dijelu jednaka i nije toliko jaka da vam zaustavi cirkulaciju ili vam se tajice urežu u kožu. 
Upravo zbog tkanine i uzorka fleka, ove tajice su neprozirne čak i kada radite čučnjeve, a još jedan plus je taj da gotovo nikad u njihovim tajicama nećete imati 'cammel toe' između nogu.

Od tri kolekcije tajici, koje za sada imam, ove su uvjerljivo najudobnije i najbolje za trening. 



CROP TOP
Na prvu djeluje kao da nema šanse da ga obučete no kada ga obučete bude poput vaše druge kože, kao i tajice. Ono u čemu se razlikuje od većine je taj što nema rupice kroz koji provlačite palac već ima zadebljane rubove rukava.
Kompresija je jednaka posvuda osim u pojasu pri dnu, tu je nešto čvršća no ne u toj mjeri da vas steže ili stvara nelagodu.



Da mi je deset kuna za svaki put kada sam čula izjavu nalik ovoj: "Rekli su mi da su ove (ime brenda) tajice iste kao Gymshark ali puno jeftinije," danas bi imala za još jedan par tajici, bez problema.
Poainta ove rečenice je da ne znate kakvo je nešto dok to zaista ne isprobate. Tako sam i ja govorila za Gymshark sve dok nisam kupila svoj prvi par tajici i od tada ništa drugo ne gledam. 


KONAČAN DOJAM
Ponavljam, o-b-o-ž-a-v-a-m ovu kolekciju! Sama činjenica da planiram naručiti još jednu boju ove kolekcije govori sve. 

Za tajice nemam niti jednu zamjerku jer kada ih nosim imam osjećaj kao da su moja druga koža, ne klize kada treniram da ih moram povlačiti i kompresija je baš kako treba biti. Što se tiče crop topa, odlično mi je što nema rupice za provući palčeve i što je nabor materijala smješten na leđima no jedina zamjerka je što ga s vremena na vrijeme pri treniranju moram povlačiti prema dolje, ali preživim. 


Što se cijene tiče, naravno da postoji mnoštvo brendova koji su cijenovno pristupačniji od Gymsharka i nečije potrebe će svakako zadovoljiti no ako baš kao i ja, težite onome što je najbolje, onda ćete uložiti u ono što vam se takvim i čini. 



Za više informacija o ovom kompletu i ako, naravno, želite vidjeti kako to sve izgleda na videu, bacite pogled na video koji sam vam također pripremila: 




__________________________________


BLACK FRIDAY SALE! 
Ukoliko želite uloviti koji komad iz Gymshark linije, 18. studenog u 20h kreće ludilo!

Najavljuju popuste do čak 70% što je i više nego odlično ukoliko ne možete ili ne želite za nešto što vam se sviđa dati pun iznos. Trenutno na YouTube-u možete pronaći što će sve točno biti na popustima pa svakako bacite pogled ako ste zainteresirani.

Ono što svakako morate znati je da za narudžbe iznad 75€ poštarina besplatna dok je za one ispod, 9€. 



2 komentara :

  1. Ako cu imati takvo tijelo onda kupujem odmah!!

    xo Sanjić

    OdgovoriIzbriši